- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálMARKETING- hledá se rovnováha mezi zájmy zákazníka a prodávajícího- má 2 cíle: dosažení přímých zisků a uspokojení potřeb zákazníka- předmětem jsou jakékoliv zboží nebo služby - provádí se:ANALÝZA ZÁKAZNÍKA – co a kolik nakupujezvyky, způsoby nákupuvýše příjmůmíra ovlivnění reklamouochota přijmout novinkyANALÝZA FIREM - úroveň konkurencevztahy k dod. a odběratelůmnáklady, ziskyvyužití nových technologií- mezi základní strategie patří:1.STRATEGIE DIFERENCIACE PRODUKTU- odlišnost výrobku- nadstandardní, kvalitní, jiný- kvalita- zvláštní způsoby distribuce2.MINIMÁLNÍ NÁKLADY- nejlevnější- nízká cena, náklady- vysoký objem prodeje- využívá se v krizi=> důraz na nízkou cenu- využívá se na „nerozlišeném trhu“ => nesleduje se značka ani kvalita3.TRŽNÍ ORIENTACE- zaměřené na část trhu- provádí se:segmentace trhu- rozděluje se podle charakteristik zákazníkůa) DEMOGRAFICKÉ HLEDISKO- vychází ze složení obyvatelstva (věk, pohlaví,..)b) PSYCHOGRAFICKÉ HLEDISKOživotní styl 3 skupiny: nižší, střední a vyššíc)GEOGRAFICKÉ HLEDISKO- místní podmínky (rozdíly mezi městem a venkovem)např. auta „severských zemí“ – šetrnost vůči prostředí, užitkové vlastnostiZDROJE PRO ZÍSKÁNÍ INFORMACÍvnitřní zpravodajství firmy – účetnictví, kalkulace, statistikyexistující zprávy a informace – obch. rejstřík, statistické přehledy marketingový výzkum – přes speciální agenturu nebo vlastní(STEM – MARK), nákladový tiskoviny – noviny, časopisy s ekonomickou tématikouneoficiální zdroje – špionážNÁSTROJE MARKETINGUMARKETINGOVÝ MIX tzv. 4P 1.PRODUKT- veškerá nabídka na trhu k uspokojení potřeb: - duševní - fyzické - nezbytné - zbytnécharakteristika:a) Kvalita – užitné vlastnosti produktu, při přesvědčení o kvalitě je zákazník ochoten více zaplatitb) Značka – umožňuje odlišení produktu, zvyšuje cenu produktu, nutné zaplatit právní ochranu značkyc) Design – estetická funkce, usnadnění opravy, údržbyd) Obal – ochrana, propagace, informace, estetikarozšířené pojetíKONCEPCE TOTÁLNÍHO PRODUKTU – spotřebitelé kupují i užitné vlastnosti výrobku1.vrstva – jádro, základní užitková hmotný výrobekfunkce2.vrstva (hmotný výrobek) – obal,jádroznačka, kvalita a design3.vrstva(výrobek v rozšířeném pojetí)distribuce, servis, záruka, instalace,poradenstvíŽIVOTNÍ CYKLUS VÝROBKUUVEDENÍ NA TRHpočáteční (zaváděcí) cena bývá obvykle dosti nízká HYPERLINK "javascript:void(0)" náklady prodeje jsou relativně nejvyššízisk je malý až nulovýreklama plní především informativ
Vloženo: 3.08.2011
Velikost: 44,01 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketingový záměr - prezentace firmy
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - referát
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - zkouška
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - okruhy ke zkoušce
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - služby
- UCE - Účetnictví - marketing a managament
- E - Ekonomie - Kontrola marketingových plánů a informační soustava
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- E - Ekonomie - Marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingový vývoj
- E - Ekonomie - Marketing 1
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing a prodejní činnosti
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - marketing
- MKT - Marketing - Marketingová strategie a filozofie
- MKT - Marketing - Marketingový systém řízení
- MKT - Marketing - Dodržování marketingových zásad
- MKT - Marketing - Marketingový výzkum a jeho metody
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Marketing a jeho význam pro řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketing, marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Produkt a cena v marketingovém pojetí
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing 3
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - výrobek
- E - Ekonomie - Marketing a vnitřní obchod
- E - Ekonomie - Marketing - část I
- E - Ekonomie - Marketing - část II
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- E - Ekonomie - Podniková ekonomie- marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Vznik, vývoj a význam marketingu, podnikatelské koncepce
- AJ - Anglický jazyk - MARKETING
- E - Ekonomie - Marketing - charakteristika
- E - Ekonomie - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Základy marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- E - Ekonomie - Komunikacni prostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MO5 Marketing
- E - Ekonomie - Marketing a marketingový plán
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - Nákupní marketing
- E - Ekonomie - Komunikacniprostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - a) Marketingový systém řízení, struktura firemního strategického plánu
- MKT - Marketing - Analýza marketingového prostředí
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- MKT - Marketing - marketing v podnikatelské praxi
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - distribuce
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Trh - z hlediska marketingu
- MKT - Marketing - Vytváření marketingového mixu - výrobek
- MKT - Marketing - Využití marketingu v řízení podniku
- MKT - Marketing - význam marketingového výzkumu v MK řízení
- MKT - Marketing - Řízení a marketing firem
- MNG - Management - Marketingový informační systém
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - marketing - maturita
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MARKETINGOVÝ MIX
- EKO - Ekonomika - 17. Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- Zákl. M - Základy marketingu - Základy marketingu - databáze otázek
- MMX - Marketingový mix - Marketingový mix - databáze otázek
- AJ - Anglický jazyk - Marketing the product, advertising, sales promotion
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Přímý marketing
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- BI - Biologie - Základy obecné biologie
- CJ - Český jazyk - Obecné poznatky o jazyce
- M - Matematika - Zakony rozdeleni obecne
- CJ - Český jazyk - Věta Obecné úvahy o jazyce
- PRA - Právo - Obecné podmínky podnikání
- MNG - Management - Management obecně
- CJ - Český jazyk - Obecne pousceni o slohu
- F - Fyzika - Obecné principy a zákony zachování ...
- PRA - Právo - Obecne smluvni typy
Copyright 2023 unium.cz. Abychom mohli web rozvíjet a dále vylepšovat podle preferencí uživatelů, shromažďujeme statistiky o návštěvnosti, a to pomocí Google Analytics a Netmonitor. Tyto systémy pro unium.cz zaznamenávají, které stránky uživatel na webové stránce navštívil, odkud se na stránku dostal, kam z ní odešel, jaké používá zařízení, operační systém či prohlížeč, či jaký má preferenční jazyk. Statistiky jsou anonymní, takže unium.cz nezná identitu návštěvníka a spravuje cookies tak, že neumožňuje identifikovat konkrétní osoby. Používáním webu vyjadřujete souhlas použitím cookies a následujících služeb: