- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálk dobře znát, abychom s nimi mohli efektivně komunikovat. Je dokázáno, že při posuzování důležitosti zákazníků platí starý známý Paretův zákon, že 20 % příčin způsobuje 80 % následků. V podnikatelské praxi to např. znamená, že 20 % zákazníků vám přináší 80 % tržeb. Musíte mít aktuální informace o zákaznících, záleží také jaký mate systém pro evidenci, komunikaci a vyhodnocování těchto informací. Kromě adresy, IČ, DIČ a dalších identifikačních informací také pravidelně evidujete:Objem a časový průběh odběrůPoměr objemu objednávek k objemu tržeb(kumulativně a v definovaných časových úsecích)Plány do budoucna, objem a druh zamýšlených investicVývoj finanční situaceVývoj platební disciplínyAktivity konkurenčních prodejcůTo je jen pár druhů informací, bez nichž budete těžko upevňovat své postavení u svých klíčových zákazníků před jinou konkurencí.Zákazník není mechanismus, ale množina živých lidí, kteří dokáží zareagovat pořádnou radikálností, přestane-li být nakupovaný produkt službou, která byla původním motivačním faktorem pro vstup do obchodního vztahu s dodavatelem.Rada zákazníkoviUpoutání pozornosti je naopak prvním krokem v jednání, jehož cílem je navázat vztah za účelem uzavření obchodu. Existují různé způsoby, jak upoutat pozornost. Nejefektivněji upoutám pozornost cílové osoby tím, že u ní vzbudíme očekávání, že se od nás něco zajímavého, zábavného nebo užitečného dozví. To znamená poskytnout mu informace, které může zužitkovat v procesu svého nákupního rozhodování. Dobře míněnou a užitečnou radu odmítne málokdo.ZávěrMěli bychom se vést základní informace o našich zákaznících.Občas u nich zjistit pomocí dotazníku, zda jsou s našimi výrobky spokojeni a co jim vadí. Pokud se chceme rozšířit do dalšího segmentu, musíme použít nějakou propagaci(např. reklama, atd.). Při prodeji hraje důležitou roli prodavač, který musí na lidi dobře působit a být vynikajícím znalcem našich výrobků nebo služeb.
Vloženo: 5.01.2011
Velikost: 17,29 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu PSY - Psychologie
Podobné materiály
- XX1 - Manažerská psychologie - Práce do man. psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Dějiny psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Historie a metody psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie hry
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie osobnosti, typologe, vlastnosti osobnosti
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie jako veda
- ZSV - Základy společenských věd - psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie.doc
- ZSV - Základy společenských věd - soc psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - socialni psychologie
- PSY - Psychologie - obecna psychologie
- PSY - Psychologie - Psychologie osobnosti
- PSY - Psychologie - Vývojová psychologie 1
- PSY - Psychologie - Vývojová psychologie
- PSY - Psychologie - Základy psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Pedagogická psychologie
- PSY - Psychologie - Vývojová sociální psychologie, SOCIALIZACE
- PSY - Psychologie - Problematiky vývojové psychologie – zákonitosti, změny, etapy
- PSY - Psychologie - psychologie cinnosti
- PSY - Psychologie - Psychologie jako věda, determinace lidské psychiky
- PSY - Psychologie - Psychologie jako věda
- PSY - Psychologie - Psychologie osobnosti 1
- PSY - Psychologie - Psychologie osobnosti
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie osobnosti
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie činnosti, jednání, chování
- ZSV - Základy společenských věd - Sociální a vývojová psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie jako věda
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie
- PSY - Psychologie - Inženýrská psychologie a ergonomie
- PSY - Psychologie - Psychologie zboží
- PSY - Psychologie - Úvod do psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Obecná Psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie Osobnosti
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie
- PSY - Psychologie - Psychologie a její předmět
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie 2
- ZSV - Základy společenských věd - PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - Zsv psychologie
- PSY - Psychologie - Psychologie - vznik a vývoj
- PSY - Psychologie - Vývojová psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie Skupinová struktura společnosti
- PSY - Psychologie - Existenciální a humanistická psychologie
- PSY - Psychologie - Gestaltismus tvarová psychologie
- PSY - Psychologie - Kognitivní psychologie
- PSY - Psychologie - Psychodynamická psychologie
- PSY - Psychologie - Psychologie umění
- PSY - Psychologie - Předpoklady vzniku psychologie jako samostatné vědy
- PSY - Psychologie - Transpersonální psychologie
- PSY - Psychologie - Vývoj psychologie v rámci novodobé evropské filozofie
- PSY - Psychologie - Zakladatelé samostatné psychologie
- PSY - Psychologie - Psychologie umění Kulka
- PSY - Psychologie - Psychologie poznávání
- PSY - Psychologie - Předmět psychologie
- PSY - Psychologie - Vyvojova psychologie
- PSY - Psychologie - Vývojová psychologie
- PSY - Psychologie - základy psychologie
- PSY - Psychologie - Zaklady psychologie
- PSY - Psychologie - Úvod do psychologie, obory psychologie
- PSY - Psychologie - Úvod do psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - psychologie
- PSY - Psychologie - Dějiny psychologie, kognitivní procesy
- PSY - Psychologie - Vývojová a klinická psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - OBECNÁ PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI
- ZSV - Základy společenských věd - PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - Dějiny psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Humanistická psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Kognitivní psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - OBECNÁ PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - sociální psychologie (socializace, soc. učení, soc. interakce, soc. skupiny a útvary, soc. pat
- PSY - Psychologie - obecná psychologie
- PSY - Psychologie - psychologie osobnosti
- PSY - Psychologie - předmět sociální psychologie
- PSY - Psychologie - Inženýrská psychologie a ergonomie
- PSY - Psychologie - Psychologie trhu
- PSY - Psychologie - Psychologie zboží
- ZSV - Základy společenských věd - DISCIPLÍNA PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - HUMANISTICKÁ, KOGNITIVNÍ PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - PAMĚŤ, PSYCHOLOGIE UČENÍ
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie jako věda
- ZSV - Základy společenských věd - PSYCHOLOGIE OSOBNOSTI
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie_osobnosti
- ZSV - Základy společenských věd - SMĚRY A VÝVOJ PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - VÝVOJOVÁ PSYCHOLOGIE
- ZSV - Základy společenských věd - ÚVOD DO STUDIA PSYCHOLOGIE
- PSY - Psychologie - Predmet psychologie
- PSY - Psychologie - Vývoj psychologie
- PSY - Psychologie - Vývojová psychologie
- PSY - Psychologie - Psychologie osobnosti
- PSY - Psychologie - Dějiny psychologie
- PSY - Psychologie - Forenzní psychologie
- PSY - Psychologie - Charakteristika psychologie jako vědní disciplíny
- PSY - Psychologie - Psychologie - předmět, disciplíny, školy
- ZSV - Základy společenských věd - Temperament, spánek, charakter, psychologie poznávání
- ZSV - Základy společenských věd - Dějiny psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Dějiny psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Dějiny psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Dějiny psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Dějiny psychologie
- ZSV - Základy společenských věd - Fungování trhu
- E - Ekonomie - Agregátní poptávka v uzavřené ekonomice, rovnováha na trhu zboží a služeb, keynesiánský kříž a křivka IS, rovnováha trhu peněz
- E - Ekonomie - Rovnováha na trhu peněz a křivka LM, stimulace poptávky v režimu volně pohyblivého měnového kurzu
- E - Ekonomie - Tvorba peněz a peněžní zásoba, rovnováha trhu peněz
- E - Ekonomie - Vyčišťování trhu práce, všeobecná rovnováha trhů
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Segmentace trhu
- UCE - Účetnictví - Strhuktura zjišťovanání výsledku hospodaření
- E - Ekonomie - Formování a základní elementy trhu
- E - Ekonomie - Rovnováha na dokonale konkurenčním trhu
- PSY - Psychologie - Průzkum trhu, propagace, reklama
- E - Ekonomie - Selhání trhu
- E - Ekonomie - Prodej výkonů podniku na domácím trhu
- E - Ekonomie - Prodej výkonů podniku na zahraničním trhu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, segmentace trhu
- MKT - Marketing - Průzkum trhu
- E - Ekonomie - Základní subjekty a složky trhu, struktura trhu
- E - Ekonomie - tržní ekonomika, terorie trhu
- E - Ekonomie - Zákony trhu
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- E - Ekonomie - Rovnováha na trhu peněz
- E - Ekonomie - Firma na nedokonale konkurenčním trhu
- E - Ekonomie - Úloha státu v tržní ekonomice. Řešení efektivnosti, spravedlnosti a stability trhu.
- ZSV - Základy společenských věd - základy ekonomie (vývoj, školy, rozdělení, hospodářský proces, tržní systém, zákony trhu)
- E - Ekonomie - Formování a základní elementy trhu
- E - Ekonomie - Rovnováha na dokonale konkurenčním trhu
- MKT - Marketing - Nákupní chování, průzkum trhu
- PSY - Psychologie - Průzkum trhu, propagace, reklama
- E - Ekonomie - Zákony trhu
- E - Ekonomie - Další subjekty finančního trhu
- MNG - Management - Defirencovaný mtg. Segmentace trhu
Copyright 2024 unium.cz