- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiál1. KOMUNIKAČNÍ PROSTŘEDKY MARKETINGU
přenos sdělení mezi zdrojem a příjemce informace
součástí marketingového mixu
cíl: informovat zákazníka, přesvědčit ho ke koupi
základem marketingové komunikace ( sdělení
tvorba sdělení je tvořivá činnost, která musí respektovat určitá pravidla (závisí na příjemci, cíli, médiu)
pravidla pro tvorbu sdělení: pravdivost, výstižnost, humor, služnost, etika,…
styly: nálada a image, fantazie, odborný posudek, vědecký posudek, symbol osobnosti atd.
souhrnný komunikační program firmy, tvoří ho složky marketingové komunikace:
reklama, publicita, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, osobní marketing
REKLAMA
placená forma neosobní masové komunikace a je prováděna prostřednictvím médií (noviny, TV, časopisy, ….)
cíl: informovat co nejširší okruh spotřebitelů a ovlivnit jejich kupní chování
oslovuje široké vrstvy obyvatelstva
slouží k upoutání pozornosti a vzbuzení zájmu
zaměřuje se na různé cílové skupiny (domácnosti, studenty, kuřáky,…)
působí celoplošně, ale také regionálně
firma, která se rozhoduje o reklamě, musí mít reklamní plán a musí mít jasné, jakého cíle chce dosáhnout
výše finančních prostředků – rozpočet
musí být jasné, jaké se použijí média
Cíl:
tvorba silné značky – jak veřejnost vnímá výrobek
zvýšení poptávky – jejím prostřednictvím chce firma zvýšit tržby
posílení finanční pozice – firma chce pomocí reklamy přilákat nové investory, protože demonstruje svojí úspěšnost
vytváření pozitivní image firmy
motivace vlastních pracovníků
tvorba rozpočtu – hlavní kritérium: jaký bude procentuelní podíl reklamy na celkovém rozpočtu
vydělí se určitá pevná – fixní částka
vydělí procentuelní částku z celkového obratu
tvorba reklamního sdělení - cílem je upoutat zákazníka k výrobku (přesvědčit ho o koupi)
sdělení - důvěryhodné
- účelné - musí vystihnout jaký přínos bude mít výrobek pro zákazníka
- dobře zapamatovatelné – tištěná reklama » záleží na výtvarné stránce
reklamní sdělení se vyjadřuje různými styly:
nálada, image (vyjadřuje pohodu)
fantasy (romantika,…)
hudební (chytlavé melodie)
doporučené (známé osobnosti)
běžný život, atd…
výběr mé
Vloženo: 4.08.2011
Velikost: 67,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu E - Ekonomie
Podobné materiály
- MKT - Marketing - Komunikační (stimulační) mix
- MNG - Management - Komunikační proces
- E - Ekonomie - Komunikacniprostredky marketingu
- MKT - Marketing - Vnejsi a vnitrni komunikacni systemy
- MKT - Marketing - komunikacni mix
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- CJ - Český jazyk - Umělecké zobrazovací prostředky
- UCE - Účetnictví - peněžní prostředky - pokladna, bú, ceniny
- CJ - Český jazyk - STRUKTURA DÍLA A JAZYKOVÉ PROSTŘEDKY
- Z - Zeměpis - Kartografické vyjadřovací prostředky
- CJ - Český jazyk - Prostředky styly
- CJ - Český jazyk - PRAVOPIS, UMĚLECKÉ PROSTŘEDKY
- VV - Výtvarná výchova - Druhy umění, prostředky, žánry, individualita
- CJ - Český jazyk - Jazykové prostředky
- E - Ekonomie - Aktivní prostředky vnější obchodní politiky
- LIT - Literatura - Verejne sdelovaci prostredky, publicistika, film
- UCE - Účetnictví - OBĚŽNÉ PROSTŘEDKY
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Vznik, vývoj a význam marketingu, podnikatelské koncepce
- MKT - Marketing - Základy marketingu
- MKT - Marketing - Trh - z hlediska marketingu
- MKT - Marketing - Využití marketingu v řízení podniku
- Zákl. M - Základy marketingu - Základy marketingu - databáze otázek
Copyright 2024 unium.cz