- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálpůsobem odlišit, což vede k určité formě odcizení, což může také ochudit kvalitu, zejména emocionální a interakční kvalitu, ale i kvalitu verbální komunikace. Protože v mezilidských vztazích hraje velmi důležitou rol přímý kontakt, okamžitá zpětná vazba, a zejména také neverbální komunikační prostředky, které dotvářejí sdělení v podobě metakomunikačních významů.Požívané prostředky a formy komunikace:tváří v tvář (verbální i neverbální), jako rozhovor, příkaz, rada, přesvědčování, diskuse, hádka, prodejní vyjednávání, přednáška, seminář, simulacepísemné sdělení jako příkaz, oběžník, metodické pokyny, směrnice, dopis, připomínky v podobě anonymních sdělen, podnikové noviny nebo bulletinsdělování prostřednictvím činů a aktivit (způsob práce a chování, kterým se jedinec prezentuje)telefonické komunikování (rozhovor, informační sdělení, vzkaz, předběžná dohoda)počítačová komunikace (e-mail, internet, elektronická diskuse a porada…)modemydotazníkové šetření, výzkumspolečenské akce (kulturní, sportovní)podnikové signatury v podobě tradic, zvyklostí, oblečení, v podobě podnikových rituálůpodnikové cíle, úkoly a strategiepracovní prostředí a pracovní zvyklostireklamapublic relationsKomunikace nikdy není úplně stoprocentní. Vždy se lidé dopouštějí chyb, které je možno eliminovat. Vrcholoví manažeři mohou úroveň podnikové komunikace výrazně ovlivňovat tím, jakou oni sami mají úroveň a jak si dovedou uvědomovat nedostatky v podnikové komunikaci, ale i nedostatky v komunikačních dovednostech u sebe. Komunikační nedostatky samotného manažera se vždy promítají do komunikační úrovně firmy.Mohou to být nedostatky, které mohou být způsobeny neadresností sdělení, nepřesnostmi v časovém vymezení, nepřesností v informacích o odborných záležitostech. Může to být nerespektování pravidel, která jsou spojena s kompetentností, s hierarchií moci, zasahováním do rozhodovací pravomoci jiných pracovníků, podřízených pracovníků, zatajováním informací, zejména se záměrem udržovat si tzv. informační moc, nerespektováním pravidel slušnosti, neochotou naslouchat, zejména v situacích, kdy podřízený chce prezentovat svůj návrh na nějakou organizační změnu, jež přináší nové starosti, ale která je nezbytná s ohledem a organizační rozvoj. Mohou to být postupy, jež mají charakter zakrývací, mlžící, odvádějící pozornost, postupy, které se dají označit jako hry a nevedou k dobrému pocitu z rozhovoru ani jedné ze zúčastněných stran. Může to být přílišné egoistické zaměření a podobně.Každá komunikace manažera by měla mít asertivní podobu. Neměl by se nechat vtáhnout do pravidel hry agresivního či manipulativního jednání. Asertiv
Vloženo: 5.01.2011
Velikost: 17,67 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu PSY - Psychologie
Podobné materiály
- 03 - Komunikace - Komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Verbální komunikace
- BI - Biologie - Komunikace s handicapovanými.ppt
- BI - Biologie - Problematické typy osobností, komunikace s nimi.ppt
- CJ - Český jazyk - Věta jako jednotka komunikace, její zvuková stránka
- E - Ekonomie - Vnitřní obchod, Nástroje komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Cíle hospodářské politiky státu Proměny komunikace v renesa
- PSY - Psychologie - Kontakty mezi lidmi, komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MNG - Management - Formy komunikace
- CJ - Český jazyk - Slovo jako základní jednotka komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - KOMUNIKACE
- CJ - Český jazyk - Moderní komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - Produkt, Nástroje MK komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- ZSV - Základy společenských věd - SPOLEČNOST, POJEM SOCIALIZACE, PROCES SOCIALIZACE, SOCIÁLNÍ INTERAKCE A KOMUNIKACE, SOCIÁLNÍ P
- CJ - Český jazyk - Písmo jako prostředek komunikace
- IVT - Informatika a výpočetní technika - elektronicka komunikace
- PSY - Psychologie - komunikace
- CJ - Český jazyk - Komunikace v zvote cloveka a spolecnosti
- MKT - Marketing - Média a Komunikace
- MNG - Management - komunikace
- MKT - Marketing - komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace, manipulativní techniky
- PSY - Psychologie - Komunikace a zneužívání psychoaktivních látek
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Komunikace s PC
- 2 - Matematika - Opakovnání na čtvrtletní práci
- E - Ekonomie - Produkční funkce a poptávka po práci, trh práce a přirozená míra nezaměstnanosti
- PRA - Právo - Dohoda o pracích konaných mimo pracovní poměr
- CJ - Český jazyk - Jak napsat dobrou slohovou práci
- E - Ekonomie - Mzda jako odměna za práci
- PRA - Právo - Dohoda o pracích konaných mimo pracovní poměr
- UCE - Účetnictví - Informace o praci a mzdach
- 23 - Základy a aplikovaný management - Role manažera
- 23 - Základy a aplikovaný management - Činnosti manažera ve sportu
- MNG - Management - Postavení manažera v organizaci
- MNG - Management - Profil a osobnost manažera, manažerské dovednosti
- MNG - Management - VÝZNAM PLÁNOVÁNÍ PRO MANAŽERA
Copyright 2024 unium.cz