- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
HODNOCENÍ; FUNKCE; FORMY HODNOCENÍHODNOCENÍ; FUNKCE; FORMY HODNOCENÍ
KPG/PEDGB - Pedagogika pro učitele B
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiál16. hodnocení; funkce; formy hodnocení
hodnocení = pedagogická evaluace – znamená zjišťování, porovnávání a vysvětlování dat charakterizujících stav, kvalitu, efektivnost vzdělávací soustavy; zahrnuje zvláště hodnocení vzdělávacích procesů, hodnocení vzdělávacích projektů, hodnocení vzdělávacích výsledků, hodnocení učebnic aj.; má důležitou roli pro korekce a inovace vzdělávací soustavy, pro strategie plánování jejího vývoje aj.; opírá se o rozsáhlou vědeckou základnu
= proces, který by měl jít souběžně s procesem učení (způsoby; metody; obsah; ...) a s procesem rozvoje žáka
kritéria
podle normy, která se vztahuje k výukovému cíly (zvládnuté znalosti) – požadavky kladené školou (dáno osnovami); klasifikační řád (1 – 5)
sociálně – vztahové kritérium (nepřeceňovat) – porovnání konkrétního výkonu žáka s ostatními; není dobré sledovat známky podle úrovně žáků
individuálně – aktuální kritérium – porovnání aktuálního výkonu s předchozím; zdůrazňuje jej humanistická koncepce; důležité vycházet z komplexního hodnocení žáka
fáze
zadání úkolu (znalost cíle) – ve vyučovací hodině by měl učitel mít řadu dílčích cílů, které chce po žácích
expozice
analýza výkonu – většina učitelů se spokojí pouze se sdělením známky a žák většinou nemá ponětí, zač danou známku obdržel
vyjádření posudku – velice důležité, jak učitel žákovi hodnocení sdělí
vnitřní
Vloženo: 14.01.2010
Velikost: 82,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Reference vyučujících předmětu KPG/PEDGB - Pedagogika pro učitele BPodobné materiály
- KPG/PEDGB - Pedagogika pro učitele B - Organizační formy vyučování
- KPG/PEDGB - Pedagogika pro učitele B - Organizační formy vyučování a možnosti jejich využití
- KPG/PEDGB - Pedagogika pro učitele B - ORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ; INDIVIDUALIZACE; DIFERENCIACE; KOOPERACEORGANIZAČNÍ FORMY VYUČOVÁNÍ; INDIVIDUALIZACE; DIFERENCIACE; KOOPERACE
- KPG/PEDGB - Pedagogika pro učitele B - Hodnocení ve vyučování
Copyright 2024 unium.cz