- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiál9Marketinga) podstata a funkce marketingub) strategie a nástroje marketinguc) podpora prodeje a segmentace trhuPodstata a funkce marketinguMarketingTermín, který zastřešuje všechny aktivity podniku spojené s prodejem a distribucí produktů.- podpora prodeje- reklama- průzkum- další činnosti, které mohou zvýšit zájem kupujících o produktDefinice marketinguMarketing je aktivita k uspokojování potřeb a přání zákazníka, která se prování na trhu.Marketing je proces k identifikaci, zjišťování potřeb a uspokojování zákazníka, přičemž dodavatel tvoří zisk.Cíl marketingu Zajistit podniku dlouhodobě odbyt jeho výrobků a služeb a tím úspěšnost jeho činnosti založené na spokojenosti zákazníků.Podstata marketingua) nabídnout správným skupinám zákazníků ve správný čas - požadované zboží- na správném místě- za správné ceny- s přispěním přiměřené propagaceb) snaha nalézt rovnováhu mezi zájmy:- zákazníků- podnikatelských subjektů- a společnosti jako celkuc) orientace na potřeby zákazníků- podnik musí vycházet z potřeb zákazníků, které ale taky sám ovlivňuje, případně vytváří nové potřeby - musí vždy tyto potřeby uspokojovat lépe než konkurenced) dosažení přiměřeného zisku- prvotním cílem podnikatele je zisk- pokud uvažujeme marketingově, zisku dosáhneme uspokojením potřeb zákazníků- můžeme ho dosáhnout rychle, tzn. že, nabídneme zcela nový vysoce žádaný produkt a nasadíme velmi vysoké ceny, proto je vhodnější zisk přiměřený, ale dlouhodobýFunkce marketingua) identifikace potřeb trhu a možností na trhub) sledování nejnovějších technologických novinekc) starání se o udržování značky, výrobku a služebd) výběr a udržování prodejních kanálů (velkoobchod, maloobchod)e) propagace a reklama výrobku a služebf) řízení prodeje výrobku a služebg) navrhování cen a času dodání zboží a služebh) plánování marketingových aktivitStrategie a nástroje marketinguStrategie marketinguMarketingovou strategií se rozumí dlouhodobá koncepce činností podniku v oblasti marketingu a jejím smyslem je promyšleně a účinně vytvářet zdroje podniku tak, aby mohly být splněny dva základní cíle.- spokojenost zákazníků- dosažení výhod v konkurenčním bojiMarketingová koncepcea) uspokojováníb) přizpůsobováníc) ovlivňování1) výrobní koncepce- koncepce vychází z předpokladu, že zákazník bude preferovat výrobky, které budou levné a snadno dosažitelné- výrobce se musí koncentrovat na zvýšení objemu produkce, tím dosažení nižších nákladů než konkurence a snižování cen - prioritně zaměřena na potřeby výrobce, k potřebám zákazníků tak není přihlíženo2) výrobková koncepce- orientace na kvalitu - vychází z předpokladu, že zákazník preferuje nejvyšší kvalitu a je ochoten za ni zaplatit vysokou cenu - tento přístup se projevuje při zavádění výrobků na trh- koncepce je však nebezpečná, protože výrobce je až příliš "zamilován" do svého výrobku 3) prodejní koncepce- předpoklad, že spotřebitel, který je obvykle pasivní, musí být ke koupi přemluven - orientace na techniky prodeje (prodejní techniky a triky)- vyplynula z hromadné výroby, která potřebovala masovou distribuci a prodej- koncentrace na potřeby výrobce – cílem je prodat to, co vyrobil, nikoliv potřeby zákazníka 4) marketingová koncepce- zakládá se na trvalé orientace na zákazníka a jeho potřeby- heslo „poznávejte potřeby a uspokojujte je“ tato koncepce znamená respektovánía) orientace na zákazníka- podnik definuje zák
Vloženo: 3.06.2011
Velikost: 34,59 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu E - Ekonomie
Podobné materiály
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketingový záměr - prezentace firmy
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - referát
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - zkouška
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - okruhy ke zkoušce
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - služby
- UCE - Účetnictví - marketing a managament
- E - Ekonomie - Kontrola marketingových plánů a informační soustava
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- E - Ekonomie - Marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingový vývoj
- E - Ekonomie - Marketing 1
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing a prodejní činnosti
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - marketing
- MKT - Marketing - Marketingová strategie a filozofie
- MKT - Marketing - Marketingový systém řízení
- MKT - Marketing - Dodržování marketingových zásad
- MKT - Marketing - Marketingový výzkum a jeho metody
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Marketing a jeho význam pro řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketing, marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Produkt a cena v marketingovém pojetí
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing 3
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - výrobek
- E - Ekonomie - Marketing a vnitřní obchod
- E - Ekonomie - Marketing - část I
- E - Ekonomie - Marketing - část II
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- E - Ekonomie - Podniková ekonomie- marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Vznik, vývoj a význam marketingu, podnikatelské koncepce
- AJ - Anglický jazyk - MARKETING
- E - Ekonomie - Marketing - charakteristika
- E - Ekonomie - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Základy marketingu
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- E - Ekonomie - Komunikacni prostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MO5 Marketing
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- E - Ekonomie - Marketing a marketingový plán
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - Nákupní marketing
- E - Ekonomie - Komunikacniprostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - a) Marketingový systém řízení, struktura firemního strategického plánu
- MKT - Marketing - Analýza marketingového prostředí
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- MKT - Marketing - marketing v podnikatelské praxi
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - distribuce
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Trh - z hlediska marketingu
- MKT - Marketing - Vytváření marketingového mixu - výrobek
- MKT - Marketing - Využití marketingu v řízení podniku
- MKT - Marketing - význam marketingového výzkumu v MK řízení
- MKT - Marketing - Řízení a marketing firem
- MNG - Management - Marketingový informační systém
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - marketing - maturita
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MARKETINGOVÝ MIX
- EKO - Ekonomika - 17. Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- Zákl. M - Základy marketingu - Základy marketingu - databáze otázek
- MMX - Marketingový mix - Marketingový mix - databáze otázek
- AJ - Anglický jazyk - Marketing the product, advertising, sales promotion
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Přímý marketing
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
Copyright 2024 unium.cz