- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálk. Poplatek představuje průměrné náklady na cenu přepravního dokladu, přenosové poplatky spojené s vystavením, rezervaci a poštovné a telekomunikační poplatky a náklady za účetní operace s tím spojené. CESTOVNÍ NÁLEŽITOSTI cestovní pasy, víza a ostatní dokladyCestující je povinen opatřit si veškeré doklady a splnit veškeré povinnosti, které ho opravňují ke vstupu do země, požadované úřady země odletu, transitu, transferu nebo příletu. Dopravce neodpovídá za škody nebo výdaje, které cestujícímu vzniknou tím, že nedodržel uvedené povinnosti.Dopravce je oprávněn provést kontrolu veškerých cestovních dokladů a náležitostí. Cestující je povinen na požádání nahradit dopravci veškeré náklady vzniklé tím, že nesplnil předepsané administrativní cestovní náležitosti, požadované v zemi odletu, transitu, transferu nebo příletu.Cestující je povinen být přítomen prohlídce zapsaných nebo nezapsaných zavazadel, kterou provádějí celní nebo jiné orgány. Dopravce není odpovědný cestujícímu za jakoukoliv škodu či ztrátu, která vznikla nesplněním této podmínky.
Letadlaoznačení popisBUS AIRBUS A320/ALL310 AIRBUS INDUSTRIE 310/ALL321 AIRBUS INDUSTRIE A 321330 AIRBUS INDUSTRIE A 330340 AIRBUS INDUSTRIE A 340319 AIRBUS INDUSTRIE A319320 AIRBUS INDUSTRIE A320ARJ AVRO INTL AEROSPACE AVROLINERJ31 BAE JETSTREAM 31BE1 BEECHCRAFT 1900707 BOEING 70772S BOEING 727/ALL73S BOEING 737/ALL74S BOEING 747/ALL757 BOEING 757-200/ALL76S BOEING 767/ALL777 BOEING 777B11 BRITISH AEROSPACE (BAC)146 BRITISH AEROSPACE 146/ALLATP BRITISH AEROSPACE ATPCRJ CANAD AIR REGIONAL JETSSC CONCORDEDH3 DE HAVILLAND DHC-7DH8 DE HAVILLAND DHC-8 DASH 8/ALLEMJ EMBRAER RJ 135/RJ 145D38 FAIRCHILD DORNIER DC38100 FOKKER 100F70 FOKKER 70F28 FOKKER FELLOWSF50 HIPALL F50 - FOKKER 50IL6 ILYUSHIN 62ILW ILYUSHIN 86L4T LET L-410 TURBOLETL10 LOCKHEED L1011 TRISTARALLM11 McDONNEL DOUGLAS MD-11M80 McDONNEL DOUGLAS MD-80M87 McDONNEL DOUGLAS MD-87M90 McDONNEL DOUGLAS MD-90D10 McDONNEL-DOUGLAS DC10D9S McDONNEL-DOUGLAS DC9S20 SAAB 200SF3 SAAB/FAIRCHILD 340SH6 SHORT BROS. SD-360TU3 TUPOLEV TU 134TU5 TUPOLEV TU 154YK4 YAKOVLEV YAK-40Způsobilost letadla O způsobilosti letadla k létání (dále jen "letová způsobilost") rozhoduje Úřad na základě žádosti výrobce, dovozce nebo jiné právnické nebo fyzické osoby, která prokáže právní zájem, jedná-li se o nově vyrobené letadlo provozovatele, jedná-li se o letadlo již provozované O schválení letové způsobilosti vydá Úřad osvědčení letové způsobilosti. Podmínkou schválení letové způsobilosti Úřadem je shoda letadla se schváleným typem a ověření jeho letové způsobilosti. Ověřování letové způsobilosti zajišťuje žadatel na svůj náklad u Úřadu. Posuzováním a ověřováním letové způsobilosti může Úřad pověřit právnickou nebo fyzickou osobu. Prováděcí předpis stanoví podmínky letové způsobilosti jednotlivých druhů letadel z hlediska jejich konstrukce, technických parametrů a jejich využívání. Letiště se rozdělují :podle technických podmínek, provozních podmínek a základního určení na letiště a) vnitrostátní, jimiž jsou letiště určená a vybavená k uskutečňování vnitrostátních letů, b) mezinárodní, jimiž jsou celní letiště určená a vybavená k uskutečňování vnitrostátních letů a letů, při nichž je překročena státní hranice České republiky,
podle okruhu uživatelů na letiště a) veřejná, jimiž jsou letiště, jež přijímají v mezích své technické a provozní způsobilosti všechna letadla, b) neveřejná, jimiž jsou letiště, u nichž okruh uživatelů letiště stanoví na návrh jeho provozovatele Úřad, c) vojenská, jimiž jsou letiště pro potřeby Armády České republiky. Na využívání vojenského letiště i pro civilní letecký provoz se použije tento zákon. UŽÍVÁNÍ VZDUŠNÉHO PROSTORU ČESKÉ REPUBLIKYVzdušný prostor České republiky je přístupný k létání za podmínek stanovených tímto zákonem, mezinárodní smlouvou, kterou je Česká republika vázána, a při dodržení pravidel létání, která stanovují postupy při létání ve vzdušném prostoru. Pravidla létání stanoví prováděcí předpis. Užívání vzdušného prostoru České republiky k létání může být nad určitými oblastmi zakázáno nebo omezeno z důvodů obrany státu, z bezpečnostních důvodů nebo z důvodů ochrany životního prostředí) a zdraví lidí. Užívání vzdušného prostoru České republiky k létání může omezit nebo zakázat: . Úřad v dohodě s Ministerstvem obrany, nepřesáhne-li doba omezení nebo zákazu tři měsíce, . Ministerstvo dopravy a spojů v dohodě s Ministerstvem obrany, přesahuje-li doba omezení nebo zákazu tři měsíce, . stanoviště pro poskytování letových provozních služeb, které Ministerstvo dopravy a spojů v dohodě s Ministerstvem obrany zajistí v zájmu bezpečnosti civilního letectví, nepřesáhne-li doba omezení nebo zákazu 24 hodin. Charakteristiku částí vzdušného prostoru České republiky, v nichž může být létání zakázáno nebo omezeno, a podmínky pro omezení nebo zákaz stanoví prováděcí předpis. Např. § 16 odst. 1 písm. n) zákona ČNR č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny.
Vloženo: 11.02.2011
Velikost: 52,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MNG - Management
Podobné materiály
- MNG - Management - letecká doprava
- Z - Zeměpis - doprava
- Z - Zeměpis - TERCIÉR A DOPRAVA ČESKÉ REPUBLIKY
- E - Ekonomie - doprava
- Z - Zeměpis - 11 Doprava
- Z - Zeměpis - 25-Doprava ČR
- Z - Zeměpis - 8. Geografie přírodních zdrojů Země, světový průmysl, doprava
- Z - Zeměpis - doprava
- Z - Zeměpis - Doprava a Spoje2
- Z - Zeměpis - Doprava ČR
- Z - Zeměpis - doprava
- Z - Zeměpis - Ekonomika světa- doprava, terciální a kvartérní sféra
Copyright 2024 unium.cz