- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálDISTRIBUCE: JEJÍ ÚKOLY, MALO A VELKOBCHOD, FYZICKÁ DISTRIBUCE, CENY NOVÝCH PRODUKTŮ, SLEVY A SRÁŽKYDistribuce= proces, kterým se zboží nebo služba dostává ke správnému zákazníkovi, na správné místo, ve správném množství, stavu a času- součástí MK mixu, označován také jako ,,place“ neboli místo- hlavními úkoly jsou:co nejrychlejší dodávkabezpečnostnízké nákladydodání v požadované kvalitědostatečné informace pro zákazníka- rozeznáváme dvě základní distribuční cesty:přímou – přímý prodej, zásilkový prodej, prodej podle katalogunepřímou - prostřednictvím zprostředkovatele (maloobchod, dodavatel–dealer, velkoobchod)- z pohledu distribuce existují tři základní strategie:Intenzivní distribuce – jejím cílem je prodávat zboží v co nejhustší síti prodejen. Tato distribuce se nejčastěji používá u zboží každodenní potřeby.Selektivní distribuce – kdy zboží je nabízeno pouze ve vybraných obchodních sítích.Exkluzivní distribuce – která se, jak již název napovídá, používá nejčastěji u luxusního zboží, u automobilů apod.- při volbě způsobu distribuce brát v úvahu několik základních faktorů, mezi které patří:charakteristika zákazníka (jejich počet, velikosti nákupu, četnost nákupu, nákupní chování apod.)charakteristika trhucharakteristika výrobku (luxusní výrobek x zboží denní spotřeby)charakteristika samotného distribučního kanálucharakteristika konkurencezdroje společnostipožadavky a možnosti kontroly podmínek prodejeMaloobchod= způsob prodeje zpravidla menšího objemu zboží konečnému spotřebiteli – tedy obchod v malém měřítku- prostředí maloobchodu se vyznačuje vysokým stupněm hospodářské konkurence (závislé na sortimentu) a významným tlakem na snižování spotřebitelských cen- spotřebitelské ceny jsou v maloobchodu klíčovým nástrojem, avšak jsou zde i jiné faktory:lokalizace prodejního místaumístění a stav prodejní jednotkycharakter zbožíselekce zbožízpůsob prezentace zbožíatraktivita a reputace prodejce- tyto faktory tvoří jakousi ,,přidanou hodnotu“, podle které se koneční zákazníci rozh
Vloženo: 5.08.2011
Velikost: 18,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Copyright 2024 unium.cz