- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálKOMUNIKACE V PRÁCI MANAŽERAInterpersonální komunikace je velmi důležitou náplní práce manažera, protože velká část jeho pracovní doby (až 90 %) je naplněna komunikováním. Jednotlivé formy jeho práce, které jsou vyčleňovány jako samostatný celek, jsou realizovány formou komunikace. Např. řízen, informování, vedení porad, úkolování, motivování, přijímání pracovníků, propouštění, hodnocení a podobně.Komunikování je jedinou možnou cestou, jak si předávat informace a jak udržovat funkčnost firmy propojením, integrováním, porozuměním a spoluprací. Komunikování má několik úrovní:odbornou: informace v terminologii, která je srozumitelná pouze pro odborníkykompetentní: míra oprávněnosti vyjadřovat se k určité problematicelidskou: úroveň respektující partnera jako individuumtechnickou: technické prostředky sloužící ke komunikaci, k předávání informacíverbální: informace v podobě slovneverbální: informace v podobě slovčinnou: komunikovat lze i svými činy, svou prací, svým příkladempřímou: tváří v tvář, s okamžitou zpětnou vazbouzprostředkovanou: prostřednictvím někoho, něčeho a nebo písemně…interní: komunikace v rámci podnikuexterní: komunikace s mimopodnikovými partnery, např.obchodní…informativní: sdělující informace potřebné pro partnerapřesvědčovací: snaha ovlivnit názory, postoje jinéhokonfliktní: jde o řešení rozporu mezi dvěma stranamilogickou: komunikace formou logických argumentů, důkazůemoční: působením na city a poznáním citového prožitkuetickou: respektující společenská pravidla a morální kodexyKomunikačnímu systému se musí věnovat důkladná pozornost, aby byl efektivní, aby nezastarával, aby měl etickou úroveň. Efektivnost se projevuje v dobré organizaci práce, v týmové spolupráci, v perfektním předávání informací kompetentním lidem, v poskytován i přijímání zpětné vazby, v kvalitní personální práci, v úrovni spokojenosti, v úrovni motivace, v umění sdělovat nejen věci příjemné, ale i věci nepříjemné, jde jen o to, aby věci nepříjemné byly sdělovány přijatelným způsobem, v aktuální dobu.Dobře fungující komunikační systém je důležitý zejména v systému organizačního rozvoje a organizačních změn. Systém organizačních změn, je permanentní stav, který vyžaduje změny postojů, změny pracovního chování a tyto změny jsou závislé na plynulých komunikačních vazbách, na fungování zpětných vazeb a na úrovni pochopení toho, co nám chtějí jiní lidé sdělit.Formy komunikace a komunikační prostředky, které se uplatňují v podnikové praxi jsou velmi mnohotvárné, zejména s příchodem elektronických prostředků vznikly další možnosti komunikaci zlepšit zpřesnit, zrychlit. Ale na druhé straně také určitým z
Vloženo: 5.01.2011
Velikost: 17,67 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu PSY - Psychologie
Podobné materiály
- 03 - Komunikace - Komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Verbální komunikace
- BI - Biologie - Komunikace s handicapovanými.ppt
- BI - Biologie - Problematické typy osobností, komunikace s nimi.ppt
- CJ - Český jazyk - Věta jako jednotka komunikace, její zvuková stránka
- E - Ekonomie - Vnitřní obchod, Nástroje komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Cíle hospodářské politiky státu Proměny komunikace v renesa
- PSY - Psychologie - Kontakty mezi lidmi, komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MNG - Management - Formy komunikace
- CJ - Český jazyk - Slovo jako základní jednotka komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - KOMUNIKACE
- CJ - Český jazyk - Moderní komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - Produkt, Nástroje MK komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- ZSV - Základy společenských věd - SPOLEČNOST, POJEM SOCIALIZACE, PROCES SOCIALIZACE, SOCIÁLNÍ INTERAKCE A KOMUNIKACE, SOCIÁLNÍ P
- CJ - Český jazyk - Písmo jako prostředek komunikace
- IVT - Informatika a výpočetní technika - elektronicka komunikace
- PSY - Psychologie - komunikace
- CJ - Český jazyk - Komunikace v zvote cloveka a spolecnosti
- MKT - Marketing - Média a Komunikace
- MNG - Management - komunikace
- MKT - Marketing - komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace, manipulativní techniky
- PSY - Psychologie - Komunikace a zneužívání psychoaktivních látek
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Komunikace s PC
- 2 - Matematika - Opakovnání na čtvrtletní práci
- E - Ekonomie - Produkční funkce a poptávka po práci, trh práce a přirozená míra nezaměstnanosti
- PRA - Právo - Dohoda o pracích konaných mimo pracovní poměr
- CJ - Český jazyk - Jak napsat dobrou slohovou práci
- E - Ekonomie - Mzda jako odměna za práci
- PRA - Právo - Dohoda o pracích konaných mimo pracovní poměr
- UCE - Účetnictví - Informace o praci a mzdach
- 23 - Základy a aplikovaný management - Role manažera
- 23 - Základy a aplikovaný management - Činnosti manažera ve sportu
- MNG - Management - Postavení manažera v organizaci
- MNG - Management - Profil a osobnost manažera, manažerské dovednosti
- MNG - Management - VÝZNAM PLÁNOVÁNÍ PRO MANAŽERA
Copyright 2024 unium.cz