- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Marketing a jeho význam pro řízení podniku
E - Ekonomie
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiál12. Marketing a jeho význam pro řízení podniku
význam marketingu pro moderní styl řízení podniku
marketingové strategie
průzkum trhu jako zjišťování potřeb zákazníků
segmentace trhu = členění trhu dle spotřebitelů
konkurence
nástroje marketingu = 4P a jejich charakteristika
Marketing = nauka o trhu, určitá podnikatelská koncepce, která vychází z potřeb zákazníka
Marketing orientovaný na:
1) potřeby zákazníka – fyzické i duševní
- mění se technickým pokrokem, módou, vznikají potřeby nové
- vždy je snahou výrobce být lepší než konkurence
2) dosažení přiměřeného zisku
- prodejce se snaží o maximální zisk, ale je omezen zákazníkem (akceptace ceny)
- vždy je pro prodejce lepší dlouhodobě průměrný zisk
Vývoj podnikatelských koncepcí:
Výrobní koncepce (1900 -1920)
čím je výrobek levnější, tím více se ho prodá i bez znalostí potřeb zákazníka
zaměřovali se na produktivitu práce
používá se v JV Asii ( v západní Ev. Se nepoužívá)
Výrobková koncepce (1920 – 1940)
vysoká nezaměstnanost, lidé měli malou kupní sílu
zboží si svého zákazníka vždycky najde, hlavně musí být kvalitní
Prodejní koncepce ( 1940 – 1950)
výrobek i když je kvalitní a cenově dostupný, tak se neprodá na trhu sám
mnohem úspěšnější bude pokud bude podpořen reklamou
Marketingová koncepce ( 1950 – 1970)
vychází z potřeb zákazníků a podle nich utváří nástroje marketingu (produkt, cenu, distribuci a propagaci)
Sociální koncepce (1970 - .... )
vychází z market. Koncepce, ale bere se ohled na životní prostředí, na etiku, společenské zájmy
Marketingový plán:
marketingově orientovaný podnik vytváří mark. plán jako součást strategického plánování = rozhodování a předvídání toho, které obchodní jednotky ( = relativně samostatné části podniku, mají svůj sortiment, skupinu zákazníků a vedoucí) mají fungovat a mají být zrušeny
Strategické plánování probíhá na třech úrovních: 1) firma jako celek
2) jednotky (části podniku)
3) samotný výrobek
Marketingové strategie (jakým způsobem budeme na trhu působit):
Vůči trhu:
odlišení – podnik se zaměřuje na odlišení svého produktu od ostatních
- dosáhne toho vysokou kvalitou a užitnými vlastnostmi produktu
pronikání – podnik se zaměřuje na masovou produkci levnějších produktů, aby získal co
nejvyšší podíl na trhu
Vůči konkurenci:
vůdce trhu – produkty určují
Vloženo: 7.02.2011
Velikost: 56,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu E - Ekonomie
Podobné materiály
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketingový záměr - prezentace firmy
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - referát
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - zkouška
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - okruhy ke zkoušce
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - služby
- UCE - Účetnictví - marketing a managament
- E - Ekonomie - Kontrola marketingových plánů a informační soustava
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- E - Ekonomie - Marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingový vývoj
- E - Ekonomie - Marketing 1
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing a prodejní činnosti
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - marketing
- MKT - Marketing - Marketingová strategie a filozofie
- MKT - Marketing - Marketingový systém řízení
- MKT - Marketing - Dodržování marketingových zásad
- MKT - Marketing - Marketingový výzkum a jeho metody
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Marketing, marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Produkt a cena v marketingovém pojetí
