- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálAnalýza marketingového prostředí, mikro a makro prostředí, STEEP faktory, SWOT analýza mého studia na vysoké školeMikroprostředí (vnitřní prostředí) – finance, lidské zdroje, know – howMakroprostředí (vnější prostředí) - vnější = STEEP faktoryVnitřní = konkurence, zákazníci, dodavatelé, odběrateléVnitřní prostředí – mikroprostředíInterní Mk = úspěšné najímání, proškolování a motivování schopných zaměstnanců tak, aby sloužili dobře zákazníkoviInterní musí předcházet externímu MkNemá žádný smysl slibovat znamenitou službu dříve, než je personál společnosti připraven znamenitou službu poskytnoutNež přijmeme reálné Mk cíle a prostředky, musíme rozebrat vnitřní prostředí firmyDalším krokem je pak hodnocení silných a slabých stránek firmy a hledání specifických předností podnikuK nejvýznamnějším složkám patří:Finanční situace a schopnosti firmy- záleží na objemu prostředků, ale i na čase- důležitými ukazateli jsou:a) tvorba ziskub) tok hotových peněz- CASH FLOWc) současná úvěrová zátěžd) platební choroste) návratnost investicf) likviditaJe dána reálně využitelnými kapacitami, úrovní a pružností technologií a technikySurovinové a materiální zdroje-jejich dostupnost a příznivé ceny představují v některých oborech značnou konkurenční výhoduPříklad: Vápenec při výrobě cementu3.Vědecko - výzkumný a vývojový potencionál-vybavení podniku – patenty ( vlastními/koupenými), licence, KNOW HOW a úroveň vlastní výzkumné vývojové základnyLidské zdroje a úroveň řízení a organizace práce-tyto složky uvádějí do pohybu ty ostatní části, proto se ji musí věnovat zvýšená pozornost
Makroprostředí – vnější prostředíSTEEP FAKTORY: S - sociální a kulturní faktory, T - technické a technologické faktory,E - ekonomické faktory, E - ekologické faktory, P - politické a právní faktorySociální a kulturní faktory-především demografie = věda o populace, která ovlivňuje vývoj spotřeby na spotřebním trhu (např. pokles porodnosti)-analyzujeme: počet obyvatelstva a jeho strukturu podle pohlaví, věku zaměstnání, příjmů, hustoty osídlení, počtu domácností, její velikosti, životního cyklu rodiny, způsobu bydlení.-sociální a kulturní prostředí dané země ovlivňuje také její historický vývoj a vytvořené vzorce chování společenských skupinTechnické a technologické faktory-zde je souboj: Buď se přizpůsobím a budu investovat do nových technologií nebo se na trhnu neudržím.-nové informační technologie, postupy, alternativní zdroje.-neustále sledování technologického a technického rozvoje.Ekologické faktory-hlavně přírodní prostředí, roste energetická spotřeba a dochází devastaci přírodních zdrojů, které nám docházejí, např ropa, není to přízn
Vloženo: 5.08.2011
Velikost: 21,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- 23 - Základy a aplikovaný management - Swot analýza HC Plzeň
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- FIL - Filozofie - Solónova analýza společnosti a z ní vyplývající praktické reformy
- CH - Chemie - ANALÝZA NEZNÁMÝCH IONTŮ.doc
- CH - Chemie - KVALITATIV. ANALÝZA ANORG. LÁTEK.doc
- E - Ekonomie - finančni analyza
- UCE - Účetnictví - Finanční analýza
- UCE - Účetnictví - Účetní závěrka, finanční analýza
- MNG - Management - Strategie podniku a SWOT analýza
- E - Ekonomie - Finanční analýza
- E - Ekonomie - Finanční rozhodování a finanční analýza podniku
- E - Ekonomie - Analýza finanční situace podniku
- E - Ekonomie - Financni analyza
- MKT - Marketing - Úvod, S.W.O.T. analýza
- UCE - Účetnictví - Finanční analýza
- CH - Chemie - Komplexometrická odměrná analýza, merkurimetrie
- CH - Chemie - Kvalitativní analýza
- CH - Chemie - Neutralizační odměrná analýza
- CH - Chemie - Redoxni odměrná analýza, jodometrie
- CH - Chemie - Redoxni odměrná analýza, manganometrie
- CH - Chemie - Senzorická analýza (1)
- CH - Chemie - Senzorická analýza (2)
- CH - Chemie - Srážecí odměrná analýza
- M - Matematika - Analýza závislosti
- PSY - Psychologie - Kulturní psychoanalýza
- MNG - Management - Rozhodovací analýza
- MKT - Marketing - Distribuce, SWOT analýza
- E - Ekonomie - Finanční analýza
- MNG - Management - Finanční analýza firmy, etapy, základní ukazatelé
- ZSV - Základy společenských věd - Psychoanalýza
- E - Ekonomie - Analýza finanční situace podniku
- E - Ekonomie - Financni analyza
- E - Ekonomie - Finanční analýza podniku
- E - Ekonomie - Finanční analýza podniku
- UCE - Účetnictví - Ucetni zaverka, financni analyza
- E - Ekonomie - Financi analyza podniku
- E - Ekonomie - finančni analyza
- MKT - Marketing - analyza reklspotu
- MKT - Marketing - ANALYZAZAJMSKUPINCEZ
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- MKT - Marketing - Vytváření marketingového mixu - výrobek
- MKT - Marketing - význam marketingového výzkumu v MK řízení
- BI - Biologie - prostredi rostlin
- BI - Biologie - ochrana životního prostředí
- BI - Biologie - Organizmy a prostředí.doc
- BI - Biologie - vliv člověka na životní prostředí
- D - Dějepis - Středověk - Životní styl a životní prostředí
- PSY - Psychologie - Vlivy pracovního prostředí
- BI - Biologie - Vztah organismu a prostředí
- Z - Zeměpis - Geograficke aspekty ochrany prirody a zivotniho prostredi sk
- BI - Biologie - Vliv prostředí na růst a množení mikrobialních populací
- BI - Biologie - Vliv vnějšího prostředí na mikroorganismy
- Z - Zeměpis - Krajina a životní prostředí
- AJ - Anglický jazyk - Počasí a životní prostředí
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MNG - Management - Vnější prostředí podniku a vztah podniku k vnějšímu prostředí
- CJ - Český jazyk - Obce a životní prostředí referát
- MNG - Management - Motivace, Interní a externí prostředí managementu
- PSY - Psychologie - Vlivy pracovního prostředí
- LIT - Literatura - Obraz městského a venkovského prostředí v české realistické lite
Copyright 2024 unium.cz