- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
tabulky-norma
BN01 - Železniční stavby I
Hodnocení materiálu:
Vyučující: Ing. Tomáš Říha
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálTabulka 1 – Hodnoty standardního I
n
, mezního I
lim
a maximálního I
max
nedostatku převýšení
,
v kolejích, ve kterých je hodnota nedostatku převýšení konstantní nebo plynule se měnící a ve
kterých neleží výhybky a výhybkové konstrukce
Rychlost
[km.h
-1
]
Standardní hodnota
I
n
[mm]
Mezní hodnota
I
lim
[mm]
Maximální hodnota
I
max
[mm]
V ≤ 80 100 (130
c
)
80 < V ≤ 230
80
130 (150
b
)
230 < V ≤ 250
100
130 (150
a,b
)
250 < V ≤ 300
60
80 130
a
Lze pouze pro vozidla s omezenými silovými účinky na trať (maximální hmotnost na nápravu 18 t)
b
Lze pouze pro vozidla vlaků osobní dopravy
c
Lze pouze pro poloměr směrového oblouku R ≥ 250 m. V poloměrech R < 250 m lze projektovat I
max
=
130 mm pouze pro vozidla s omezenými silovými účinky na trať (maximální hmotnost na nápravu 18 t)
Tabulka 2 – Hodnoty náhlé změny nedostatku převýšení (∆I)
Hlavní kolej staniční a kolej průběžná
traťová
Kolejová spojení a rozvětvení a ostatní
koleje
Rychlost
[km.h
-1
]
Standardní
hodnota
(∆I
n
)
[mm]
Mezní
hodnota
(∆I
lim
)
[mm]
Maximální
hodnota
(∆I
max
)
[mm]
Standardní
hodnota
(∆I
n
)
[mm]
Mezní
hodnota
(∆I
lim
)
[mm]
Maximální
hodnota
(∆I
max
)
[mm]
V ≤ 100 50 100 80 100
100 < V ≤ 120
85
85 95
120 < V ≤ 170
40
50
60 80
170 < V ≤ 230 30 40
60
50 60
80
Tabulka 3 – Mez
Vloženo: 14.01.2011
Velikost: 136,21 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Copyright 2024 unium.cz