- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálPrůzkum trhu
= marketingový informační systém
vnější a vnitřní informace -> sběr, analýza, hodnocení -> plánování, organizování, řízení činností
Fáze
stanovení cíle (téma)
průzkumu, motivace zákazníka, spokojenost zákazníků, spotřební chování, zjistit preference lidí
cíl například zjistit preference zákazníků
definování problému
vlastně jen rozepsání, definování cíle, měli bychom si klást otázky co vlastně všechno chceme zjistit
například jaké barvě dávají přednost, jsou-li věrní výrobci, jaké značce dávají přednost, jak si vybírají značku,..
stanovení úvodních hypotéz
hypotéza = předpoklad, snaha odpovědět si sami na základní otázky, stanovení předpokládaných výsledků
náš předpoklad: lidé dávají přednost například T-mobile, mají dvě čísla a nejvíce používají SMS
zjišťování sekundárních informací
vytváříme si teoretický podklad naší práce, měli bychom si nastudovat něco o tom, co chceme sledovat (podle jiného průzkumu, statistiky), abychom o tom věděli něco dopředu, měl by sloužit jako návod, kam se máme ubírat, vzít si z toho ponaučení
plán průzkumu
musíme ho sestavit, koho se budeme ptát, jaké informace,..
koho? – respondenti, buď náhodný nebo záměrný výběr
jaké informace? – primární (prvotní, přímo zjištěná naším průzkumem), sekundární (druhotná informace, vyčtená z jiného průzkumu), interní (vnitřní, uvnitř podniku – výkazy), externí (vnější, všechny ostatní informace – primární i sekundární), kvantitativní (informace měřitelná, číselná), kvalitativní (subjektivní informace, neměřitelná)
načasování průzkumu – ptáme se, jestli bude průzkum jednorázový, průběžný, opakovaný,..
metody průzkumu – dotazování (dotazníky), pozorování, experimentální, psychologické metody (skupinový rozhovor,.
Vloženo: 9.03.2011
Velikost: 37,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- PSY - Psychologie - Průzkum trhu, propagace, reklama
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- MKT - Marketing - Nákupní chování, průzkum trhu
- PSY - Psychologie - Průzkum trhu, propagace, reklama
- MKT - Marketing - pruzkum bio fairtrade
- ZSV - Základy společenských věd - Fungování trhu
- E - Ekonomie - Agregátní poptávka v uzavřené ekonomice, rovnováha na trhu zboží a služeb, keynesiánský kříž a křivka IS, rovnováha trhu peněz
- E - Ekonomie - Rovnováha na trhu peněz a křivka LM, stimulace poptávky v režimu volně pohyblivého měnového kurzu
- E - Ekonomie - Tvorba peněz a peněžní zásoba, rovnováha trhu peněz
- E - Ekonomie - Vyčišťování trhu práce, všeobecná rovnováha trhů
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Segmentace trhu
- UCE - Účetnictví - Strhuktura zjišťovanání výsledku hospodaření
- E - Ekonomie - Formování a základní elementy trhu
- E - Ekonomie - Rovnováha na dokonale konkurenčním trhu
- PSY - Psychologie - Psychologie trhu
- E - Ekonomie - Selhání trhu
- E - Ekonomie - Prodej výkonů podniku na domácím trhu
- E - Ekonomie - Prodej výkonů podniku na zahraničním trhu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, segmentace trhu
- E - Ekonomie - Základní subjekty a složky trhu, struktura trhu
- E - Ekonomie - tržní ekonomika, terorie trhu
- E - Ekonomie - Zákony trhu
- E - Ekonomie - Rovnováha na trhu peněz
- E - Ekonomie - Firma na nedokonale konkurenčním trhu
- E - Ekonomie - Úloha státu v tržní ekonomice. Řešení efektivnosti, spravedlnosti a stability trhu.
- ZSV - Základy společenských věd - základy ekonomie (vývoj, školy, rozdělení, hospodářský proces, tržní systém, zákony trhu)
- E - Ekonomie - Formování a základní elementy trhu
- E - Ekonomie - Rovnováha na dokonale konkurenčním trhu
- PSY - Psychologie - Psychologie trhu
- E - Ekonomie - Zákony trhu
- E - Ekonomie - Další subjekty finančního trhu
- MNG - Management - Defirencovaný mtg. Segmentace trhu
Copyright 2024 unium.cz