- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálěrňující jednání pracovníků
69. Borec má následující potřeby: potřeba jist, potřeba ochrany, potřeba přátel, potřeba dobrého zaměstnání, a potřeba se prosadit Jaka je to teorie
Maslowova teorie
70. obdobná otazka:
Maslowova teorie
71. Princip teorie CUKR A BIC lze nejlepe vyjádřit
Hodny policajt a zly policajt :-D ne prdel… :D je to
Důrazem na odměnu v případě plnění úkolů a na trest v případě nesplnění
72. Myslenka že průměrný člověk má přirozený odpor k práci a proto se jí pokud možno vyhýba je jedním ze základních východisek:
TEORIE X a TEORIE Y WTF to je co kurva?
73. Podle dvoufaktorove teorie F HERZBERGA motivačně hygienického přístupu naplnění tzv. udrzování potřeb hygienických faktoru:
Vyvolává tzv. zadnou nespokojenost
74. Princip teorie ekvity lze shrnout do následujícího konstatování.
Každý člověk má sklon porovnávat svůj výkon a odměnu, kterou za něj dostává s výkonem a odměnou svých spolupracovníků
75. Teorie očekávání operuje se 3 faktory:
Očekávání instrumentalista a valence
76. Stimulovat zaměstnance lze:
Jak hmotnými tak nehmotnými faktory
77. Stanovení standardů je důležitou základní částí procesu:
Kontroly
78. Kontrola je obecně zaměřena na:
Měření a kontrolování vykonané práce aby bylo jisté, že plány budou splněny a cilů bude dosaženo
79. Kontrolní proces zahrnuje následující kroky:
Stanovení standardů, měření vykonané práce vzhledem ke stanoveným standardům a korekce odchylek od standardů a plánu
80. Předběžná kontrola se zaměřuje na:
Na identifikaci potenciálních problemů a nedostatku ještě před zahájením činnosti.
81. Rozhodovací proces popisuje následující kroky:
Identifikace problému, získávání info, vymezení vhodných variant, hodnocení a vyběr varanty, zhodnoceni důsledků rozhodnuti, formulace a implementace rozhodnuti a kontrola
82. Rozhodujete li se za podmínek jistoty určitosti znamená to, že:
Znáte výstupy všech variant a máte kompletní informace
83. Manažer s racionálním přístupem při rozhodování preferuje:
Logické postupy
84. Direktivní styl rozhodování lze charakterizovat:
Nízkou toleranci k nejednoznačnostem a důrazem na racionální způsob myšlení
85. Analytický styl rozhodování lze charakterizovat
Vysokou toleranci k nejednoznačnostem a důrazem na racionální způsob myšlení
86. Koncepční styl rozhodování lze charakterizovat
Vysokou toleranci k nejednoznačnostem a důrazem na intuitivní způsob myšlení
87. Behaviorální styl rozhodování lze charakterizovat
nizká toleranci k nejednoznačnostem a důrazem na intuitivní způsob myšlení
88. O programovém rozhodování lze mluvit v případě,že:
Jde o opakované rozhodování, založené na rutiním přístupu
89. Špatně strukturované problémy se z pravidla vyznačují:
Novosti, nedostatkem informaci, nejednoznacnosti neuplnosti podkladů apod.
90. Ve kterém z dále uvedených postupů hodnoceni variant se používa PLUS a MINUS
Srovnání předností a nedostatků
91. Jakou výhodu má váhové hodnocení oproti bodovému hodnocení?
Umožňuje pracovat s pořadím důležitosti jednotlivých kriterii
92. Při rozhodováni pesimistického a optimistického přístupu zvolila manažerka rozhodnutí podle tzv. MAXIMAX přístupu. Jaké řešení takto pojatým rozhodnutím přijala?
Jde o řešení, u kterého je potenciálně nejvyšší výnos
93. Při rozhodováni pesimistického a optimistického přístupu zvolila manažerka rozhodnutí podle tzv. MAXIMIN přístupu. Jaké řešení takto pojatým rozhodnutím přijala?
