- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálROZHODOVACÍ ANALÝZA
Rozhodovací analýzu, kterou předkládám jako jeden z projektů ke zkoušce z Managementu kultury, jsem zpracovala na ISŠ-COP v roce 2001. Jednalo se o závěrečnou práci z předmětu Management, podstata a výsledky projektu se staly jednou z částí praktické maturitní zkoušky. Za organizaci jsem zvolila Slezské divadlo v Opavě, neboť jsem zde v letech 1999 – 2001 na personálním oddělení a následně účtárně vykonávala odbornou praxi. Práce, kterou přikládám, je konceptem ekonomických problémů a krize, spojené s financováním kulturní organizace, jež vyvrcholila v sezóně 1999/2000 odvoláním ředitele Mgr. Jiřího Měřínského a následným auditem, jehož vedoucí Ing. Sylva Gapková byla následně na dobu určitou (půl roku) jmenována do funkce ředitelky divadla. Nicméně pro příznivé výsledky a zjištění, která byla spojena s nedostatečným ekonomickým hospodařením v divadle, byla doba jejího působení po uplynutí stanovené lhůty prodloužena na dobu neurčitou (ze své funkce odstoupila v sezóně 2005/06). Pro výše uvedené důvody v práci zachovávám i tehdy platné informace (výjimku v tomto směru tvoří pouze IČO a DIČ, neboť tato čísla mi nebyla známa).
Práce se může stát vodítkem a klíčem pro organizování velkých kulturních akcí, resp. rozhodování se o možnostech pro jejich realizaci (s přihlédnutím k sociálním, psychologickým či ekonomickým danostem). Rozhodovací analýzu je nutno provádět vždy před uskutečněním projektu (a to nejen ve sféře kulturní).
Rozhodovací analýza pro Slezské divadlo v Opavě
- Název instituce:Slezské divadlo
- Sídlo:Horní náměstí 13, 746 69 – Opava
- Telefon:Spojovatelka: 0653/62 11 56
Ředitel: 0653/62 34 20
Sekretariát ředitele: 0653/62 36 56
Předprodej vstupenek: 0653/62 31 44
Personální oddělení: 0653/62 11 56/kl. 244
Ekonomický náměstek: 0653/62 11 56
- Fax:0653/62 36 56
- Email:
- Webová stránka:
- IČO:62957373
- DIČ:384-7305294012
Personální zastoupení
Ředitelka:Ing. Sylva Gapková
Personální oddělení:Danuše Andreeová
Tajemník uměleckého provozu:Karel Smolka
Šéf činohry:Mgr. Václav Klemens
Šéf opery:Petr Škarohlíd
Ekonomický náměstek:Ing. Zdeněk Šrámek
Vedoucí marketingu:Bc. Martin Binar
Vedoucí umělecko-technického provozu:Pavel Uherka
Úvodní charakteristika
Přestože má Slezské divadlo v Opavě dlouholetou tradici, je známo nejen na území České republiky, ale také v evropském kontextu (především zásluhou sólistů opery, kteří hostují v mnoha zemích Evropy, nicméně nezanedbatelné procento rovněž zaujímá zájezdová činnost obou souborů), začalo se v minulé sezóně potýkat se značným problémem – s malou dotací peněz z Magistrátu pro podporu a rozvoj divadelního umění. Magistrát začal divadlu vytýkat nejen špatné hospodaření s finančními prostředky, ale i hospodaření v obecné rovině. Výsledkem rozbrojů a nedostatečné komunikace mezi oběma institucemi bylo odvolání dosavadního ředitele Mgr. Jiřího Měřínského, zvolení auditorů a k počátku nové sezóny (2000/01) nástup nové ředitelky – Ing. Sylvy Gapkové.
Problém, který vznikl zásluhou malé dotace peněž nejen na divadlo, ale na kulturu celého opavského okresu, donutil vedení divadla k tomu, aby se začalo vzniklou situací zabývat podrobněji a vypracovalo přesnou strategii řešení současných nedostatků v hospodaření.
Rozhodovací analýza, kterou předkládám, se snaží objasnit a vyřešit stávající problém – prostřednictvím jednotlivých variant a kritérií se pokouším zjistit, která z výše uvedených možností se jeví jako nejlepší (ta, jenž má nejvyšší užitnost), a naopak – která varianta obsahuje největší riziko, tedy jeví se jako nevyhovující. Varianta s nejvyšší užitností v sobě skrývá veškeré předpoklady pro vyřešení stávající krize.
Varianty a jejich charakteristika
varianta:
divadlo bude z finančních dův
Vloženo: 16.04.2011
Velikost: 140,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MNG - Management
Podobné materiály
- MNG - Management - Etapy rozhodovacího procesu
- MNG - Management - Typy rozhodovacích problémů
- 23 - Základy a aplikovaný management - Swot analýza HC Plzeň
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- FIL - Filozofie - Solónova analýza společnosti a z ní vyplývající praktické reformy
- CH - Chemie - ANALÝZA NEZNÁMÝCH IONTŮ.doc
- CH - Chemie - KVALITATIV. ANALÝZA ANORG. LÁTEK.doc
- E - Ekonomie - finančni analyza
- UCE - Účetnictví - Finanční analýza
- UCE - Účetnictví - Účetní závěrka, finanční analýza
- MNG - Management - Strategie podniku a SWOT analýza
- E - Ekonomie - Finanční analýza
- E - Ekonomie - Finanční rozhodování a finanční analýza podniku
- E - Ekonomie - Analýza finanční situace podniku
- E - Ekonomie - Financni analyza
- MKT - Marketing - Úvod, S.W.O.T. analýza
- UCE - Účetnictví - Finanční analýza
- CH - Chemie - Komplexometrická odměrná analýza, merkurimetrie
- CH - Chemie - Kvalitativní analýza
- CH - Chemie - Neutralizační odměrná analýza
- CH - Chemie - Redoxni odměrná analýza, jodometrie
- CH - Chemie - Redoxni odměrná analýza, manganometrie
- CH - Chemie - Senzorická analýza (1)
- CH - Chemie - Senzorická analýza (2)
- CH - Chemie - Srážecí odměrná analýza
- M - Matematika - Analýza závislosti
- PSY - Psychologie - Kulturní psychoanalýza
- MKT - Marketing - Distribuce, SWOT analýza
- E - Ekonomie - Finanční analýza
- MNG - Management - Finanční analýza firmy, etapy, základní ukazatelé
- ZSV - Základy společenských věd - Psychoanalýza
- E - Ekonomie - Analýza finanční situace podniku
- E - Ekonomie - Financni analyza
- MKT - Marketing - Analýza marketingového prostředí
- E - Ekonomie - Finanční analýza podniku
- E - Ekonomie - Finanční analýza podniku
- UCE - Účetnictví - Ucetni zaverka, financni analyza
- E - Ekonomie - Financi analyza podniku
- E - Ekonomie - finančni analyza
- MKT - Marketing - analyza reklspotu
- MKT - Marketing - ANALYZAZAJMSKUPINCEZ
Copyright 2024 unium.cz