- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Tahák na ZK
ZM2 - Parametrické modelování - Pro/Engineer
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiále – atraktivita určitého výstupu – odměna spojená s výsledkem. Pracovní výkon = Ochota + Schopnost + Příležitost. Kontrola je prvek managementu zaměřen na měření a kontrolování vykonané práce., aby bylo jisté, že plány budou plněny a cílů dosaženo. Druhy kontroly: Předběžná kontrola, Souběžná kontrola, Následná kontrola. Charakteristické znaky efektivního kontrolního systému jsou přesnost, včasnost, hospodárnost, flexibilita, srozumitelnost, vhodnost kritérií, strategický rozměr kontroly, ohled na výjimky, několikanásobná kritéria a nápravná opatření. Základní kontrolní proces zahrnuje: Stanovení standardů, Měření vykonané práce vzhledem ke stanoveným standardům, Korekce odchylek od standardů a plánů. Typy standardů: Fyzické, Nákladové, Kapitálové, Příjmové, Programové, Nekvantifikovatelné, Cíle jako kontrolní body, Strategické plány jako kontrolní body. Strategická kontrola vyžaduje systematické vyhodnocování situace ve strategických kontrolních bodech a modifikování strategie na základě tohoto hodnocení. Strategická kontrola umožňuje hlubší pohled na celkovou výkonnost organizace a na měnící se okolí. Vymezení problému a stanovení cíle –> Získávání informací –> Vymezení variant –> Hodnocení variant –> Výběr variant –> Posouzení důsledků –> Formulace a implementace rozhodnutí –> Kontrola. Podmínky rozhodování je možné vymezit určitostí (jistotou), neurčitosti (nejistotou) a rizikem. Přístup k rozhodování je logický nebo intuitivní. Styly rozhodování: Direktivní, Analytický, Koncepční, Behaviorální – hledání řešení akceptovatelného všemi. Dobře strukturované problémy jsou přímočaré, jasně definované, známé a zpravidla je k dispozici dostatek informací k tomu, aby je bylo možné popsat. Programové rozhodování – opakovatelné rozhodování – operativní management. Špatně strukturované problémy se vyznačují novosti, nedostatkem informací, které máte k dispozici, nejednoznačností, neúplností podkladů apod. Neprogramové rozhodování – specifické řešení – top management. Kritéria pro hodnocení navržených variant představují nástroje, s jejichž pomocí můžeme vybírat z několika možnosti řešení problému jednu, která bude nejlépe vyhovovat našim požadavkům. Kritéria mohou být: Absolutní – nezbytné podmínky, Relativní – určují stupeň účelnosti variant a jejich srovnání. Postupy: Srovnání přednosti a nedostatku, Bodové hodnocení, Váhové hodnocení, Výběr mezi pesimistickou a optimistickou variantou (Maximax – snaha o maximalizaci maximálního dosaženého výsledku, Maximin - snaha o maximalizaci minimálního dosaženého výsledku, Minimax – snaha o minimalizaci maximální míry neúspěchu), Využití pravděpodobnosti. Skupina – jednotlivci se ovlivňují. Tým – činnosti jednotlivců na sebe navazují – organizovaná skupina jednotlivců. Klíma týmu: jasný účel, participace, civilizovaný nesouhlas, otevřená komunikace, naslouchání, neformální prostředí, rozhodování založené na konsensu, jasné role a pracovní zařazení, sdílené vedení, rozmanitost, externí vztahy, sebehodnocení. Etapy budování týmu: Příprava –> Formování –> Krystalizace –> Normování –> Výkon –> Obnova. Roly manažera lze pro potřeby řízení týmu charakterizovat jako role leadera, administrátora, trenéra a rádce. Leader určuje cíle, řídí a kontroluje, deleguje, vyzývá k následování. Administrátor zpracovává plán a organizuje zdroje, koordinuje činnosti, vede záznamy, distribuuje informace. Trenér zajišťuje trénink a rozvoj, sleduje vývoj zaměstnanců, podporuje členy týmu, poskytuje zpětnou vazbu. Rádce volí osobní přístup, vede ostatní k schopnosti poradit, pomáhá řešit problémy týmu. Manažer s racionálním přístupem preferuje logické přístupy. Snaží se o objektivitu a jasnou formulaci. Role člena týmu: Role vzhledem k úkolu, Role vzhledem k udržování týmu, Individuální negativní role.
Vloženo: 22.04.2009
Velikost: 67,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Reference vyučujících předmětu ZM2 - Parametrické modelování - Pro/EngineerPodobné materiály
- DM - Diskrétní matematika - Tahák
- FP - Finance podniku - Tahák
- MA2 - Matematika 2 - Tahák
- MA2 - Matematika 2 - Tahák.doc
- MAK - Makroekonomie - Taháky ke Groligové (2)
- MAK - Makroekonomie - Taháky ke Groligové
- MIK - Mikroekonomie - tahák na teorii (2)
- MIK - Mikroekonomie - Tahák na teorii
- OOPP - Občanské, obchodní a pracovní právo - Tahák na zkoušku 38 otázek
- OOPP - Občanské, obchodní a pracovní právo - Tahák na zkoušku 38.otázek
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Malej tahák (2)
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Malej tahák
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Tahák na teorii (2)
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Tahák na teorii
- PSI - Počítačové sítě - Aktualizovaný tahák na PSI
- RPV - Řízení projektů vývoje IT/IS - Tahák
- VM - Výpočetní metody - Tahák
- ZEP - Základy ekonomiky podniku - Tahák na zápočet
- ZK - Základy komunikace - Tahák ke zkoušce
- ZOR - Základy optimalizace a rozhodování - Tahák na zkoušku teorie final salec
- DS_2 - Datové sklady - Tahák
- MAK - Makroekonomie - Tahák na zkoušku (2)
- MAK - Makroekonomie - Tahák na zkoušku
- VPU - Vnitropodnikové účetnictví - Účetnictví zimní semestr tahák
- MAK - Makroekonomie - Tahák na zkoušku
- Bmik1P - Mikroekonomie 1 - tahák na cviko
- Kmik1P - Mikroekonomie 1 - tahák
- KfuP - Finanční účetnictví - tahák
- KstatP - Statistika - tahák
- BpisP - Podnikové IS - Kompletní tahák
- BpisP - Podnikové IS - tahák
Copyright 2024 unium.cz