- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálMarketingová komunikace, průběh komunikačního procesu.Zavádění nových produktů, doprovodné služby.Marketingová komunikace- jeden z nástrojů Mk mixu (produkt, distribuce, cena)- „není problémem zboží vyrobit, ale umět ho prodat“- součástí Mk komunikace je REKLAMA (Mk služeb a reklamy využívá 95% společností v České republice)FUNKCE MK KOMUNIKACE: komunikace se zákazníky informovat spotřebitele o nabídce zboží a služeb oslovovat stávající i nové zákazníky prodat nabízené zbožíPrůběh komunikačního procesuODESÍLATEL ? KOMUNIKÁTOR ? PŘÍJEMCE- ODESÍLATEL = pracovník reklamní agentury ? do tvorby reklamního poselství dává osobní názor, postoj a zkušenosti (je nutná shoda s příjemcem, jinak se komunikace míjí účinkem)- PŘÍJEMCE = kupující, člověk vnímá ve třech rovinách : osobnost člen skupiny člen společnosti- INFORMAČNÍ KANÁL = zvolené médium nebo způsob komunikace (mohou se kombinovat)- ZAKÓDOVANÉ SDĚLENÍ = souhrn informací, které mají u příjemce vyvolat zájem o službu nebo výrobek- KÓDOVÁNÍ = převedení informace do symbolické formySDĚLENÍ OVLIVŇUJÍ ŠUMY: technické nedostatky média psychologické vlastnosti člověka (zapamatuje si?) překlad z cizích jazyků někdy je použit výraz, který příjemce vnímá jinak než odesílatel (silný prací prášek = 1. účinný, 2. nešetrný)Kontrola efektivity marketingové komunikace1. kvantitativní metody- zjišťuje faktické měřitelné údaje a posléze vztahy mezi nimi2. kvalitativní metody- poznávacími metodami analyzuje vztahy a odpovídá na otázku PROČ?3. komunikaceMETODY EFEKTIVITYměření stupně známosti značky- dotazování vzorku obyvatel- vysoká známost nemusí vypovídat o vysokém prodejitest znovupoznání- jde o to, jestli respondent pozná znovu stejný inzeráttest vzpomenutí
Zavádění nových produktů- PRODUKT = vše, co může být nabízeno na trhu (hmotný statek, služba i myšlenka), směřuje k uspokojení potřeby, řešení problému nebo poskytnuti hodnoty- vytváří nové šance na trhu, to je ale spojeno s finančními nároky a četnými riziky (většina nových produktů končí neúspěchem)PŘÍČINÝ NEÚSPĚCHU: nedostatek tržních informací (slepota techniků) interní nedůvěra k Mk prognózám vysoké náklady při zavádění nového produktu podcenění pravděpodobnosti úspěchu a vysokého rizika USPĚŠNÝ NOVÝ PRODUKT: pokud je dostatečné kapitálové krytí minimaliz
Vloženo: 5.08.2011
Velikost: 26,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- MKT - Marketing - Marketingová strategie a filozofie
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- 03 - Komunikace - Komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Verbální komunikace
- BI - Biologie - Komunikace s handicapovanými.ppt
- BI - Biologie - Problematické typy osobností, komunikace s nimi.ppt
- CJ - Český jazyk - Věta jako jednotka komunikace, její zvuková stránka
- E - Ekonomie - Vnitřní obchod, Nástroje komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Cíle hospodářské politiky státu Proměny komunikace v renesa
- PSY - Psychologie - Kontakty mezi lidmi, komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MNG - Management - Formy komunikace
- CJ - Český jazyk - Slovo jako základní jednotka komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - KOMUNIKACE
- CJ - Český jazyk - Moderní komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - Produkt, Nástroje MK komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- ZSV - Základy společenských věd - SPOLEČNOST, POJEM SOCIALIZACE, PROCES SOCIALIZACE, SOCIÁLNÍ INTERAKCE A KOMUNIKACE, SOCIÁLNÍ P
- CJ - Český jazyk - Písmo jako prostředek komunikace
- IVT - Informatika a výpočetní technika - elektronicka komunikace
- PSY - Psychologie - komunikace
- CJ - Český jazyk - Komunikace v zvote cloveka a spolecnosti
- MKT - Marketing - Média a Komunikace
- MNG - Management - komunikace
- MKT - Marketing - komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace, manipulativní techniky
- PSY - Psychologie - Komunikace a zneužívání psychoaktivních látek
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Komunikace s PC
Copyright 2024 unium.cz