- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálInformační technologie ve výuce (ITVV002) - Závěrečný test(správné odpovědi označeny tučně)1)Při klasifikaci učebních prostředí a systémů, které technicky podporují vzdělávací proces lze v praxi rozlišit dva hlavní směry výuky pomocí počítače (vyberte správná tvrzení): Odpověď:Instruktivní přístup.Fuzzy pojetí.Konstruktivistické pojetí.Elaborační princip.Kolaborační princip.2)Lewis Perelmana přirovnává model globálně dostupného vzdělání k japonskému výrobnímu modelu Kanbrain. Podle tohoto přístupu by se (vyberte správné tvrzení): Odpověď:Každý by se měl učit vždy jen to, co zrovna potřebuje a teprve tehdy, když to potřebuje.Každý by se měl učit vždy jen to, co zrovna nepotřebuje a teprve tehdy, když to potřebuje.Každý by se měl učit vždy i to, co zrovna nepotřebuje protože to může někdy potřebovat.3)U instruktivního pojetí výuky je výukové prostředí obvykle založeno na (vyberte správné tvrzení): Odpověď:Vnitřním řízení.Vnějším řízení.Vnitřním řízení a vnějším řízení současně.4)Konstruktivistický přístup ke vzdělávání zdůrazňuje potřebu využití metod založených na aktivizaci a spolupráci žáka tj. metod, které stimulují k tomu, aby si žák své znalosti (vyberte správné tvrzení): Odpověď:Osvojoval bez aktivní činnosti a komunikace.Aktivní činností a komunikací osvojoval sám, nikoli aby je pasivně přijímal.Osvojoval sám pasivním přijímáním.5)V reakci na behaviorální koncepci lidského učení a klasický instruktivní přístup k vyučování vychází konstruktivistická teorie učení z širšího proudu kognitivní psychologie a charakterizuje učební proces jako (vyberte správná tvrzení): Odpověď:Aktivní proces kde je nutné dosáhnout zvyšování vlastní motivace učícího se.Autoregulativní a autokonstrukční činnost učícího se subjektu.Proces řešení problému např. formou konkrétní samostatné práce.Výrazně sociálně a často jazykově zprostředkované činnosti.Proces vytváření nových poznatkových struktur na bázi již dříve zpracovaných informací.6)Mezi hlavní technické a softwarové systémy, které podporují zejména konstruktivistická učební prostředí patří (vyberte správná tvrzení): Odpověď:Produktivní nástroje zahrnující např.textové a tabulkové procesory.Systémy pro vyhledávání informací zahrnují např. multimediální encyklopedie.Nástroje komunikace jako elektronická pošta a elektronické konference.7)Mezi technologie, které jsou vhodné pro „otevřené“ explorativní aktivity, patří (vyberte správná tvrzení): Odpověď:Specifická virtuální prostředí, která žák vytváří, ovládá, manipuluje s nimi.Videoprogramy.Expertní systémy.Simulace nebo laboratoře podporované počítačem.8)Projektové vyučování poskytuje příležitost (vyberte správná tvrzení): Odpověď:K integraci znalostí a dovedností z jiných oborů.Pro tvůrčí, systematickou a samostatnou práci žáků.K využití vlastních zkušeností i dovedností z mimoškolních aktivit.9)Hypermedia lze definovat jako propojení (vyberte správná tvrzení): Odpověď:Zvukových sdělení.Nonanticipativních statických projevů.Statických a dynamických obrazů – grafů, diagramů, animací, fotografií.Audiovizuálních
Vloženo: 16.06.2009
Velikost: 159,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu KVD/ITV - Informační technologie ve výuce
Reference vyučujících předmětu KVD/ITV - Informační technologie ve výuce
Podobné materiály
- KPS/PSTEB - Psychoterapie B - Otazky
- KPG/PEDG2 - Pedagogika 2 - Otazky
- KPS/PSDI - Psychologická diagnostika - Otazky
- KPG/SPPG - Speciální pedagogika 2 - Otazky
- KPS/PSPAO - Psychopatologie - Otazky
- KPS/PSZD - Psychologie zdraví - Otazky
- KPS/VYPSO - Vývojová psychologie - Otazky
- KPS/PEPSB - Pedagogická psychologie B - Otazky
- KPS/DEPS - Dějiny psychologie - Zpracované otázky
- KPS/DEPS - Dějiny psychologie - Zpracované otázky
- KČJ/USL - Úvod do studia literatury - otázky ke zk - 30-38
- KČJ/USL - Úvod do studia literatury - otázky ke zk - 39-50
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KČJ/LLTS - Lexikologie, lexikografie a tvoření slov - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/SOC - Sociologie - otázky ke zkoušce
- KPG/PEDGB - Pedagogika pro učitele B - Hlavní otázky školství v mezinárodním kontextu.
- KPG/SKL - Legislativa ve školství - Otázky k testu
- KPG/SCPT - Sociální patologie - SCPT-testové otázky
Copyright 2024 unium.cz