- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálvším tvůrcům složitějších webových řešení
Jasc Paint Shop Pro
velice silný nástroj s univerzálním využitím, vhodný pro začátečníky i pokročilé
obsahuje působivé množství různě využitelných nástrojů
prodává za zcela bezkonkurenční cenu.
Vektorové grafické editory
Adobe Creative Suite
Illustrator CS 11, Photoshop CS 8, InDesign CS 3, verze „Premium“ navíc obsahuje Acrobat Professional 6 a GoLive 6
ucelené profesionální řešení pro tvorbu grafiky, sazbu a montáž dokumentů a tiskové i elektronické
publikování
spojuje přední grafické softwarové produkty
propracovanou spolupráci jednotlivých komponent zajišťuje nová aplikace Adobe Version Cue
je všestranným řešením pro všechny kreativní činnosti
uplatnění nalezne především v grafických studiích a u profesionálů
Corel Graphics Suite
CorelDRAW 12, Corel PHOTO-PAINT 12, Corel R.A.V.E. 3, dále sada drobných doplňků přes svou
nezávislost tvoří tyto aplikace produktivní celek pro tvorbu grafiky i jednodušší akcidenční sazbu
Využití balíku proto bude nejefektivnější v rámci menší či střední firmy, které potřebují silnější všestranný nástroj pro grafickou tvorbu, ale disponují omezenými zdroji
Macromedia Studio
Fireworks MX 2004, FreeHand MX, Flash MX 2004, DreamWeaver MX 2004
vyhraněná sada nástrojů, určená zejména pro webdesign
všechny aplikace jsou orientovány ryze na elektronické publikování, pro tisk nejsou příliš vhodné
4. přednáška
MULTIMEDIA A TECHNOLOGIE FLASH
Animace
- animovaný GIF- princip: sekvence obrázků s určitou změnou
- omezený počet barev -> kvalita
- omezené možnosti animace
- technologie Flash (SWF) - princip: plynulý přechod z jednoho obrázku do jiného
- „bez omezení“
- vektorový formát pro webové prezentace
SVG
Scalabe Vector Graphics
napsán s použitím oteřených normalizovaných nástrojů na bázi XML (Extensible Markup Language) a CSS (Cascading Style Sheets)
patří bezesporu k nejperspektivnějším nastupujícím technologiím publikačního průmyslu
otevřený standard
silné stránky
vytvořen na bázi XML (lze provázat s mnoha dalšími nastupujícími standardy)
formát pro vektorovou i bitmapovou grafiku
podporuje funkce zabezpečující interaktivitu a animace
univerzálnost použití
textová informace je v obrázcích plně prohledávatelná i editovatelná
lze použít kaskádové styly
propracovaná správa barev
slabé stránky
nový formát, zatím není standardně podporován v browserech
nutná instalace pluginu pro jeho zobrazení
Nástroje pro tvorbu flash animací
- Macromedia Flash
- Adobe LiveMotion
- Corel R.A.V.E.
- Swish a další
Macromedia Flash
program pro tvorbu interaktivních multimediálních animací
- široké využití- prezentace pro Internet i CD ROM
- interaktivní reklamní bannery
- výukové aplikace
- jednoduché hry
- kreslené seriály
scriptovací jazyk ActionScript
sdílená knihovna - sdílení symbolů (text, obrázek, zvuk, animační sekvence apod.)
import nejrůznějších vektorových i bitmapových souborů
streaming - přehrávání souboru při jeho současném stahování
Typy animací
- pomocí klíčových políček - animace rám-rám (Frame by frame)
- pomocí mezipohybů (tweening) - animace tweening motion
- animace tweening shape
Frame by frame
nejjednodušší animace
pro veškeré objekty, které jsou do programu Flash vloženy (tvary i symboly)
Tweening motion
pro plynulý přechod velikosti, pozice, rotace
zaměřena na animování veškerých symbolů, filmových klipů, tlačítek, textových bloků
Tweening shape
se používá pro plynulý přechod (morfování) jednoho jednoduchého tvaru do tvaru jiného
pouze pro křivky a tvary, které jsou nakresleny na jevišti, nebo vloženy na jeviště a rozbity na tvary (Break Apart)
Multimediální prezentace a animace vytvořené v prostředí Macromedia Flash
- Neinteraktivní prezentace s hudbou – především pro výstavy a veletrhy
- Prezentace Agrisu a ČZU – pro veletrh Země živitelka a další akce
- Prezentace PEF – různé akce (den otevřených dveří, veletrhy…)
- Interaktivní prezentace s preloudrem – především pro Internet, může sloužit i jako výuková aplikace
- Prezentace technologie výroby piva – pro Školní zemědělský podnik Lány
- Dynamická prezentace – pro různé účely (Internet i CD ROM)
- Dynamické šablony pro plazmovou obrazovku na PEF
- Animovaný banner – reklama na Internetu
- Animované menu – navigační prvek využitelný v prezentacích různého typu
Prezentace technologie výroby piva
- postup tvorby- kreslení obrysů (sila, kádě, nálevky atd.)
