- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Přednášky KS
ERE86E - Marketingová komunikace - KS PaE
Hodnocení materiálu:
Vyučující: Ing. Ph.D. Václav Švec
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálmunikacevýběr komunikačních cest / kanáků - médiaurčení rozpočtu komunikace – velmi důležitérozhodnutí o komunikačním mixuměření výsledků marketingové komunikaceSTP úspěch v získávání nových zákazníků závisí na možnosti identifikovat je a vědět, co jim nabídnout (De Pelsmacker, 2003)segmentacehromadný marketing (Ford T)MikromarketingSegmentyMikrosegmenty (tržní výklenky)Místní oblastiJednotlivciSegmentace dle preferencí:homogenní . . . . . . . . :.:: rozptýlené ..:::::…. . . . . . . . . . . . ::..:shlukové . . . . . . . . . . ::.: .::. positioningtargetingvymezení segmentu:trhvýrobeksubstitut – výrobek, které uspokojuje stejné či podobné potřeby a z hlediska marketingu musí pocházet z jiného trhukonkurentdodavatelodběratelzhodnocení segmentuANALÝZASOUČASNÉHO STAVU KOMUNIKACEkomunikace musí začít auditem všech potenciálních cílových skupin (Kotler, 2004)ANALÝZA ZÁJMOVÝCH SKUPINmodel zainteresovaných osobanalýza zájmových skupin podle Huffové a kol.analýza zájmových skupin pomocí modelu předpokladůanalýza zájmových modelů podle BelasenaZÁJMOVÁ SKUPINADŮVODYzájmové skupiny poskytují v různých formách zdroje organizací.Organizace je zodpovědná vůči svým zájmovým skupinám:Ekonomická zodpovědnost být produktivní a tvořit zisk (vůči vlastníkům)Právní zodpovědnost dodržovat psané zákony a vládní nařízení (vůči vládě),Etická zodpovědnost dodržovat standardy akceptovatelného chování (vůči zákazníkům, dodavatelům, konkurentům, atd.)Míra uspokojení potřeby požadavků zájmových skupin je měřítkem úspěšnosti organizacePodle Grimleho a Wellarda, Engla, Rolinga a Wagemakerse:Empiricky se dobrat existujících modelů integrací mezi zájmovými skupinami,Analýzou zjistit možné zásahy top managementu organizace do fungování zájmových skupin,Určení taktiky, strategie tom managementu organizace při práci s jednotliv……….MODEL ZAINTERESOVANÝCH OSOBLogický sled otázekANALÝZA ZÁJMOVÝCH SKUPIN POMOCÍ MODELU ZAINTERESOVANÝCHANALÝZA JÁMOVÝCH SKUPIN (Huff, Floyd, Sherman, Terjesen)Probíhá ve 3 krocích:Identifikuje nejdůležitější skupiny a individua….POSTUPidentifikace možných zájmových skupinmapa důležitých vtahů mezi jednotlivými zájmovými skupinamipřezkoumání mapy vztahů (příležitostí a ohrožení)identifikovaní předpokladů o zájmových skupinách a síly, kterou užívají na organizaciohodnocení relativní důležitosti a jistoty předpokladůvynesení zjištěných faktů do matice analýzy zájmových skupinIDENTIFIKACE A TESTOVÁNÍ PŘEDPOKLADŮjaké věrohodné předpoklady lze učinit…URČENÍ CÍLŮ KOMUNIKACEurčit cíl znamená určit, jak a čím posunout cílového příjemce do vyšších stádii připravenosti nákupu.usilujeme o:poznávací odpověďemocionální odpověďodpověď jednánímMODELY HIERARCHIE ODPOVĚDÍmodel AIDAmodel hierarchie účinkůmodel přijetí novéhokomutační modelCÍLE JSOU:informovanostznalostoblíbenost preferencepřesvědčenínákup VYTVOŘENÍ ZPRÁVY4. problémy:co říci – obsah zprávy – apely (racionální, emocionální, morální)Jak to říci – struktura zprávyJak to říci symbolicky – formát zprávyKdo to řekne – zdroj zprávyVÝBĚR KOMUNIKAČNÍCH KANÁLŮneosobní komutační kanálprobíhá formou masové komunikaceoslovení neurčitého počtu lidíosobní komunikační kanálosobní komunikace se zákazníkemKOMUNIKAČNÍ KANÁLYpodpůrný komunikační kanálskládá se z prodejců (zástupců) organizace, kteří kontaktují kupující na cílovém trhuodborný komunikační kanálnezávislí experti, kteří činí prohlášení pro cílové kupujícísociální komunikační kanálsousedé, přátelé, členové rodiny a příbuzní, kteří s potenciálními zákazníky hovoříURČENÍ CELKOVÉHO ROZPOČTUmetoda možností – kolik na to máme? Metoda procenta z příjmuMetoda konkurenční rovnostiMetoda cíl a úkolROZHODOVÁNÍ O KOMUNIKAČNÍM MIXUOsobní prodejPodpora prodeje…MARKETINGOVÁ KKOMUNIKACE, alias komunikační mixPodpora prodejeOsobní prodej…FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ PROPAGACIcharakter výrobkuřeší otázku, zda je možné na něj přímo strategii zaměř a jaký je vhodný komunikační kanál pro realizaci jeho propagacefáze životního cyklupropagace se musí odlišovat u nových produktů, kdy je třeb
