- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálaspekty lidského chování.
Schéma nákupního rozhodovaní
Uvědomit si problém
Shromažďování informací
Nákupní rozhodnutí
Chování po nákupu
Model nákupního chování
Otázky:
Kdo?Tvoří trh?DržitelCo?Kupuje trh?Kupuje předmětyProč?Trh kupujeNaplňuje cíle a potřebyKdo?Se podílí na nakupováníOrganizaceJak?Trh kupuje?ProvozemKdy?Trh kupuje?Když má příležitostiKde?Trh kupuje?Kde jsou podbytiště
Spotřebitel jako černá skříňka
Vnější stimuly Spotřebitelská černá skříňka MK
Prostředí
Vlastnost kupujícího
Rozhodovací proces kupujícího
Kupní rozhodování1. výrobeka) ekonomickékulturnízjištění potřebvolba výrobku2. cenab) politickésociálnísběr informacívolba značky3.distribucec)technologickéosobníhodnoceníčas koupě4.propagaced) kulturnípsycholog.rozhodnutíVolba možností
Vloženo: 1.09.2011
Velikost: 15,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- 08 - Regenerace, prevence a doping - Regenerační zařízení v Plzeňském kraji
- 23 - Základy a aplikovaný management - Seminární práce - Významná osobnost managementu a její vliv na současné řízení - Henri Fayol
- 23 - Základy a aplikovaný management - Poznámky - sponzoring, řízení lidských zdrojů
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Dalsi_pripojitelne_zarizeni
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Externí zařízení počítače
- UCE - Účetnictví - Účtování o pořízení zásob a jejich oceňování
- UCE - Účetnictví - ÚČTOVÁNÍ POŘÍZENÍ A EVIDENCE PRODEJE CENYCH PAPIRU
- BI - Biologie - Látkové řízení organizmů.doc
- D - Dějepis - Počátky otrokářského zřízení
- D - Dějepis - Rozpad rodového zřízení a počátky feudalismu
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management veřejného sektoru, specifika managementu veřejného sektoru, řízení veřejného sektoru a manažerské metody.
- E - Ekonomie - Personální řízení podniku
- E - Ekonomie - Pořízení, odepisování, evidence a inventarizace dlouhodobého majetku
- PRA - Právo - 19MO občanské soudní řízení
- PSY - Psychologie - Psychologické problémy výchovy dítěte v rodině a ústavním zařízení
- UCE - Účetnictví - DM - pořízení
- UCE - Účetnictví - Pořízení DLM
- UCE - Účetnictví - Pořízení dlouhodobého majetku 1
- UCE - Účetnictví - Pořízení dlouhodobého majetku
- UCE - Účetnictví - Základy řízení aktiv a pasiv
- MKT - Marketing - Marketingový systém řízení
- PSY - Psychologie - Teorie řízení
- UCE - Účetnictví - Dlouhodoby majetek - charakteristika, trideni, ocenovani, porizeni, zalohy, dotace
- PRA - Právo - Trestní řízení
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku 2
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management (základní činnosti řízení)
- E - Ekonomie - Marketing a jeho význam pro řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Personální řízení podniku
- UCE - Účetnictví - Řízení a organizace učetnictví
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- UCE - Účetnictví - Pořízení a evidence dlouhodobého majetku
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Dalsi_pripojitelne_zarizeni
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Externí zařízení počítače
- BI - Biologie - Nervové řízení u člověka CNS
- BI - Biologie - Nervové řízení u člověka ONS
- BI - Biologie - Mikrobiologická kontrola výrobních zařízení
- BI - Biologie - Dýchání, mechanika a řízení dýchání
- BI - Biologie - Endokrinní systém, účinek a řízení činnosti hormonů
- E - Ekonomie - Finanční řízení
- E - Ekonomie - Financování podniku 1 - finanční řízení, náklady, výnosy
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management - organizace řízení podniku
- MNG - Management - Faktor času při finančním rozhodování a řízení
- MNG - Management - FINANČNÍ ŘÍZENÍ PODNIKU, STRUKTURA A ORGANIZACE
- MNG - Management - ÚLOHA A VÝZNAM ŘÍZENÍ V MANAGEMENTU
- UCE - Účetnictví - Evidence DM (odepisování, vyřazení, pořízení...)