- tvorba jednotlivých animací (plnění kádě, oheň, bubliny, tlačítka atd.)
- vkládání obrysů a animací na hlavní časovou osu
- funkčnost prezentace (funkce tlačítek, preloader)
- volba formátu (SWF, EXE, …)
- případná integrace do HTML (object, embed)
- velikost - SWF (171 kB), EXE (971 kB)
5. přednáška
DYNAMICKÉ HTML
Statický a dynamický web
DB
Co je dynamické HTML?
dynamické HTML (DHTML) nejedná se pouze o jedinou technologii
DHTML zahrnuje řadu různých technologií a popisuje jak tyto technologie spolupůsobí
DHTML umožňuje používat konvenční HTML, skripty, Objektový Model Dokumentů, absolutní řízení polohy, dynamické styly, multimediální filtry a řadu dalších technologií, které umožňují dynamicky měnit vzhled textu a grafiky na obrazovce
Dynamické HTML
DHTML = integrace JavaScript, CSS a DOM
JavaScript skriptovací jazyk na straně klienta, přidává interaktivitu a podmíněné chování do web stránek
CSS – představují doplněk k HTML,který umožňuje řídit prezentaci dokumentu, včetně barvy, typu písma, zarovnávání textu i obrázků
DOM – uvnitř prohlížeče, hierarchická organizace prvků v dokumentu, umožňuje manipulaci prvků v dokumentu pomocí scriptů a listů stylů
Objektový model dokumentu (DOM)
Cíle
definovat hierarchickou struktur pro všechny části webového dokumentu
umožnit modifikaci této struktury (přidání či odebírání)
zajisti monitorování a manipulaci s obsahem stránky
poskytnout informace o tom, jak položky na stránce komunikují s uživatelem a spolu navzájem
DOM
objektový model dokumentu je aplikační programové rozhraní (API) pro reprezentování nějakého dokumentu
DOM Level 1 – W3C, říjen 1998
DOM Level 2 – W3C, listopad 2000
DOM Level 3 – W3C, duben 2004
- DOM level 0 – není standard – obvyklé prvky v prohlížečích před standardizací w3c
Základní komponenty DOM
- objekty - objects
- vlastnosti - properties
- události - events
- metody - methods
- kolekce – collections
Vlastnosti
- v klasickém HTML lze modifikovat prvek nastavením atributů
- HTMLDynamic Object Model
- prvekobjekt
- atributyvlastnosti objektu
- příklad:
- tři atributy jsou reprezentovány jako vlastnosti src, width, a id projektu IMG (IMG má cca 50 vlastností)
Události
prohlížeč sleduje vše, co se děje na stránce, např. pokud uživatel klikne na obrázek, prohlížeč se dozví, že bylo stisknuto tlačítko myši právě v okamžiku, když pointer myši byl umístěn nad obrázkem, akce nebo „projev“ na stránce, jako je kliknutí myši se nazývá událost (an ebeny). Příklady:
onmouseover event – fired when the user positions the mouse pointer over an object
onmouseout event – fired wen the user moves the mouse pointer outsider the boundaries of an object
the onclick event – is a speciál ebeny that can be fired by ether the mouse or the keyboard
Metody
metody popisují akce (operace), které je možno s objektem dělat
for instance, the window object has a method named open, which directs the window to open a new browser window
Collections
are, in general, the least used part of the Dynamic Object Model. Collections are lists of items that are associated with a particular object. Just as a museum has a collection of paintings or a library has a collection of books, the Object Model also maintains collections.
