- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Přednášky KS
ERE86E - Marketingová komunikace - KS PaE
Vyučující: Ing. Ph.D. Václav Švec
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálIng. Václav Švec, Ph.D.Zápočet:týmová prácejaké propagační materiály školy používajíhodnocení v jednotlivých letech – zda se vyvíjela / nevyvíjelanavrhnout kreativní řešení – navrhnout co by studenty přitahovalokreativní metody – brainstorming, myšlenková mapa (mentální mapování)metody: rozhodovací, plánovací…týden odevzdání týden před blokovým cvičením, prezentace na blokových cvičeních – lepší prezentace bez powerpointumaximálně 6 lidí v týmucílová skupina ČZU (e xpozice na veletrhu Gaudeamus 2010)?Geografické charakteristikyDemografické charakteristikySocioekonomické charakteristikyPsychografické charakteristikyCharakteristiky chováníDalší kriteria viz. Brainstormingindividuální práce - obsahová analýza na blokovém cvičeníelektronický test na moodlu (nutnost splnit 80%)MARKETINGje manažerský proces, který je zodpovědný za vyhledávání, přijímání a uspokojování požadavků zákazníkůamerican Marketing Assotiation (AMA): „marketing je procesem plánování a naplňování koncepce, oceňování a distribuce myšlenek, výrobků a služeb, který směřuje k uskutečňování vzájemné výměny, uspokojující potřeby jedince a organizací“marketing je snaha vyrovnat se s potřebami zákazníka silami podnikumarketing je zajišťování výroby předprodaného zbožímarketing je ucelený systém aktivit, který vede k řízené nabídce správného výrobků ve správnou dobu na správném trhu, za správnou cenuMARKETINGOVÉ ŘÍZENÍje procesem plánování a provádění koncepce, tvorby cen, propagace a distribuce myšlenek, zboží a služeb s cílem vytvářet směny, které uspokojují cíle jednotlivce a organizací vědomé úsilí dosahovat žádoucích výsledků směny na cílových trzích – máme nějaké cíle a nějakým způsobem se je snažíme dosáhnoutMARKETINGmarketing nelze ztotožňovat s odbytem výrobků. Funkcí systému odbytu je přesvědčit kupujícího, aby získal to, co již bylo vyrobeno, úlohou marketingu je dodat na trh zboží, které spotřebitel skutečně potřebuje, chce a může koupit – marketingový výzkum (jakým způsobem se rozhoduje, kdo je náš klient, jaký je jeho měsíční příjem, co si všechno může dovolit, jaké jsou jeho vlastnosti dle chování, věku, co všechno potřebuje a co chce koupit). Co děláme s těmito informacemi – rozhodujeme se zda nějaké zboží služby můžeme nabídnout, pokud ano, tak budeme vyrábět, nezapomenout na okolí (konkurence), né se zaměřit pouze na zákazníka.MARKETINGOVÉ VZTAHY – viz prezentace„Marketingové prostředí“Dvě prostředí1. demografické, sociání, politické… – nemůže ovlivnit2. partneři, stát… – může ovlivnitMARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍSTEP analýzaKteré z vnějších faktorů mají vliv na podnik?Jaké jsou možné účinky těchto faktorů?Které z nich jsou v blízké budoucnosti nejdůležitější?Zúžení okruhu:mají faktory vliv na podnik, pokud NE – pryčANO – podívat se hlouběji, popis – jaký mají vliv, pokud malý - pryčurčit jaké jsou nejdůležitější – 3-5 důležité, s kterými se musí dále počítatPotřeba spousta času, je poměrně složitáS – sociální segment (Faktory: příjmy, vzdělání, demografie, mobilita obyvatelstva, životní styl)T – technologický (výdaje na vědu a výzkum, počet licencí,…)E – ekonomický (HDP, inflace, nezaměstnanost, úroková míra, zadlužení,…)P – politický (stabilita politického systému v dané zemi / regionu, volební systém, státní zřízení, stabilita státu, lobbing,…)získáme odpověď, zda se podnik může zahubitnevýhodou, že nám nemusí přinést žádný nový výsledekSTEP analýza lze dělat na několika úrovních (4. úrovně) – globálně (migrace do měst, skleníkový efekt, přírodní zdroje…), nadnárodní (EU - inflace, nezaměstnanost…), stát, trhSTEPEE – ekologický, environmentální segmentPROSTŘEDÍ TRHUProč je pro nás prostředí trhu důležité? Je tam konkurence a dokážeme ji ovlivnitpodnik x spotřebitel – střetávají se na trhupro podnik je důležité vědět, jak se bude chovat spotřebitel, a pro spotřebitele je důležité, aby podnik informovalzásady pro stanovení cílů – specifické, měřitelné4P a 4C (strach x lenost)KOMUNIKACEkomunikace musí začít auditem všech potenciálních cílových skupin (Kotler, 2004)úspěch v získávání nových zákazníků závisí na možnosti identifikovat je a vědět, co jim nabídnout (De Pelsmacker, 2003)POSTUP PŘI KOMUNIKACIurčení cílových příjemcůanalýza současného stavu komunikacestanovení cílů komunikacevytvoření obsahu ko
