- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálRůstové modely u neokeynesiánců a postkeynesiánců
Nevím odpověď
NEO – něco jako nezávislé oddělení investic a následné výroby
POST – prý měli spojené skrze teorii rozdělování investice s následnou výrobou
Co bylo hlavním důvodem kritiky Friedmana na Keynesově monetární politice
Efekt likvidity (dlouhodobě se úroková míra vrátí na původní úroveň skrze důchodový efekt)
Graf rovnováhy firmy v podmínkách nedokonalé konkurence podle Robinsonové a vpravo poté uvést konkurenční vlivy
Přiřaď směr školu co s tím přišli první
Bohatství se skrývá ve výrobě – KPE
Nevím přesný znění
?Je třeba použít na hospodářství právní řád? – Mladší historická škola
Nevím přesný znění(pozor, všechny odpovědi s neoliberalismem vyškrtal)
?Motorem růstu je rozdělování? – Postkeynesiánství
Hlavní důvod odsouzení neoklasické syntézy postkeynesiánci
Přiznání trhu schopnosti autoregulace
O jakých hospodářských souvislostech vypovídá Lafferova křívka
S rostoucí mírou zdanění dochází k utlumování ekonomické aktivity
(tady pozor, plno lidem neuznal def. o závislosti daňového výnosu a míře zdanění)
Co vytýkala škola racionálních očekávání škole adaptivních očekávání
To je asi všem jasný … připuštění opakování stejných chyb
Teleologie a její souvislosti s ekonomií
O lidském jednání jako racionálním a účelném, stejný pohled poté i na hospodářství
Rozdíl v liberalismu Riegera a Bráfa
Rieger – vyhraněný liberál, proti zásahům státu
Bráf – stoupenec morálního liberalismu, proti růstu sociálních nerovností i státními zásahy ( dost strhávál , dohledat přesněji asi. Hlavně bral za nepoužití slůvka „morální“)
?Rozdíl mezi klasickou školou a neoklasiky v chápání vztahu mezi nabídkou, poptávkou a cenou? (nějak tak)
To tuším neuznal nikomu, nebo to respektive nikoho nenapadlo … šlo o analyzování KPE souvislostí v SR, kdežto NEOK hlavně v LR … odpověď třeba dohledat (
Good luck to all
AC = AR
MC = MR
Je třeba graf popsat všude, strhával i za chybějící q*
užitečnostní princip – test
ekonomie keynese - test
co ovlivňuje poptávku po penězích z dlouhodobého hlediska – test
rozdíl mezi růst.modely u neoklasiků a postkeynesiánců – pozor, v testech bývají neokeynesiánci
jaký má postoj škola racion.očekávání k extrapolačnímu očekávání – protože extrapolační oč. se dívá jen do minulosti a nepoučuje se z chyb
rozdíl mezi rašínem a englišem v pohledu na peníze – pro rašína musí mít peníze vnitřní hodnotu, pro engliše nominální
kritika monetarismu na adaptivní o
Vloženo: 24.04.2009
Velikost: 219,49 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Copyright 2024 unium.cz