DHTML – CSS
Styly
umožňují snadnější a přehlednější ovládání celkového vzhledu web site
kaskádovité šablony stylů zajišťují konzistenci a řád ve stylech prvků v celé kolekci dokumentů
zajišťují nejen běžné formátování (které se dříve zajišťovalo pomocí značky ), ale i celou řadu dalších efektů, jako je nastavování mezer mezi znaky (šířka písma)
řeší problémy při použití rozdílných druhů a verzí prohlížečů a medií
Vývoj CSS
v r. 1994 byl publikován první koncept nazvaný „Cascading HTML Style Sheets“ (základ kaskádových stylů)
v r.1996 - Specifikace kaskádových stylů 1 (level 1)
v r. 1998 bylo vydáno doporučení Specifikace CSS 2 (level 2)
v současné době probíhá vývoj verze CSS 3
Výhody stylů
Možnosti specifikace stylů
výchozí styl prohlížeče
externí soubory stylů *.css
interní styl na úrovni dokumentu (definovaný v záhlaví)
přímo vložený řádkový styk (největší účinnost)
Vazby styl na HTML dokument
interní šablony stylů – šablony styl na úrovni dokumentu se zapisují pomocí značky
externí šablony stylů lze připojit k HTML dokumentům jako:
propojené šablony stylů – prvek
importované šablony stylů
Značka
funkce: definuje šablonu stylů na úrovni dokumentu
atributy: dir, lang, media, title, type
poznámky: značka se používá v záhlaví, koncová značka se nevynechává
Interní styly na úrovni dokumentu
seznam stylů se zapisuje do značky v záhlaví dokumentu
atributy type a media
hodnota atributu type se zapisuje pro CSS "text/CSS"
atribut media umožňuje prohlížeči, aby určil nevhodnější zobrazení pro uvažované medium. Hodnoty atributu media jsou screen (implicitní), tty, tv, projection, braille, hanheld, print, aural a all.
Příklad
styly
Propojené šablony stylů
funkce: definuje vztah mezi aktuálním dokumentem a jiným dokumentem
atributy: charset, class, dir, href, hreflang, id, lang, media, onclick, ondblclick, onkeydown, onkeypress, onkeyup, onmousedown, onmousemove, onmouseout, onmouseover, onmouseup,rel, rev, style, target, title, type
poznámky – značka se používá v záhlaví, koncová značka není
Výhody propojených stylů
pro celý web site stačí jediný soubor typu*css, což výrazně zjednodušuje jeho správu a usnadňuje dosažení jednotné grafické úpravy celého web site
po prvním načtení spolu s prvním dokumentem HTML (index.html) se šablona ukládá do paměti cache na straně klienta a načítání dalších dokumentů se tím podstatně urychluje
Atributy
href – určuje adresu URL externího souboru *.css
type – určuje typ obsahu (content-type) odkazovaného souboru a v tomto případě musí mít vždy hodnotu text/css
rel – určuje typ vazby dokumentu k externímu zdroji. V tomto případě musí mít hodnotu stylesheet.
media – určuje médium, pro které je stylový předpis určen. Tento atribut není povinný a jeho hodnotou je řetězec obsahující jeden či více deskriptorů média.