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing 3
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - výrobek
- E - Ekonomie - Marketing a vnitřní obchod
- E - Ekonomie - Marketing - část I
- E - Ekonomie - Marketing - část II
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- E - Ekonomie - Podniková ekonomie- marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Vznik, vývoj a význam marketingu, podnikatelské koncepce
- AJ - Anglický jazyk - MARKETING
- E - Ekonomie - Marketing - charakteristika
- E - Ekonomie - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Základy marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- E - Ekonomie - Komunikacni prostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MO5 Marketing
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- E - Ekonomie - Marketing a marketingový plán
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - Nákupní marketing
- E - Ekonomie - Komunikacniprostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - a) Marketingový systém řízení, struktura firemního strategického plánu
- MKT - Marketing - Analýza marketingového prostředí
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- MKT - Marketing - marketing v podnikatelské praxi
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - distribuce
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Trh - z hlediska marketingu
- MKT - Marketing - Vytváření marketingového mixu - výrobek
- MKT - Marketing - Využití marketingu v řízení podniku
- MKT - Marketing - význam marketingového výzkumu v MK řízení
- MKT - Marketing - Řízení a marketing firem
- MNG - Management - Marketingový informační systém
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - marketing - maturita
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MARKETINGOVÝ MIX
- EKO - Ekonomika - 17. Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- Zákl. M - Základy marketingu - Základy marketingu - databáze otázek
- MMX - Marketingový mix - Marketingový mix - databáze otázek
- AJ - Anglický jazyk - Marketing the product, advertising, sales promotion
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Přímý marketing
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- CJ - Český jazyk - Národní jazyk a jeho útvary
- CJ - Český jazyk - Pojmenování, slovo a jeho významy
- CJ - Český jazyk - Přísudek a jeho druhy
- CH - Chemie - PŘÍPRAVA BROMU A JEHO REAKCE.doc
- CJ - Český jazyk - Národní jazyk a jeho útvary
- CJ - Český jazyk - Národní jazyka a jeho diferenciace
- CJ - Český jazyk - Slovní zásoba, význam slov a jeho změny
- CJ - Český jazyk - Slovo a jeho významy
- CJ - Český jazyk - Vývoj dramatu od jeho počátku až k realismu
- E - Ekonomie - Neziskový veřejný sektor a faktory ovlivňující jeho strukturu a velikost. Veřejný sektor a jeho efektivnost. Metody pro hodnocení veřejného sektoru.
- E - Ekonomie - Národní hospodářství a jeho struktura
- E - Ekonomie - Obezny majetek podniku a jeho financovani
- E - Ekonomie - Podnik a jeho majetek
- F - Fyzika - Světlo a jeho vlnové vlastnosti
- LIT - Literatura - Význam českého divadla v národním a kulturním životě a jeho vývoj
- PRA - Právo - Pracovní poměr a jeho specifika
- UCE - Účetnictví - Dlouhodobý majetek a jeho odepisování
- VV - Výtvarná výchova - Oblíbený výtvarník a interpretace jeho výtvarného díla
- VV - Výtvarná výchova - Vznik a charakter renesančního umění a jeho porovnání s uměním gotickým
- CJ - Český jazyk - Struktura dramatickeho dila a jeho typicke znakY
- CJ - Český jazyk - Umělecký styl a jeho znaky
- E - Ekonomie - Hospodářství ČR a jeho okolí
- E - Ekonomie - Majetek podniku a jeho zdroje