Nejvyšší výnos i v tom případe, že se situace na trhu vyvíjí pro firmu nepříznivě
94. Při rozhodováni pesimistického a optimistického přístupu zvolila manažerka rozhodnutí podle tzv. MINIMAX přístupu. Jaké řešení takto pojatým rozhodnutím přijala?
Jde o řešení, u které je potenciálně nejnižší míra možného zklamání
95. Pojmy tým a skupina se obvykle volně zaměnují. Z teoretického hlediska je však možné je odlišovat. V čem je rozdíl?
Tým od skupiny odlišuje především vzájemná koordinace a spolupráce členů s důrazem na dosažení společného cíle.
96. Etapy v budování týmu jsou:
Příprava, formování, krystalizace neboli bouření, normování, výkon, obnova
97. V rámci vedení týmu je jednou s rolí manažera role administrátora. Co delá?
Zpracovává plán, a organizuje zdroje, koordinuje činnosti, vede záznamy, distribuuje informace
98. V rámci vedení týmu je jednou s rolí manažera role trenéra. Co delá?
Zajišťuje trénink a rozvoj, sleduje vývoj zaměstnanců, podporuje členy týmu, poskytuje zpětnou vazbu
99. V rámci vedení týmu je jednou s rolí manažera role rádce. Co delá?
Volí osobní přístup, vede ostatní k tomu, aby byli schopni poradit, pomáhá řešit problémy týmu
100. V rámci vedení týmu je jednou s rolí manažera role Leadera Co děla?
Určuje cíle, řidí koordinuje, deleguje vyzývá k následování.
Vloženo: 24.04.2009
Velikost: 89,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu PM - Podnikový management
Reference vyučujících předmětu PM - Podnikový management
Podobné materiály
- OOPP - Občanské, obchodní a pracovní právo - Tahák na zkoušku 38 otázek
- OOPP - Občanské, obchodní a pracovní právo - Tahák na zkoušku 38.otázek
- NDA - Nepřímé daně - Příklady otázek z ústní zkoušky
- PM - Podnikový management - pár otázek na PM
- PSI - Počítačové sítě - Část otázek z předtermínu
- ZM2 - Parametrické modelování - Pro/Engineer - 50 otázek z testu
- ZM2 - Parametrické modelování - Pro/Engineer - 50.Otázek z testu 2
- ZPE - Základy podnikové ekonomiky - Pár otázek ze zkoušky 09
- ZK - Základy komunikace - Tahák ke zkoušce
- DFM - Datové a funkční modelování - Vše potřebné ke zkoušce
- FA - Finanční analýza a plánování - Materiál ke zkoušce (2)
- FA - Finanční analýza a plánování - Materiál ke zkoušce
- MIK - Mikroekonomie - Všechny otázky ke zkoušce z mikra (2)
- MIK - Mikroekonomie - Všechny otázky ke zkoušce z mikra
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Vypočtený souhrn ke zkoušce 1
- PS - Pravděpodobnostní statistika - Vypočtený souhrn příkladů ke zkoušce 1
- PM - Podnikový management - Něco málo ke zkoušce
- PPV - Právo prům. vlastnictví a inf. v podnikání - Otázky ke zkoušce z PPV
- ZEP - Základy ekonomiky podniku - Trochu infa ke zkoušce ZEP
- ZF - Základy financování - Otázky ke zkoušce
- ZPC - Základy PC - postup ke zkoušce z 12.1.06
- VPU - Vnitropodnikové účetnictví - Vypracované otázky ke zkoušce
- RPV - Řízení projektů vývoje IT/IS - Otázky ke zkoušce
- DS_2 - Datové sklady - Stručná teorie ke zkoušce
- DSZ - Daňové systémy v zahraničí - Příklady ke zkoušce
- DS_2 - Datové sklady - Něco málo ke zkoušce
- MAK - Makroekonomie - Výcuc z důležitých pojmů ke zkoušce
- MA1 - Matematika 1 - Vypočítané příklady ke zkoušce
- KstatP - Statistika - otázky ke zkoušce (teorie)
- KstatP - Statistika - příklady ke zkoušce
Copyright 2024 unium.cz