Praktický příklad
Obr. 1 - Webová stránka bez použití Obr. 2 Webová stránka s použitím kaskádových stylů
kaskádových stylů
Syntaxe definice CSS
- Selektor {vlastnost: hodnota}
- selektor – značka HTML, ke které se pravidlo stylu vztahuje
- vlastnost – definuje, co je u selektoru nastavováno
- hodnota – definuje, na jakou hodnotu je nastavena vlastnost daného selektoru
- span {font-weight: bold}
Zápis selektoru
- selektor { vlastnost1 : hodnota1 ; vlastnost2 : hodnota2 ; …}
- selektorem je obvykle příslušný element (značka HTML), na který chceme styly uplatnit
- každá vlastnost stylu má definované jméno (je ukončeno dvojtečkou) a hodnotu pro tuto vlastnost
- pokud vlastnost obsahuje více než 1 hodnotu, oddělují se jednotlivé hodnoty čárkami
- pokud je v seznamu stylu uvedeno více vlastností než jedna, musí být odděleny středníkem
Možnosti zápisu v selektoru
Zápis
Význam
p
Konkrétní značka (p = pro odstavec)
p.zeleny
Regulární třída – element p se třídou zeleny
.nnn
Generická třída – všechny elementy se třídou nnn
p#specia14
ID selektor – element p s identifikátorem special4
p b
Kontextový selektor
p: first-letter
Pseudoelement, např. první písmeno odstavce
a:link a:visited
Pseudotřída, třída pro tag a (odkaz ne/navštívený)
*
Univerzální selektor pro všechny elementy
p ( b
Synovský selektor (element b v rámci elementu)
p+b
Sousední selektor – element b následuje za elementem p
Styly pro existující značky
styly můžeme definovat pro existující značky, které využíváme vícekrát v těle dokumentu, např. h1
h1 { font-size: 200%; }
nebo můžeme nastavit přesný význam pro určitou značku např. pro značku em
em { font-style: italic; font-weight: bold; }
Styly pro obecné (generické) třídy
Styly pro definování obecné třídy
.velkapismena {font-size:18pt;}
.zluta {color: yellow;}
vyvolávání
class=velkapismena
-
-
Styly pro specifikované (regulární) třídy
Styly pro definování třídy
p.modry {color: blue;}
p.cerveny {color: red;}
vyvolávání
-
-
Styly – příklad
styly
body {color:black; background: yellow;}
.velkapismena {font-size:18pt;}
Hovawart Hlídací
pes
Hodnoty vlastností
1. klíčová slova (keywords) – např. bottom4. adresy URL
2. délky (délkové hodnoty) – např. 10px 5. barvy
3. procentní hodnoty
Délky
Unit
Description
%
a percentage of something
in
inch
cm
centimeter
mm
millimeter
em
one e mis equal to the fong size of the current element
ex
one ex is the x-height of a font, the x-height is usually
pt
point (1 pt is the same as 1/72 inch)
pc
pica (1 pc is the same as 12 points)
px
pixels (a dot on the computer screen)
Zápis barev
Vlastnosti písma
- umožňují změnit vzhled písma (typ, tloušťku, velikost,...)
- font-family (viz /..)
- font-style (normal, italic, oblique)
- font-variant (small-caps, normal)
- font-weight (normal, bold, 100,...900)
- font-size (20pt, percentage (150%)
Font-family obecné třídy písma
serif – standardní patkové písmo, nejčastěji Times
sans-serif - standardní bezpatkové písmo, obvykle Helvetica (Arial)
cursive – zdobné písmo v kurzivě, typicky Zapf_Chanery,
fantasy – ornamentální písmo, obvykle Western
monospace – neproporcionální písmo obvykle Courier
Písma
BODY {FONT-FAMILY:VERDANA,SANS-SERIF;}
H1,H2 {FONT-FAMILY:GARAMOND,”TIMES NEW ROMAN”,SERIF;}
Vlastnosti pro barvy a pozadí
- barvy – color
h1 {color : rgb (100%,100%,100%)
- pozadí - background
- background-color
- background-image
- background-repeat
- background-position
li. mramor {background-image : url(pozadí/mramor.gif) }
Vlastnosti pro text
- umožňují zarovnání textu, zvětšit nebo zmenšit mezery mezi písmeny, ...
- text-align (left, right, center, justify)
- text-decoration (none, underline, overline,...)
- text-transform (none, capitalize, uppercase)
- text-indent (lenght, percentage)
- line-spacing (lenght)
- line-height (normal, number, lenght, percentage)
Vlastnosti pro obdelníky (boxy) a rozvržení
CSS vlastnosti pro border
- umožňují specifikovat styl, barvu a šířku hrany rámečku
- border-style
- border-color
- border-width
- border-top
- border-bottom
- border-left
- border-right
CSS vlastnosti pro margin
- umožňují změnit horní, pravý, dolní i levý okraj nebo všechny okraje najednou
- margin-top
- margin-right
- margin-bottom
- margin-left
- margin
CSS vlastnosti pro padding
- umožňují změnit vnitřní mezery v prvku
- padding-bottom
- padding-left
- padding-right
- padding-top
- padding
CSS vlastnosti pro position
- umožňují nastavit umístění prvků
- position static, absolute, relative
- top
- left
- z-index
- visibility
- display
Pravidla priority stylů
styl definovaný blíže ke značce má přednost před vzdálenějším (největší váhu má atribut STYLE u elementu)
vlastnosti definované jako třída mají větší váhu než obecné vlastnosti určitého elementu
vlastnosti konkrétnějších kontextových stylů mají přednost před méně konkrétními
je-li definováno více stylů, uplatní se pouze naposledy definovaný
Literatura
Staníček, P.: Kompletní průvodce CSS. Kaskádové styly. Computer Press. Praha 2003.