- UCE - Účetnictví - Pořízení a vyřazení DM
- BI - Biologie - Křížení
- PRA - Právo - Správní řízení
- PRA - Právo - Subjekty trestního řízení
- PRA - Právo - Trestní řízení
- PRA - Právo - Zásady trestního řízení
- PRA - Právo - Úkoly státního zastupitelství v trestním řízení
- UCE - Účetnictví - Evidence DM (odepisování, vyřazení, pořízení...)
- D - Dějepis - Počátky otrokářského zřízení, orientální despocie
- MKT - Marketing - a) Marketingový systém řízení, struktura firemního strategického plánu
- MKT - Marketing - Využití marketingu v řízení podniku
- MKT - Marketing - význam marketingového výzkumu v MK řízení
- MNG - Management - Firemní dokumentace technická, řízení lidských zdrojů
- MNG - Management - Řízení lidských zdrojů rozbor
- POD - Podnikání - financování a finanční řízení podniku
- PRA - Právo - Obchodní právo, Správní řízení
- PRA - Právo - Sociální tématika Zásady trestního řízení
- PSY - Psychologie - Teorie řízení
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Myš a jiná polohovací zařízení
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Síťová zařízení
- E - Ekonomie - Kratkodobe financovani, financni rizeni
- E - Ekonomie - Manažerské řízení
- UCE - Účetnictví - DLM charakteristika porizeni pronajem
- PRA - Právo - Soudní řízení v občanském právu
- UCE - Účetnictví - Zásoby materiálu - pořízení, příjem, reklamace, nevyfakturované
- E - Ekonomie - Financni rizeni podniku a zdroje
- UCE - Účetnictví - Cenné papíry, pořízení DHM
- ZSV - Základy společenských věd - Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketingový záměr - prezentace firmy
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - referát
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - zkouška
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - okruhy ke zkoušce
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - služby
- UCE - Účetnictví - marketing a managament
- E - Ekonomie - Kontrola marketingových plánů a informační soustava
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- E - Ekonomie - Marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingový vývoj
- E - Ekonomie - Marketing 1
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing a prodejní činnosti
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - marketing
- MKT - Marketing - Marketingová strategie a filozofie
- MKT - Marketing - Dodržování marketingových zásad
- MKT - Marketing - Marketingový výzkum a jeho metody
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Marketing, marketingový mix
- E - Ekonomie - Produkt a cena v marketingovém pojetí
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing 3
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - výrobek
- E - Ekonomie - Marketing a vnitřní obchod
- E - Ekonomie - Marketing - část I
- E - Ekonomie - Marketing - část II
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- E - Ekonomie - Podniková ekonomie- marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Vznik, vývoj a význam marketingu, podnikatelské koncepce
- AJ - Anglický jazyk - MARKETING
- E - Ekonomie - Marketing - charakteristika
- E - Ekonomie - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Základy marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- E - Ekonomie - Komunikacni prostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MO5 Marketing
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- E - Ekonomie - Marketing a marketingový plán
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - Nákupní marketing
- E - Ekonomie - Komunikacniprostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Analýza marketingového prostředí
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- MKT - Marketing - marketing v podnikatelské praxi
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - distribuce
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Trh - z hlediska marketingu
- MKT - Marketing - Vytváření marketingového mixu - výrobek
- MNG - Management - Marketingový informační systém
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - marketing - maturita
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MARKETINGOVÝ MIX
- EKO - Ekonomika - 17. Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- Zákl. M - Základy marketingu - Základy marketingu - databáze otázek
- MMX - Marketingový mix - Marketingový mix - databáze otázek
- AJ - Anglický jazyk - Marketing the product, advertising, sales promotion
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Přímý marketing
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- 15 - Interpersonální a meziskupinové jevy - Firemní kultura
- E - Ekonomie - Vznik a zánik firem
Copyright 2024 unium.cz