- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
50.Otázek z testu 2
ZM2 - Parametrické modelování - Pro/Engineer
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálj
Test Stránka 2 Test Stránka I
5. (' zásad práce manažera
6. (' bez odpovedi
7. Mezi podmínky, které musí splnovat osoba clena predstavenstva patrí:
I. (' minimálne tríletá praxe s vedením akciové spolecnosti
2. C majetkový podíl na spolecnosti
!:f. (' bezúhonnost ve smyslu zákona o živnostenském podnikání
'1 4. C vysokoškolské vzdelání
5. (' praxe v kombinaci s vysokoškolským vzdeláním
6. (' bez odpovedi
8. Co je to motivace?
I. C ovlivnování chápání pracovníku tak, aby vždycky udelali to, co se po ních chce
2. C vnejší pohnutka podnecující jednání cloveka
~. C vnitrní pusobení vnímání cloveka
.4.; C vnitrní popud pusobící smerem k vytycenému cíli
5. C soubor vnejších podnetu (pobídek) usmernujících jednání pracovníku a pusobících na
jejich motivaci
6. C bez odpovedi
9. Kterou etapu tvorby týmu lze takto charakterizovat?
- v této etape jde o to, aby definované role a zpusoby chování byly nejen akceptovány, ale aby se
tým podle nich skutecne zacal chovat.
1. (' príprava
2. Cvýkon
3. C krystalizace
/4 .• C normování
5. C formování
6. C bez odpovedi
10. V rámci vedení týmu je jednou z rolí manažera role rádce. Manažer z pohledu této role:
I. C zajištuje trénink a rozvoj, sleduje vývoj zamestnancu, podporuje cleny týmu, poskytuje
zpetnou vazbu
2. C zpracovává plán a organizuje zdroje, koordinuje cinnosti, vede záznamy, distribuuje
informace
3. C pouze zpracovává administrativní podklady pro jednání týmu
4. C urcuje cíle, rídí a kontroluje, deleguje, "vyzývá" k následování
5. C volí osobní prístup, vede ostatní k tomu, aby byli schopni poradit, pomáhá rešit
problémy týmu
6. C bez odpovedi
11. Které z následujících schémat správne vyjadruje motivacní roli zapojení zamestnancu do tvorby
cílu:
I. C IObrázek
2. C IObrázek
3. Cpbrázek
4. C [Ob'rázek
5. c!0brázek
6. C bez odpovedi
12. MipimálnÍ pocet zakladatelu verejné obchodní spolecnosti je:
. 1.' C dve osoby .
2. Cjedna právnická osoba
Test z predmetu Podnikový Management 1
Nasrat na manazment
Zbývající cas (hh:mm:ss):
I. V Ceské republice není obchodním zákoníkem upravena:
I. C spolecnost s rucením omezeným
2. C akciová spolecnost
3•. C verejná obchodní spolecnost
,'4.' C spolecnost rucená opcemi
5. C komanditní spolecnost
6. C bez odpovedi
2. K ~\ za výsledky.
/4. iC Organizacní struktura je sice obsazena lidmi, ale nemela by brát v úvahu jejich
možnosti a zvyky.
5. C Organizacní struktura by mela být projektována tak, aby bylo jasné, kdo ajaké úkoly má
plnit.
6. C bez odpovedi
18. Programové rozhodování se uplatnuje zejména v rámci:
file:! /Iocalhost/H:/test[ I] .html
15.01.2008 16:44:38
file:/ /Iocalhost/H:/test[ I ].html
15.01.2008 16:44:38
T~st Stránka 6
4. r Základním hlediskem pri tvorbe funkcionální organizacní struktury je logické
seskupování cinností a funkcí, které je treba outsourcovat.
5. r Základním hlediskem pri tvorbe funkcionální organizacní struktury je logické
seskupování cinností podle vyrábených prodnktu.
6. r bez odpovedi
30. O vztahu nadrízenosti a podrízenosti neplatí:
1. rJsou to cinitelé, které ciní organizacní strukturu spolecnosti funkcní.
2. rTyto vztahy usnadnují organizacním jednotkám vykonávání cinností.
~.rVztah nadrízenosti a podrízenosti lze považovat za základní organizacní vztah.
." A. rO vztahu nadrízenosti a podrízenosti nelze vubec hovorit, ve spolecnosti existují pouze
•/ vztahy nadrazenosti a podrazenosti.
5. rVztahy nadrízenosti a podrízenosti vnášejí do spolecnosti koordinaci a usnadnují
vykonávání cinností.
6. C bez odpovedi
31. Záverecnou fází každého rozhodovacího procesu musí být:
I. C stanovení kritérií pro posouzení úcinnosti dané varianty
2. C kontrola
3. C implementace vybraného rešení
4. C posouzení dusledku jednotlivých variant
5. C prijetí nápravných opatrení
6. C bez odpovedi
32. Mezi stanovené standardy pro úroven stredního vedoucího nepatrí
1. C rídit informacní zdroje.
2. C rídit operace.
3. C rídit lidi.
4. C ridit informace.
5. C rídit financní zdroje.
6. C bez odpovedi
33. Relativní kritéria v rámci hodnocení navržených variant urcují:
1. C nezbytné podmínky, kterým musí vyhovet každá reálná varianta
2. rtzv. relativní pocet rešení
,3. rtzv. relativní pravdepodobnost kritérií
[4. C stupen úcelnosti jednotlivých variant a umožnují jejich vzájemné srovnání
5. (' podmínené podmínky, které jsou výchozím bodem každé podmínky
6. (' bez odpovedi
34. Podle J. S. Livingstona existují kvality rozhodné pro úspech manažera, které zahrnují
1. C schopnost realizovat se.
2. C schopnost vcítit se.
3. C schopnost tvorit.
4. C schopnost chápat.
5. (' schopnost vést.
6. (' bez odpovedi
35. Který z kroku nepatrí mezi základní postupy plánování?
1. rstanovení
Vloženo: 24.04.2009
Velikost: 369,74 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Reference vyučujících předmětu ZM2 - Parametrické modelování - Pro/EngineerPodobné materiály
- RPV - Řízení projektů vývoje IT/IS - Vypracované otázky k testu
- VF - Veřejné finance - Jedna z variant testu u zkoušky
- ZF - Základy financování - Ofocené varianty testu
- ZM2 - Parametrické modelování - Pro/Engineer - 50 otázek z testu
- DS_2 - Datové sklady - Soubor přednášek co bdue na testu
- MIK - Mikroekonomie - Opakování ekonomických pojmů (řešení testu)
- OcccP - Cross cultural communication - Otázky z testu
Copyright 2024 unium.cz