- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálMarketing, jeho definice, ziskovost, cíle, nevýdělečný sektor, Koncepce marketingu, globalizaceDefinice MK.: Marketing je vše, co se orientuje na zákazníka, začíná myšlenkou co vyrábět a končí uspokojeným zákazníkem.Význam a obsah marketingu:Význam: Marketing je proces řízení, zajišťující poznání, předvídání, ovlivňování a v konečné fázi uspokojování potřeb zákazníka, tak aby byly dosaženy cíle (zisky) firmy. Marketing se uplatňuje v tržním hospodářství. Má nezastupitelnou úlohu v životě společnosti. Nachází uplatnění i v neziskové oblasti.Obsah: Cílem je pochopit potřeby a přání zákazníka. Zákazník může být: individuální osoba, domácnost, organizace. Připravuje správnou kombinaci marketingového mixu: výrobek, cena, komunikace, distribuce. Pro marketing je důležité, jaký okruh zákazníků se zaměří, zda osloví masově všechny zákazníky nebo si vybere určitou skupinu zákazníků.Ziskovost: Účelem mk koncepce je pomáhat organizacím dosahovat jejich cílů. V případě soukromých firem je hlavním cílem zisk. Firma vydělává peníze tím, že uspokojuje potřeby zákazníka lépe než konkurence. Jde o nalézání výnosného způsobu, jak uspokojit některé požadavky cílových skupin.Neziskový sektor: vznikl z důvodu selhání trhu. Plní úkoly sociální (vysoké školy), zdravotní (nemocnice), kulturní (divadla, muzea), dalšími neziskovými organizacemi jsou armády spásy, fondy, nadace, armáda ČR, červený kříž, policie, pošta. Nevýdělečným sektorem se myslí organizace, které nedosahují závratných zisků a ani se o to nesnaží. K jejich uspokojení stačí pouhá existence a získání dostatku peněz, aby vůbec mohli svou práci vykonávat.Cíl marketingu: Je zajistit podniku dlouhodobý odbyt jeho výrobků a služeb a tím zajistit úspěšnost jeho činnosti, která ale musí být založena na spokojenosti zákazníků. Pro zajištění těchto cílů dělá podnik několik činností:Hledání trhuUrčování trhuUtváření trhu-reklama, stanovení cenyUdržování trhu- doplňkové zboží, sledování konkurenceFirma hledá odpovědi na otázky KDO, CO, KOLIK, KDY?Prvním předpokladem k úspěchu je stanovení cílů, kterých má být dosaženo.Měly by být:- věcné a časově vymezené- realistické, prosté a vzájemně neodporující- snadno kontrolovatelnéKvantitativní MK obchodní cíle patří – návratnost investic zisk, rentabilitaKvalitativní MK obchodní cíle patří – formulace hlavního poslání podniku + cílový imageSoubor možných cílů podniku:v oblasti postavení podniku na trhu:dosažení určitého tržního podnikuzvýšení objemu odbytuupevnění pozice na trhuobsažení nových trhův ekonomické oblasti:zvýšení ziskuzvýšení rentability odbytuzvýšení rentability vlastního a celkového kapitá
Vloženo: 5.08.2011
Velikost: 20,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketingový záměr - prezentace firmy
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - referát
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - zkouška
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - okruhy ke zkoušce
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - služby
- UCE - Účetnictví - marketing a managament
- E - Ekonomie - Kontrola marketingových plánů a informační soustava
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- E - Ekonomie - Marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingový vývoj
- E - Ekonomie - Marketing 1
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing a prodejní činnosti
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - marketing
- MKT - Marketing - Marketingová strategie a filozofie
- MKT - Marketing - Marketingový systém řízení
- MKT - Marketing - Dodržování marketingových zásad
- MKT - Marketing - Marketingový výzkum a jeho metody
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Marketing a jeho význam pro řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketing, marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Produkt a cena v marketingovém pojetí
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing 3
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - výrobek
- E - Ekonomie - Marketing a vnitřní obchod
- E - Ekonomie - Marketing - část I
- E - Ekonomie - Marketing - část II
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- E - Ekonomie - Podniková ekonomie- marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Vznik, vývoj a význam marketingu, podnikatelské koncepce
- AJ - Anglický jazyk - MARKETING
- E - Ekonomie - Marketing - charakteristika
- E - Ekonomie - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Základy marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- E - Ekonomie - Komunikacni prostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MO5 Marketing
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- E - Ekonomie - Marketing a marketingový plán
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - Nákupní marketing
- E - Ekonomie - Komunikacniprostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - a) Marketingový systém řízení, struktura firemního strategického plánu
- MKT - Marketing - Analýza marketingového prostředí
- MKT - Marketing - marketing v podnikatelské praxi
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - distribuce
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Trh - z hlediska marketingu
- MKT - Marketing - Vytváření marketingového mixu - výrobek
- MKT - Marketing - Využití marketingu v řízení podniku
- MKT - Marketing - význam marketingového výzkumu v MK řízení
- MKT - Marketing - Řízení a marketing firem
- MNG - Management - Marketingový informační systém
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - marketing - maturita
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MARKETINGOVÝ MIX
- EKO - Ekonomika - 17. Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- Zákl. M - Základy marketingu - Základy marketingu - databáze otázek
- MMX - Marketingový mix - Marketingový mix - databáze otázek
- AJ - Anglický jazyk - Marketing the product, advertising, sales promotion
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Přímý marketing
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- BI - Biologie - Základy obecné biologie
- CJ - Český jazyk - Obecné poznatky o jazyce
- M - Matematika - Zakony rozdeleni obecne
- CJ - Český jazyk - Věta Obecné úvahy o jazyce
- PRA - Právo - Obecné podmínky podnikání
- MNG - Management - Management obecně
- CJ - Český jazyk - Obecne pousceni o slohu
- F - Fyzika - Obecné principy a zákony zachování ...
- PRA - Právo - Obecne smluvni typy
Copyright 2024 unium.cz