- LIT - Literatura - Divadlo a jeho společenská funkce(Thám, Klicpera, Tyl)
- LIT - Literatura - Fenomém morálky a jeho proměny v moderní české a světové l
- E - Ekonomie - Podnik a jeho okolí, velkoobchod, maloobchod
- CJ - Český jazyk - Styl publicistický a jeho útvary
- CJ - Český jazyk - Význam slov a jeho změny 2
- CJ - Český jazyk - Význam slov a jeho změny
- Z - Zeměpis - Uhlík a jeho formy
- CJ - Český jazyk - Manifest Česká moderna a jeho vliv na rozvoj poezie u nás,
- D - Dějepis - Vznik Československa a jeho vývoj v letech 1918 až 1938
- E - Ekonomie - Národní hospodářství a jeho okolí
- LIT - Literatura - Jan Grossman a jeho působení v Divadle Na zábradlí
- FIL - Filozofie - Aristoteles a jeho filozofie
- LIT - Literatura - Světová avantgarda B. Brecht a jeho dílo
- CJ - Český jazyk - Maturitní otázka č.24- Vývoj divadla od jeho vzniku do konc
- CJ - Český jazyk - Maturitní otázka č.3- České národní obrození, jeho vývoj a
- CJ - Český jazyk - Osvícenstvi a jeho promitnuti do literatury
- CJ - Český jazyk - Slova a jeho význam
- CJ - Český jazyk - Tvoření slov, jeho zvláštnosti a zásady
- E - Ekonomie - Národní hospodářství čr a jeho okolí
- MKT - Marketing - Produkt a jeho životní cyklus
- CJ - Český jazyk - Význam slova a jeho složky
- CJ - Český jazyk - Národní obrození, jeho členění a hlavní představitelé
- CJ - Český jazyk - Slovo a jeho význam
- E - Ekonomie - Hrubý domácí produkt a jeho měření
- E - Ekonomie - Základní ekonomický problém a jeho řešení
- MNG - Management - Charakteristika financí podniku a jeho finančních cílů
- MNG - Management - Finanční rozhodování a jeho součásti
- MNG - Management - Finanční trh a jeho členění, vliv na podnikový management
- MNG - Management - Klasický management a jeho přínos pro současný vývoj
- MNG - Management - Měření rizika a jeho vztah k výnosnosti
- D - Dějepis - vznik československa a jeho vývoj
- D - Dějepis - STAROVĚKÉ ŘECKO A JEHO KULTURA
- E - Ekonomie - FINANČNÍ TRH, JEHO ČLENĚNÍ A DLOUHODOBÉ CP
- POD - Podnikání - podnik a jeho základní podnikové činnosti
- POD - Podnikání - Podnikání a jeho právní úprava
- ZSV - Základy společenských věd - PRÁVO A JEHO ZÁKLADNÍ POJMY
- ZSV - Základy společenských věd - PRÁVO SOUKROMÉ A JEHO ODVĚTVÍ – OBČANSKÉ PRÁVO
- ZSV - Základy společenských věd - PRÁVO VEŘEJNÉ A JEHO ODVĚTVÍ – TRESTNÍ PRÁVO
- ZSV - Základy společenských věd - T.G.MASARYK A JEHO VÝZNAM
- UCE - Účetnictví - Hospodarsky vysledek a jeho rozdelovani
- AJ - Anglický jazyk - Můj oblíbený britský nebo americký spisovatel a jeho dílo
- 23 - Základy a aplikovaný management - Seminární práce - Významná osobnost managementu a její vliv na současné řízení - Henri Fayol
- ZSV - Základy společenských věd - Významní představitelé českého filosofického myšlení
- ZSV - Základy společenských věd - Významní čeští filozofové
- CJ - Český jazyk - Změny slovního významu
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Datové sítě - význam, uspořádání, historie, základní taxonomie počítačových sítí
- D - Dějepis - významné evropské rody
- BI - Biologie - Buňka význam a stavba.doc
- BI - Biologie - růstové a vývojové procesy rostlin, význam vody, světla tepla pro rostliny
- CJ - Český jazyk - Nejvyznamnejsi osobnosti moderni svetove poezie
- CJ - Český jazyk - Význam divadla v životě českého národa, slavní světoví dramatikové
- CJ - Český jazyk - Význam slov
- CJ - Český jazyk - Významové vztahy mezi slovy
- D - Dějepis - Význam Francie ve světových dějinách v 18. a 19. století
- LIT - Literatura - Definice, dělení a význam literatury
- LIT - Literatura - Nejvýznamnější představitelé současné české literatury ve světě
- LIT - Literatura - Významní představitelé literatury 19. st.