Vloženo: 1.03.2010
Velikost: 33,91 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu ERE86E - Marketingová komunikace - KS PaE
Reference vyučujících předmětu ERE86E - Marketingová komunikace - KS PaE
Reference vyučujícího Ing. Ph.D. Václav Švec
Podobné materiály
- AAE01E - Obecná fytotechnika - Přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I. - Přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I. - Přednášky
- EAE02E - Ekonomicko matematické metody II. - Přednášky
- EEE02E - Ekonomika agrárního sektoru PaA - Přednášky
- EEE16E - Ekonometrie PaA - Přednášky
- EEE33E - Investice a dlouhodobé financování - PaA - Přednášky
- EEE35E - Ekonomika veřejného sektoru - Přednášky
- EHE12E - Politologie - PAA - Přednášky (2)
- EHE12E - Politologie - PAA - Přednášky
- EJE04Z - Občanské právo - Přednášky - Pikola
- EJE05E - Obchodní právo - Přednášky
- EJE14E - Základy právních nauk - PAE - Přednášky
- EJE14E - Základy právních nauk - PAE - Přednášky
- ENE04E - Obecná ekonomie I. - Přednášky (2)
- ENE04E - Obecná ekonomie I. - Přednášky
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Prednasky - pokračování
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Přednášky - Pavelka
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Přednášky
- ENE15E - Obecná ekonomie III. - Přednášky
- ENE15E - Obecná ekonomie III. - Přednášky
- EPE09E - Psychologie a etika v podnikání - Přednášky - Kolman
- EPE10E - Psychologie osobnosti a komunikace - Přednášky
- ERE15E - Marketing I. PAA - Přednášky
- ERE49E - Kybernetika v řízení PAA - Přednášky
- ERE49E - Kybernetika v řízení PAA - Přednášky
- ERE61E - Teorie řízení PAA - Přednášky
- ESE15Z - Statistika I. - PAA - Přednášky
- ESE17E - Statistika II. - PAA - Přednášky (2)
- ESE17E - Statistika II. - PAA - Přednášky
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky - celek
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky - Šilerová
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky
- ETE41E - ICT pro manažery - Přednášky
- EUE06E - Finance a úvěr - Přednášky
- EUE12E - Mezinárodní obchod - Přednášky
- EUE20E - Potravinářské zbožíznalství - Přednášky (2)
- EUE20E - Potravinářské zbožíznalství - Přednášky
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky - Valder
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky - Váchová
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky
- EUE22E - Účetnictví pro podnikatele - PaE - Přednášky
- EUE28E - Základy obchodních nauk - Přednášky
- TAE21E - Matematika - Přednášky - Gurka
- ARE01E - Speciální fytotechnika - Přednášky - Vašák
- EEE08E - Ekonomika podniků I. PaE - Přednášky
- EEE08E - Ekonomika podniků I. PaE - Přednášky
- ERE02E - Administrativní technika VSRR - Přednášky ve wordu
- EHE55E - Věda, filosofie a společnost - PAE - přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I - přednášky + výpisky ze skript
- EHE60E - Věda, filosofie a společnost - PAA - přednášky
- EJA05E - Základy právních nauk - Přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - přednášky - houby
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ARE01E - Speciální fytotechnika - přednášky
- EHE10E - Politologie - PaE - přednášky
- ERE07E - Kybernetika v řízení PAE - přednášky
- ARE01E - Speciální fytotechnika - Výtah ze sladů - přednášky
- EHE60E - Věda, filosofie a společnost - PAA - Přednášky
- EAE01E - Ekonomicko matematické metody I. - přednášky
- ESE27E - Základy statistiky - Přednášky
- ERE61E - Teorie řízení PAA - Přednášky Lhotská
- ERE39E - Teorie řízení PAE - Přednášky Lhotkská
- ERA09E - Teorie řízení - FAPPZ - Přednášky Lhotská
- ERE02E - Administrativní technika VSRR - Prednášky
- EAE01Z - Ekonomicko matematické metody I - přednášky
Copyright 2023 unium.cz. Abychom mohli web rozvíjet a dále vylepšovat podle preferencí uživatelů, shromažďujeme statistiky o návštěvnosti, a to pomocí Google Analytics a Netmonitor. Tyto systémy pro unium.cz zaznamenávají, které stránky uživatel na webové stránce navštívil, odkud se na stránku dostal, kam z ní odešel, jaké používá zařízení, operační systém či prohlížeč, či jaký má preferenční jazyk. Statistiky jsou anonymní, takže unium.cz nezná identitu návštěvníka a spravuje cookies tak, že neumožňuje identifikovat konkrétní osoby. Používáním webu vyjadřujete souhlas použitím cookies a následujících služeb: