- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálupce v TOP managementu, Dostatečné investice do zaměstnanců, Školení zaměstnanců – rozdílné koncepty, Cílené investice do SW a HW, Zkušené vedení projektu CRM, Jasná vize CRM, Flexibilní SW pro CRM, Volba standardu, Integrace, Zvyknout si na CRM chce čas, Přehledná dokumentace, Strukturovaná správa verzí
Problémové typy klientů- Agresivní klient, Narcis-ješitný, Pedant-puntičkář, Nechápavý- pomalý, Chudáček-plačka, žvanil
Prvky marketingové strategie- a)Výrobkový mix, b)cenový mix, c)komunikační mix, d)distribuční mix
Metody portfolio analýzy- nalezení rovnováhy mezi vysokými výnosy, spojenými se značnou mírou rizika na straně jedné a stálým a plynulým výnosem a to jak v dobách ekonomické prosperity, tak v dobách stagnace či poklesu na straně druhé pomocí diversifikace: do odvětví, která nepodléhají stejnému ekonomickému cyklu, do různých typů cenných papírů (akcie, obligace, směnky apod.), do firem v různém stupni svého vývoje (od tradičních, již etablovaných na daném trhu, přes inovativní, rychle se rozvíjející až po právě vznikající).
Metody portfolio analýzy- BCG, GE, DPM, ADL, Abellova a Hammondova matice investičních příležitostí, Hofferova matice, Matice přežití
Matice DPM- pozice- Leader, Přidej!,Zdvojnásob své úsilí, nebo opusť jejich výrobu, Růst (4),Postupuj opatrně (5), Generátor hotovosti, výrobek, který přináší hotovost (6),Oblast postupného ústupu, postupného stažení (7), Stáhni! (8)
ADL matice-Konkurenční pozice firmy je vymezena geografickým rozšířením odvětví a specifickými podmínkami výrobku na trhu, 5 kategorií konkurenčního postavení firmy: Dominantní, Silná, Příznivá, Udržitelná, Slabá
Cenové strategie při uvádění nových výrobků na trh-a) Strategie intenzivního marketingu- vysoká cena, nadprůměrné výdaje na reklamu, b)Strategie. výběrového proniknutí- vysoká cena, nizka int.propagace, c)Strategie širokého proniknutí- nízká cena,vysoká intenzita propagace. D) Strategie pasivního marketingu- nízká cena, minimální výdaje na podporu prodeje
Marketing banky-Zahrnuje analýzu, plánování, koordinaci a kontrolu všech jejích aktivit, zaměřených na aktuální i potenciální trhy, jejichž cílem je pomocí trvalého uspokojování potřeb zákazníků uskutečňovat podnikatelské cíle banky.
Hlavní oblasti bankovního marketingu- jakou klientelu oslovit a jakou formou,jaké produkty nabídnout kapitálovému a peněžnímu trhu,jak regionálně diverzifikovat, strukturalizovat své služby,jakou zvolit organizační strukturu,jakými prostředky vytvářet image peněžního ústavujaký způsob výchovy a vzdělávání svých pracovníků zvolit.
Charakteristiky marketingově řízené banky- Marketingová filozofie, Vrcholové vedení,Finanční kritéria, Lidské zdroje,Informační systém a organizace
Vlastnosti služeb-Nehmatatelnost, Nedělitelnost, Proměnlivost, Pomíjivost, Specifika ban.sluzeb- Napodobitelnost, Zranitelnost
5 hlavních složek komunikačního mixu banky: reklama, podpora prodeje, direct marketing,osobní prodej, Public Relations
Marketingový výzkum spočívá ve specifikaci, shromažďování, analýze a interpretaci informací, které umožňují: porozumět trhu, na kterém firma podniká nebo hodlá podnikat, identifikovat problémy spojené s podnikáním na tomto trhu a příležitosti, které se na něm pro podnikání vyskytují
formulovat směry marketingové činnosti,hodnotit jejich výsledky.