- UCE - Účetnictví - Inventarizace - význam a základní pojmy
- UCE - Účetnictví - Právní úprava účetní dokumentace a její význam, účetní zápisy, opravy účetních záznamů, vyhotovování účetních dokladů
- UCE - Účetnictví - Předmět účetnictví, význam a funkce účetnictví, účetní zásady
- UCE - Účetnictví - Účetní doklady - význam a členění
- CJ - Český jazyk - Pojmenovani pomoci zmeny slovniho vyznamu[1]
- LIT - Literatura - VÝZNAMNÍ AUTOŘI ČESKÉ POEZIE A PRÓZY DRUHÉ POLOVINY 20. STOL.
- CJ - Český jazyk - Význam slov
- PRA - Právo - Význam práva ve společnosti, stát a právo
- E - Ekonomie - Obchodní banky,funkce,význam
- VV - Výtvarná výchova - Významní grafici 18.století
- VV - Výtvarná výchova - Významní grafici 19 a 20.století
- VV - Výtvarná výchova - Významné sbírky výtvarného umění v Evropě
- VV - Výtvarná výchova - Významné sbírky výtvarného umění v Čechách
- CH - Chemie - Kyslík – výroba, vlastnosti, význam, oxidy, peroxidy, ozon,
- CJ - Český jazyk - Dramatické umění v životě člověka, vývoj a význam divadla
- CJ - Český jazyk - Dělení české prózy počátku 20. století, nejvýznamnější přes
- CJ - Český jazyk - Kritický realismus v české próze a dramatu, nejvýznamnější
- CJ - Český jazyk - Mluvený a psaný projev, retorika Význam slova - obsah, rozs
- CJ - Český jazyk - Realismus ve světové literatuře, nejvýznamnější představite
- CJ - Český jazyk - Romantismus (Romantismus ve světové literatuře, nejvýznamně
- CH - Chemie - Senzoricky významné látky chuťové
- CH - Chemie - Senzoricky významné látky vonné
- BI - Biologie - Význam mikroorganismů v přírodě, koloběhy látek
- CJ - Český jazyk - Maturitní otázka č.14- Nejvýznamnější představitelé české p
- CJ - Český jazyk - Význam slova
- LIT - Literatura - Významné osobnosti české literatury po r.1945
- UCE - Účetnictví - Podstata, význam a úkoly účetnictví
- Z - Zeměpis - Surovinové zdroje, jejich význam a rozmístění
- CJ - Český jazyk - Antická literatura a její nejvýznamnější představitelé
- CJ - Český jazyk - Nejvyznamnejsi osobnosti exilove a samizdatove literatury
- CJ - Český jazyk - Nejvýznamnější osobnosti exilové a samizdatové literatury
- CJ - Český jazyk - významné osobnosti české prózy 1. pol. 20. stol
- UCE - Účetnictví - Podstata a význam účetnictví, znaky, funkce
- E - Ekonomie - Význam investic. Vztah mezi spotřebou, úsporami a investicemi.
- MNG - Management - Druhy plánů a význam plánování
- MNG - Management - Význam kontroly a etapy kontrolního procesu
- MNG - Management - VÝZNAM PLÁNOVÁNÍ PRO MANAŽERA
- MNG - Management - ÚLOHA A VÝZNAM ŘÍZENÍ V MANAGEMENTU
- CJ - Český jazyk - Významní spisovatelé 19. století
- D - Dějepis - průběh huisitské revoluce, její význam
- D - Dějepis - význam antické kultury
- Z - Zeměpis - Významné mezinárodní integrace
- CJ - Český jazyk - významné osobnosti světového dramatu
- CJ - Český jazyk - Vyznam slova
- CJ - Český jazyk - ZMĚNY SLOVNÍHO VÝZNAMU
- E - Ekonomie - Obchodní banky,funkce,význam
- ZSV - Základy společenských věd - ARISTOTELES – ŽIVOT, DÍLO, VÝZNAM, VLIV
- ZSV - Základy společenských věd - PLATÓN – ŽIVOT, DÍLO, VÝZNAM
- ZSV - Základy společenských věd - SÓKRATES – ŽIVOT, DÍLO, VÝZNAM. SOFISTÉ
- CJ - Český jazyk - NEJVÝZNAMNĚJŠÍ OSOBNOSTI A PROUDY..