www.zvon.org
http://www.westciv.com/style_master/academy/css_tutorial/index.html
6. přednáška
JAVASCRIPT
JavaScript
- interpretovaný programovací jazyk
- program v dokumentu HTML, který zajišťuje:
- tvorba aktivního prostředí
- kontrola údajů zadaných uživatelem ve formuláři
- generování nových HTML stránek
- přístup k vybraným funkcím prohlížeče
- zjištění přítomnosti plug-in
Klientský JavaScript
- Netscape 6/Mozilla – JavaScript 1.5 - zásadní podpora standardu DOM W3C
- IE 6 – JScript 5.5 - částečná podpora standardu DOM W3C Chybí podpora modelu událostí DOM
Výhody skriptování
snadné použití – jednoduché kódy programů – vsuvky do HTML simple blocks of code that respond to user actions (event-driven code)
zpracování na straně klienta
rychlý vývoj – skripty jsou interpretované jazyky
výkon – velmi účinný nástroj, ale nižší výkon než kompilovaný kód
bezpečnostní rizika – možnosti skriptování jsou omezeny. IE neumožňuje zápis souborů na pevný disk klientského PC.
Scripty v HTML
- Obecný zápis:
- komentář - pro nižší verze prohlížečů
- Odkaz na externí soubor
Notace a názvy
tečková notace představuje jasný a pohodlný způsob zápisu odkazů na objekty a jejich komponenty, v této konvenci jsou jména objektu, případně jména jemu podřízených objektů, vlastností, událostí, metod a kolekcí odděleny tečkou
příklad, window.document.linkColor odvolává se na vlastnost linkColor objektu document, který je podřízen objektu window
vždy se nemusí uvádět celá tečková notace, příklad document.linkColor odkazuje na vlastnost linkColor objektu document v aktuálním okně
názvy jsou citlivé na velikost písmen.
pouze malá písmena pro jednoduché názvy (jako je src nebo height)
kombinace malých a velkých písmen pro složené názvy (jako je fileSize nebo fileModifiedDate).
Skript v HTML
- javaScript se vkládá do HTML mezi tagy
var x = 'Hello';
document.write(x);
Příklad – zápis skriptu
var browser = navigator.appName
var verze = parseInt(navigator.appVersion)
if ((browser == "Microsoft Internet Explorer" & verze >= 4) | (browser == "Netscape" & verze >= 4))
{ sirka = screen.width
vyska = screen.height
document.write("Rozlišení obrazovky: " + sirka + " x " + vyska + "") }
else document.write("Tyto vlastnosti nejsou Vaším prohlížečem podporovány")
Objekty
- nový objekt se vytváří pomocí “new”
- var novy = new existujici_objekt (parametry)
- vlastnosti objektu jsou dostupné pomocí tečkové ntace ve tvaru
- objekt.jmeno_vlastnosti
- všechny objekty mají definovány metody “valueOf” a “toString”, které se používají při konverzi objektu na číslo nebo řetězec
Odkazy na objekty
typ object identifikuje:
objekty jazyk HTML – souvisí se stránkou
objekty prohlížeče
vestavěné objekty
objekty jsou dostupné pouze pomocí odkazů
nemůžeme vytvořit kopii objektu, ale pouze kopii odkazu na něj
Objekt Date
objekty této třídy reprezentují určitý časový okamžik
hodnota času je uložena v milisekundách uplynulých od počátku (1. 1. 1970)
může vzniknout několika způsoby
- new Date() - vytvoří objekt reprezentující datum a čas vzniku objektu
- new Date(“měsíc den,rok [hod [:min [:sec]]][GMT]”) - vytvoří objekt reprezentující uvedený čas
- new Date(milisekundy) - vytvoří objekt reprezentující časový okamžik zadaný v počtu milisekund od počátku
- new Date(rok, měsíc, den [hod[:min[:sec]]]) - vytvoří objekt reprezentující uvedený čas
Vyzkoušejte zobrazení času, přidejte skript zobrazující na stránce čas
Vloženo: 24.04.2009
Velikost: 11,77 MB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu ETE41E - ICT pro manažery