FUNKČNÍ APLIKACE MKTG. VÝZKUMU- výzkum trhu ,výrobkový výzkum, výzkum propagace,výzkum distribučních cest cenový výzkum
POSTUP MARKETINGOVÉHO VÝZKUMU- 1. Definování problému, který má být řešen- účel výzkumu a přesné vymezení jeho cílů , 2. Specifikace potřebných informac- podle všeobecného obsahu bývají údaje klasifikovány na informace vyjadřující: a) fakta, b) znalost, c) názory
3. Identifikace zdrojů informací- zdroje primárních údajů - interní x externí, zdroje sekundárních údajů - interní x externí
4. Stanovení metod sběru informací-pozorování, experiment, dotazování, 5. Vypracování projektu výzkumu- Plán provedení a kontroly výzkumu, obsahuje všechny významné kroky výzkumného procesu, 6. Shromáždění informací- , 7. Zpracování a analýza informací- Úprava údajů - prověrka jejich úplnosti a přesnosti, vyloučení duplicitních a zjevně nesprávných údajů., řada metod, k numerickému popisu sumarizovaných údajů se používá:
rozdělení četností, střední hodnoty (průměry, medián, modus), míry variace (variační rozpětí, směrodatná odchylka, variační koeficient)
regresní a korelační analýza testování hypotéz 8. Interpretace a prezentace výsledků výzkumu - objektivita výzkumu,- zobecňování výsledků
Vloženo: 28.04.2009
Velikost: 71,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MAK - Makroekonomie
Reference vyučujících předmětu MAK - Makroekonomie
Podobné materiály
- DM - Diskrétní matematika - Tahák
- FP - Finance podniku - Tahák
- MA2 - Matematika 2 - Tahák
- MA2 - Matematika 2 - Tahák.doc
- MAK - Makroekonomie - Taháky ke Groligové (2)
- MAK - Makroekonomie - Taháky ke Groligové
- MIK - Mikroekonomie - tahák na teorii (2)
- MIK - Mikroekonomie - Tahák na teorii
- OOPP - Občanské, obchodní a pracovní právo - Tahák na zkoušku 38 otázek
- OOPP - Občanské, obchodní a pracovní právo - Tahák na zkoušku 38.otázek
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Malej tahák (2)
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Malej tahák
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Tahák na teorii (2)
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Tahák na teorii
- PSI - Počítačové sítě - Aktualizovaný tahák na PSI
- RPV - Řízení projektů vývoje IT/IS - Tahák
- VM - Výpočetní metody - Tahák
- ZEP - Základy ekonomiky podniku - Tahák na zápočet
- ZK - Základy komunikace - Tahák ke zkoušce
- ZM2 - Parametrické modelování - Pro/Engineer - Tahák na ZK
- ZOR - Základy optimalizace a rozhodování - Tahák na zkoušku teorie final salec
- DS_2 - Datové sklady - Tahák
- MAK - Makroekonomie - Tahák na zkoušku
- VPU - Vnitropodnikové účetnictví - Účetnictví zimní semestr tahák
- MAK - Makroekonomie - Tahák na zkoušku
- Bmik1P - Mikroekonomie 1 - tahák na cviko
- Kmik1P - Mikroekonomie 1 - tahák
- KfuP - Finanční účetnictví - tahák
- KstatP - Statistika - tahák
- BpisP - Podnikové IS - Kompletní tahák
- BpisP - Podnikové IS - tahák
- OOPP - Občanské, obchodní a pracovní právo - Souhrn paragrafu ne zkoušku
- OOPP - Občanské, obchodní a pracovní právo - Souhrn paragrafů na zkoušku
- PS - Pravděpodobnostní statistika - matroše na zkoušku
- DPFO - Daň z příjmu fyzických osob - Na zkoušku
- MAK - Makroekonomie - 11.1.2009 zadání písemky na zkoušku
- MAK - Makroekonomie - 9.1.2008 - zadání písemky na zkoušku
- KzpP - Základy práva - Lhůty na zkoušku
Copyright 2024 unium.cz