- CJ - Český jazyk - Slovni zasoba, sem.vyznamSlov,homonyma,antonyma
- CJ - Český jazyk - Vyznamni predstavitele literatury 20. stoleti
- CJ - Český jazyk - Vyznamni predstavitele soucasne ceske prozy
- CJ - Český jazyk - vyznamnost
- CJ - Český jazyk - významné osobnosti současné prózy a poezie
- CJ - Český jazyk - Změny slovního významu
- LIT - Literatura - Významní autoři a proudy ve světové literatuře po roce 1945 do současnosti
- PSY - Psychologie - Motivace a jeji vyznam
- Z - Zeměpis - Geopoliticky významné země vybraných regionů Asie
- CJ - Český jazyk - Slova významově nadřazená
- 08 - Regenerace, prevence a doping - Regenerační zařízení v Plzeňském kraji
- 23 - Základy a aplikovaný management - Poznámky - sponzoring, řízení lidských zdrojů
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Dalsi_pripojitelne_zarizeni
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Externí zařízení počítače
- UCE - Účetnictví - Účtování o pořízení zásob a jejich oceňování
- UCE - Účetnictví - ÚČTOVÁNÍ POŘÍZENÍ A EVIDENCE PRODEJE CENYCH PAPIRU
- BI - Biologie - Látkové řízení organizmů.doc
- D - Dějepis - Počátky otrokářského zřízení
- D - Dějepis - Rozpad rodového zřízení a počátky feudalismu
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management veřejného sektoru, specifika managementu veřejného sektoru, řízení veřejného sektoru a manažerské metody.
- E - Ekonomie - Personální řízení podniku
- E - Ekonomie - Pořízení, odepisování, evidence a inventarizace dlouhodobého majetku
- PRA - Právo - 19MO občanské soudní řízení
- PSY - Psychologie - Psychologické problémy výchovy dítěte v rodině a ústavním zařízení
- UCE - Účetnictví - DM - pořízení
- UCE - Účetnictví - Pořízení DLM
- UCE - Účetnictví - Pořízení dlouhodobého majetku 1
- UCE - Účetnictví - Pořízení dlouhodobého majetku
- UCE - Účetnictví - Základy řízení aktiv a pasiv
- PSY - Psychologie - Teorie řízení
- UCE - Účetnictví - Dlouhodoby majetek - charakteristika, trideni, ocenovani, porizeni, zalohy, dotace
- PRA - Právo - Trestní řízení
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku 2
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management (základní činnosti řízení)
- E - Ekonomie - Personální řízení podniku
- UCE - Účetnictví - Řízení a organizace učetnictví
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- UCE - Účetnictví - Pořízení a evidence dlouhodobého majetku
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Dalsi_pripojitelne_zarizeni
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Externí zařízení počítače
- BI - Biologie - Nervové řízení u člověka CNS
- BI - Biologie - Nervové řízení u člověka ONS
- BI - Biologie - Mikrobiologická kontrola výrobních zařízení
- BI - Biologie - Dýchání, mechanika a řízení dýchání
- BI - Biologie - Endokrinní systém, účinek a řízení činnosti hormonů
- E - Ekonomie - Finanční řízení
- E - Ekonomie - Financování podniku 1 - finanční řízení, náklady, výnosy
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management - organizace řízení podniku
- MNG - Management - Faktor času při finančním rozhodování a řízení
- MNG - Management - FINANČNÍ ŘÍZENÍ PODNIKU, STRUKTURA A ORGANIZACE
- UCE - Účetnictví - Evidence DM (odepisování, vyřazení, pořízení...)
- UCE - Účetnictví - Pořízení a vyřazení DM
- BI - Biologie - Křížení
- PRA - Právo - Správní řízení
- PRA - Právo - Subjekty trestního řízení
- PRA - Právo - Trestní řízení
- PRA - Právo - Zásady trestního řízení
- PRA - Právo - Úkoly státního zastupitelství v trestním řízení
- UCE - Účetnictví - Evidence DM (odepisování, vyřazení, pořízení...)
