- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Problematické typy osobností, komunikace s nimi.ppt
BI - Biologie
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálProblematické typy osobností, komunikace s nimi: Jitka Čechová Komunikace s úzkostným pacientem: Definice úzkosti: nepříjemný stav, obavy, strach, které nemají konkrétní příčinu, tzv. „strach z ničeho“.
Klinické projevy úzkosti: psychické: obavy, nejistota, obavy, strach…fyzické: bušení srdce, sevření hrudníku, pocení, třes, stažení žaludku, průjem, hyperventilace, závratě…(imitace tělesného onemocnění).
Chování úzkostného pacienta: nejistý, obavy, pochybnosti, časté dotazy, žádá ujištění, nerozhodný, vyžadující pozornost. Zásady komunikace s úzkostným pacientem:
Neverbální komunikace
Klidný a věcný přístup
Pomalejší tempo řeči
Dostatek času, soukromí…
Jistota lékaře („nenakazit se úzkostí) Verbální komunikace
Jasné a srozumitelné informace
Pochopení, trpělivost, nebagatelizovat
Předem připravit diagnosticko-terapeutické výkony
Nepřetížit zbytečnými detaily
Podpořit pacienta v rozhodování Komunikace s hypochondrickým pacientem: Definice hypochondrie: přesvědčení a obavy, že trpí nějakou tělesnou nemocí, kterou nemá. Není to simulace!!!
Klinické projevy hypochondrie a chování hypochondrického pacienta:
Nemocný se obává, že trpí tělesnou nemocí. Žádá opakovaná vyšetření
Negativní výsledky ho nedokáží uklidnit.
Neustále si stěžuje, líčí detaily.
Pacient potíže doopravdy má (psychický původ).
Neverbální komunikace
Projevení zájmu: oč. kontakt, mimika, postoj
Věcný a pevný tón hlasu
Vyslechnutí stížností a prohlédnutí vyšetření
Trpělivost, nedávat najevo nudu, nezájem… Verbální
Vloženo: 11.09.2010
Velikost: 54,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu BI - Biologie
Podobné materiály
- UCE - Účetnictví - problematické účtování reklamace, dluhopisy, B, dobropis,..
- CJ - Český jazyk - Typy projevů
- PRA - Právo - Smluvni typy
- IVT - Informatika a výpočetní technika - PHP -datové typy, konstanty, operátory
- ZSV - Základy společenských věd - Typy práva, funkce práva, právní vztah, právní stát, morál
- ZSV - Základy společenských věd - Peníze (jejich obecná charakteristika a funkce, typy peněz
- E - Ekonomie - Obchodně-zázavzkové vztahy. Základní typy smluv
- Z - Zeměpis - Chemické zvětrávání, typy
- Z - Zeměpis - Magmatické horniny - jednotlivé typy
- Z - Zeměpis - Pudni typy CR
- CH - Chemie - Základní chemické pojmy,typy chemických vzorců,základní che
- Z - Zeměpis - Hydrosfera typy jezer
- CJ - Český jazyk - Informace a jejich typy
- CJ - Český jazyk - Typy slovniku
- BI - Biologie - Dělení, typy, metamorfózy a využití listů
- BI - Biologie - Mutace typy mutací
- MNG - Management - Typy rozhodovacích problémů
- E - Ekonomie - Typy hospodářské politiky
- PRA - Právo - Smluvní typy dle občanského zákoníku
- PRA - Právo - Smluvni typy
- ZSV - Základy společenských věd - Typy a formy státu
- BI - Biologie - Dva základní typy trávicích soustav
- BI - Biologie - Typy cévních a vyluč. soustav
- BI - Biologie - Typy dýchacích soustav
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Autorské právo a zákony v IT, typy kom. prog
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Datove typy, procedury a funkce
- PRA - Právo - Obecne smluvni typy
- 22 - Základy a aplikovaná psychologie - Seminární práce testy osobnosti, čára života
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie osobnosti, typologe, vlastnosti osobnosti
- PSY - Psychologie - Zamerenost osobnosti, Predstavy, Zajmy, Citove procesy
- ZSV - Základy společenských věd - TYPOLOGIE OSOBNOSTI, TEMPERAMENT
- ZSV - Základy společenských věd - Typologie_osobnosti,_temperament
- PSY - Psychologie - Maturitní otázka - 3. Vrozený základ osobnosti, temperament a modely osobnosti
- 03 - Komunikace - Komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Verbální komunikace
- BI - Biologie - Komunikace s handicapovanými.ppt
- CJ - Český jazyk - Věta jako jednotka komunikace, její zvuková stránka
- E - Ekonomie - Vnitřní obchod, Nástroje komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Cíle hospodářské politiky státu Proměny komunikace v renesa
- PSY - Psychologie - Kontakty mezi lidmi, komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MNG - Management - Formy komunikace
- CJ - Český jazyk - Slovo jako základní jednotka komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - KOMUNIKACE
- CJ - Český jazyk - Moderní komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - Produkt, Nástroje MK komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- ZSV - Základy společenských věd - SPOLEČNOST, POJEM SOCIALIZACE, PROCES SOCIALIZACE, SOCIÁLNÍ INTERAKCE A KOMUNIKACE, SOCIÁLNÍ P
- CJ - Český jazyk - Písmo jako prostředek komunikace
- IVT - Informatika a výpočetní technika - elektronicka komunikace
- PSY - Psychologie - komunikace
- CJ - Český jazyk - Komunikace v zvote cloveka a spolecnosti
- MKT - Marketing - Média a Komunikace
- MNG - Management - komunikace
- MKT - Marketing - komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace, manipulativní techniky
- PSY - Psychologie - Komunikace a zneužívání psychoaktivních látek
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Komunikace s PC
Copyright 2024 unium.cz