Reference vyučujících předmětu ETE41E - ICT pro manažery
Podobné materiály
- AAE01E - Obecná fytotechnika - Přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I. - Přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I. - Přednášky
- EAE02E - Ekonomicko matematické metody II. - Přednášky
- EEE02E - Ekonomika agrárního sektoru PaA - Přednášky
- EEE16E - Ekonometrie PaA - Přednášky
- EEE33E - Investice a dlouhodobé financování - PaA - Přednášky
- EEE35E - Ekonomika veřejného sektoru - Přednášky
- EHE12E - Politologie - PAA - Přednášky (2)
- EHE12E - Politologie - PAA - Přednášky
- EJE04Z - Občanské právo - Přednášky - Pikola
- EJE05E - Obchodní právo - Přednášky
- EJE14E - Základy právních nauk - PAE - Přednášky
- EJE14E - Základy právních nauk - PAE - Přednášky
- ENE04E - Obecná ekonomie I. - Přednášky (2)
- ENE04E - Obecná ekonomie I. - Přednášky
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Prednasky - pokračování
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Přednášky - Pavelka
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Přednášky
- ENE15E - Obecná ekonomie III. - Přednášky
- ENE15E - Obecná ekonomie III. - Přednášky
- EPE09E - Psychologie a etika v podnikání - Přednášky - Kolman
- EPE10E - Psychologie osobnosti a komunikace - Přednášky
- ERE15E - Marketing I. PAA - Přednášky
- ERE49E - Kybernetika v řízení PAA - Přednášky
- ERE49E - Kybernetika v řízení PAA - Přednášky
- ERE61E - Teorie řízení PAA - Přednášky
- ESE15Z - Statistika I. - PAA - Přednášky
- ESE17E - Statistika II. - PAA - Přednášky (2)
- ESE17E - Statistika II. - PAA - Přednášky
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky - celek
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky - Šilerová
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky
- EUE06E - Finance a úvěr - Přednášky
- EUE12E - Mezinárodní obchod - Přednášky
- EUE20E - Potravinářské zbožíznalství - Přednášky (2)
- EUE20E - Potravinářské zbožíznalství - Přednášky
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky - Valder
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky - Váchová
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky
- EUE22E - Účetnictví pro podnikatele - PaE - Přednášky
- EUE28E - Základy obchodních nauk - Přednášky
- TAE21E - Matematika - Přednášky - Gurka
- ARE01E - Speciální fytotechnika - Přednášky - Vašák
- EEE08E - Ekonomika podniků I. PaE - Přednášky
- EEE08E - Ekonomika podniků I. PaE - Přednášky
- ERE02E - Administrativní technika VSRR - Přednášky ve wordu
- EHE55E - Věda, filosofie a společnost - PAE - přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I - přednášky + výpisky ze skript
- EHE60E - Věda, filosofie a společnost - PAA - přednášky
- EJA05E - Základy právních nauk - Přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - přednášky - houby
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ARE01E - Speciální fytotechnika - přednášky
- EHE10E - Politologie - PaE - přednášky
- ERE07E - Kybernetika v řízení PAE - přednášky
- ARE01E - Speciální fytotechnika - Výtah ze sladů - přednášky
- EHE60E - Věda, filosofie a společnost - PAA - Přednášky
- ERE86E - Marketingová komunikace - KS PaE - Přednášky KS
- EAE01E - Ekonomicko matematické metody I. - přednášky
- ESE27E - Základy statistiky - Přednášky
- ERE61E - Teorie řízení PAA - Přednášky Lhotská
- ERE39E - Teorie řízení PAE - Přednášky Lhotkská
- ERA09E - Teorie řízení - FAPPZ - Přednášky Lhotská
- ERE02E - Administrativní technika VSRR - Prednášky
- EAE01Z - Ekonomicko matematické metody I - přednášky
Copyright 2024 unium.cz