- D - Dějepis - Počátky otrokářského zřízení, orientální despocie
- MNG - Management - Firemní dokumentace technická, řízení lidských zdrojů
- MNG - Management - Řízení lidských zdrojů rozbor
- POD - Podnikání - financování a finanční řízení podniku
- PRA - Právo - Obchodní právo, Správní řízení
- PRA - Právo - Sociální tématika Zásady trestního řízení
- PSY - Psychologie - Teorie řízení
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Myš a jiná polohovací zařízení
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Síťová zařízení
- E - Ekonomie - Kratkodobe financovani, financni rizeni
- E - Ekonomie - Manažerské řízení
- UCE - Účetnictví - DLM charakteristika porizeni pronajem
- PRA - Právo - Soudní řízení v občanském právu
- UCE - Účetnictví - Zásoby materiálu - pořízení, příjem, reklamace, nevyfakturované
- E - Ekonomie - Financni rizeni podniku a zdroje
- UCE - Účetnictví - Cenné papíry, pořízení DHM
- ZSV - Základy společenských věd - Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
- E - Ekonomie - Finance podniku
- E - Ekonomie - Majetková výstavba podniku
- E - Ekonomie - Akcie jako zdroj financování podniku
- E - Ekonomie - Leasingové financování podniku
- E - Ekonomie - Obligace jako zdroj financování podniku
- E - Ekonomie - Ekonomika Dopravního podniku
- E - Ekonomie - Financování podniku, náklady, výnosy, Hospodářský výsledek
- E - Ekonomie - Financování podniku
- E - Ekonomie - Fungování podniku a majetková struktura majetku
- E - Ekonomie - Hlavní činnosti podniku
- E - Ekonomie - Investiční činnosti podniku
- E - Ekonomie - Náklady a výnosy podniku
- E - Ekonomie - Prodej výkonů podniku - odbyt
- E - Ekonomie - Prodej výkonů podniku - smlouvy, placení, evidence
- E - Ekonomie - Výrobní činnost Podniku
- E - Ekonomie - Zahraničně obchodní vztahy podniku a státu
- E - Ekonomie - Zaměstnanci podniku a odměňování
- E - Ekonomie - Zásobovací činnosti podniku a logistika
- MNG - Management - Management podniku
- UCE - Účetnictví - Financování podniku, účetní závěrka, uzávěrka
- UCE - Účetnictví - Náklady a výnosy podniku, výsledek hospodaření
- E - Ekonomie - Majetek podniku
- E - Ekonomie - Vliv pravni normy na založení podniku
- MNG - Management - Strategie podniku a SWOT analýza
- E - Ekonomie - Dlouhodobý majetek v podniku
- E - Ekonomie - Finanční rozhodování a finanční analýza podniku
- E - Ekonomie - Hospodářská politika státu (ovlivňování podniku státem)
- E - Ekonomie - Investiční činnost podniku
- E - Ekonomie - Lidské zdroje v podniku
- E - Ekonomie - Majetková a kapitálová struktura podniku
- E - Ekonomie - Majetková a kapitálová výstavba podniku
- E - Ekonomie - Náklady, výnosy podniku a výsledek hospodaření
- E - Ekonomie - Prodej výkonů podniku na domácím trhu
- E - Ekonomie - Prodej výkonů podniku na zahraničním trhu
- E - Ekonomie - Prodejní činnost podniku
- E - Ekonomie - Vytváření výkonů podniku (hlavní činnost)
- UCE - Účetnictví - Majetek podniku, zdroje financování a jejich zobrazení v s
- E - Ekonomie - Analýza finanční situace podniku
- E - Ekonomie - Ekonomická stránka činnosti podniku
- E - Ekonomie - Finanční hospodaření v podniku
- E - Ekonomie - Majetková a finanční struktura podniku
- E - Ekonomie - Management v podniku
- E - Ekonomie - Personální činnost podniku, pracovní poměr
- E - Ekonomie - Podstata podniku a podnikani
- E - Ekonomie - Výrobní činnost podniku 2
- E - Ekonomie - Výrobní činnost podniku
- E - Ekonomie - Zásoby ve výrobním podniku
- E - Ekonomie - Jednání jménem podniku, právní formy podnikání
- E - Ekonomie - Výrobní činnost podniku
- MKT - Marketing - Okolí podniku
- E - Ekonomie - Odbytová činnost podniku
- E - Ekonomie - Výrobní činnost podniku
- E - Ekonomie - Zásobovací činnost podniku-moje
- E - Ekonomie - Fungování podniku a majetková struktura majetku
- E - Ekonomie - Tržní hospodářství a hospodaření podniku
- E - Ekonomie - Začlenění podniku do národního hospodářství ( okolí podniku
- E - Ekonomie - Okolí podniku
- E - Ekonomie - Výrobní činitelé podniku a jejich návaznost
- E - Ekonomie - Financování podniku
- E - Ekonomie - Investiční činnost podniku
- E - Ekonomie - Investiční činnosti podniku
- E - Ekonomie - Vnější vztahy podniku
- E - Ekonomie - Výrobní činnost podniku
- E - Ekonomie - Zásobovací činnost podniku
- E - Ekonomie - Financování podniku 2 - kalkulace, rozpočty, finanční analýz
- E - Ekonomie - Personální činnost podniku
- E - Ekonomie - Majetek podniku
- E - Ekonomie - Finanční struktura podniku
- E - Ekonomie - Hospodaření podniku
- E - Ekonomie - Založení podniku
- E - Ekonomie - Majetek podniku - dlouhodobý a oběžný
- MNG - Management - Finanční plánování v podniku
- MNG - Management - Formy integrace podniků, finanční aspekty
- MNG - Management - Vnější prostředí podniku a vztah podniku k vnějšímu prostředí
- E - Ekonomie - Majetek podniku
- E - Ekonomie - Management podniku
- E - Ekonomie - MO11 Dlouhodobý majetek v podniku
- E - Ekonomie - MO12 výrobní činnost podniku
- E - Ekonomie - MO6 život podniku
- E - Ekonomie - MO9 Lidské zdroje v podniku
- E - Ekonomie - Ekonomicka stranka cinnosti podniku
- E - Ekonomie - Prodejní činnost podniku
- E - Ekonomie - Vliv pravni normy na založení podniku
- E - Ekonomie - Analýza finanční situace podniku
- E - Ekonomie - Eko. stránka ppodniku
- E - Ekonomie - Finanční hospodaření v podniku
- E - Ekonomie - Majetek podniku
- E - Ekonomie - Majetková a finanční struktura podniku
- E - Ekonomie - Management podniku
- E - Ekonomie - Management v podniku
- E - Ekonomie - Náklady jako faktor ovlivňující hospodaření podniku, rovnováha firmy
- E - Ekonomie - Podstata podniku a podnikani
- E - Ekonomie - Výrobní činnost podniku
- E - Ekonomie - Zásoby ve výrobním podniku
- MNG - Management - Management podniku, manažerské činnosti
- POD - Podnikání - hospodaření podniku
- E - Ekonomie - DLM v podniku
- E - Ekonomie - financovani podniku
- E - Ekonomie - Naklady podniku
- E - Ekonomie - Peníze a platební styk podniku
- E - Ekonomie - Personální činnosti podniku
- E - Ekonomie - Vynosy a zisk podniku
- E - Ekonomie - Zasobovani v podniku
- E - Ekonomie - činnosti podniku
- E - Ekonomie - Financování podniku
- E - Ekonomie - Finanční analýza podniku
- E - Ekonomie - Finanční analýza podniku
- E - Ekonomie - Okolí podniku
- E - Ekonomie - Financi analyza podniku
- E - Ekonomie - Odbytová činnosti podniku
- E - Ekonomie - Personalni cinnost podniku
- E - Ekonomie - Vyrobni cinnost podniku
- E - Ekonomie - Zásobovací činnost podniku - logistika
Copyright 2024 unium.cz