- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálMarketingové nástroje (marketingový mix)klíčový pojem marketingusoubor nástrojů které firma využívá k tomu, aby usilovala o dosažení svých marketingových cílů4 složky marketingového mixu:CENA (PRICE)PRODUKT (PRODUCT)PROPAGACE (PROMOITON)DISTRIBUCE (PLACE)1. nástroj marketingového mixu PRODUKTje to vše co se prodávánení to samotný výrobek ale je to celková nabídka4 úrovně produktu:uspokojení potřeby (za jakým účelem si produkt kupujme)způsob uspokojení dané potřeby (je dán užitnými vlastnostmi produktu, můžeme zde sledovat pozice produktu, je zde klade důraz na kvalitu)I. Zavádění:- prodej ji nízký produkt se objevuje na trhu a spotřebitelé se s ním seznamují- zisk je nízký- cílem podniku je získat nové zákazníkyII. Růst:roste prodej a ziskzvyšování poptávky bývá potřebné podporovat internější propagací, ale také rozšiřováním nabídky provedení a služebzpočátku je nutné udržovat ceny a postupně je zvyšovatIII. Zralost:rozsah prodeje je nejvyšší,
Vloženo: 5.06.2011
Velikost: 17,96 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu E - Ekonomie
Podobné materiály
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketingový záměr - prezentace firmy
- E - Ekonomie - Kontrola marketingových plánů a informační soustava
- E - Ekonomie - Marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingový vývoj
- MKT - Marketing - Marketingový mix
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- E - Ekonomie - marketingový mix
- MKT - Marketing - Marketingový systém řízení
- MKT - Marketing - Dodržování marketingových zásad
- MKT - Marketing - Marketingový výzkum a jeho metody
- E - Ekonomie - Marketing, marketingový mix
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - výrobek
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- E - Ekonomie - Marketing - marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketing a marketingový plán
- MKT - Marketing - a) Marketingový systém řízení, struktura firemního strategického plánu
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - distribuce
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - marketingový mix
- MNG - Management - Marketingový informační systém
- E - Ekonomie - MARKETINGOVÝ MIX
- MMX - Marketingový mix - Marketingový mix - databáze otázek
Copyright 2024 unium.cz