Vloženo: 1.03.2010
Velikost: 33,91 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu ERE86E - Marketingová komunikace - KS PaE
Reference vyučujících předmětu ERE86E - Marketingová komunikace - KS PaE
Reference vyučujícího Ing. Ph.D. Václav Švec
Podobné materiály
- AAE01E - Obecná fytotechnika - Přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I. - Přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I. - Přednášky
- EAE02E - Ekonomicko matematické metody II. - Přednášky
- EEE02E - Ekonomika agrárního sektoru PaA - Přednášky
- EEE16E - Ekonometrie PaA - Přednášky
- EEE33E - Investice a dlouhodobé financování - PaA - Přednášky
- EEE35E - Ekonomika veřejného sektoru - Přednášky
- EHE12E - Politologie - PAA - Přednášky (2)
- EHE12E - Politologie - PAA - Přednášky
- EJE04Z - Občanské právo - Přednášky - Pikola
- EJE05E - Obchodní právo - Přednášky
- EJE14E - Základy právních nauk - PAE - Přednášky
- EJE14E - Základy právních nauk - PAE - Přednášky
- ENE04E - Obecná ekonomie I. - Přednášky (2)
- ENE04E - Obecná ekonomie I. - Přednášky
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Prednasky - pokračování
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Přednášky - Pavelka
- ENE05E - Obecná ekonomie II. - Přednášky
- ENE15E - Obecná ekonomie III. - Přednášky
- ENE15E - Obecná ekonomie III. - Přednášky
- EPE09E - Psychologie a etika v podnikání - Přednášky - Kolman
- EPE10E - Psychologie osobnosti a komunikace - Přednášky
- ERE15E - Marketing I. PAA - Přednášky
- ERE49E - Kybernetika v řízení PAA - Přednášky
- ERE49E - Kybernetika v řízení PAA - Přednášky
- ERE61E - Teorie řízení PAA - Přednášky
- ESE15Z - Statistika I. - PAA - Přednášky
- ESE17E - Statistika II. - PAA - Přednášky (2)
- ESE17E - Statistika II. - PAA - Přednášky
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky - celek
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky - Šilerová
- ETE05E - Informační systémy - Přednášky
- ETE41E - ICT pro manažery - Přednášky
- EUE06E - Finance a úvěr - Přednášky
- EUE12E - Mezinárodní obchod - Přednášky
- EUE20E - Potravinářské zbožíznalství - Přednášky (2)
- EUE20E - Potravinářské zbožíznalství - Přednášky
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky - Valder
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky - Váchová
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky
- EUE21Z - Teorie účetnictví - PAA, INFO - Přednášky
- EUE22E - Účetnictví pro podnikatele - PaE - Přednášky
- EUE28E - Základy obchodních nauk - Přednášky
- TAE21E - Matematika - Přednášky - Gurka
- ARE01E - Speciální fytotechnika - Přednášky - Vašák
- EEE08E - Ekonomika podniků I. PaE - Přednášky
- EEE08E - Ekonomika podniků I. PaE - Přednášky
- ERE02E - Administrativní technika VSRR - Přednášky ve wordu
- EHE55E - Věda, filosofie a společnost - PAE - přednášky
- AGE01E - Chov zvířat I - přednášky + výpisky ze skript
- EHE60E - Věda, filosofie a společnost - PAA - přednášky
- EJA05E - Základy právních nauk - Přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - přednášky - houby
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ABE01E - Základy fytotechniky - výpisky z přednášky
- ARE01E - Speciální fytotechnika - přednášky
- EHE10E - Politologie - PaE - přednášky
- ERE07E - Kybernetika v řízení PAE - přednášky
- ARE01E - Speciální fytotechnika - Výtah ze sladů - přednášky
- EHE60E - Věda, filosofie a společnost - PAA - Přednášky
- EAE01E - Ekonomicko matematické metody I. - přednášky
- ESE27E - Základy statistiky - Přednášky
- ERE61E - Teorie řízení PAA - Přednášky Lhotská
- ERE39E - Teorie řízení PAE - Přednášky Lhotkská
- ERA09E - Teorie řízení - FAPPZ - Přednášky Lhotská
- ERE02E - Administrativní technika VSRR - Prednášky
- EAE01Z - Ekonomicko matematické metody I - přednášky
Copyright 2024 unium.cz