- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Mix velkého množství zadání
BMVE - Měření v elektrotechnice
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálVážení diskutující,
pokud jde o předmět BMVE, obsahem písemné zkoušky jsou převážně tyto okruhy (byly řečeny na mých posledních přednáškách)
1/ Elektromechanická měřicí ústrojí - uspořádání
2/ Chyby přímých a nepřímých měření, třída přesnosti
3/ Připojování měř. přístrojů k měřenému objektu
4/ Měření U a I, změna rozsahů
5/ A/D převodníky
6/ Osciloskopy a jejich příslušenství
7/ Měření výkonů
8/ Měření magnetických veličin, snímače mag.
veličin.
9/ Základní principy používané při měření neelektrických veličin.
Písemná zkouška má 12 otázek celkem 60 bodů.
Feromagnetické měřící ústrojí se skládá z pevné cívky, uvnitř které jsou pohyblivé feromagnetické plíšky.
Při kalibraci analogového voltmetru o rozsahu 100V byli zjištěny tyto údaje voltmetru:
Měřené napětí
V
10,00
20,00
30,00
40,00
50,00
60,00
70,00
80,00
90,00
100,00
Údaj voltmetru
V
11,2
19,8
30,2
41,0
52,5
63,7
72,5
81,2
89,3
98,2
Stanovte třídu přesnosti přístroje.
Řešení:
To znamená, že přístroj podle mezinárodní normy IEC spadá do třídy přesnosti 5.
Třídy přesnosti jsou 0,05 / 0,1 / 0,2 / 0,5 / 1,0 / 1,5 / 2,5 / 5,0
Při měření odporu pomocí Ohmovy metody byl změřen analogovým ampérmetrem o rozsahu 1A a třídě přesnosti 1 proud 0,54A a analogovým voltmetrem o rozsahu 20V a třídě přesnosti 1,5% napětí 11,2V. Určete velikost odporu, pokud znáte velikost odporu ampérmetru (0,1 ± 0,01) Ω a přesnost měření odporu. Velikost odporu voltmetru neznáte.
Řešení:.
ation.3
, tedy R=(20,64±0,94) Ω
Máte za úkol změřit stejnosměrné napětí 18V. K dispozici máte
Multimetr PU 510, nastavený na rozsah 20V, s přesností udanou výrobcem: δ = (0,5% + 0,5%).
Analogový voltmetr nastavený na rozsah 24V s třídou přesnosti 0,5%.
Který z uvedených voltmetrů bude pro měření zadaného napětí z hlediska přesnosti vhodnější?
Řešení:
chyba číslicového přístroje:
chyba analogového:
ED Equation.3
Závěr: Z hlediska přesnosti bude vhodnější analogový voltmetr. Je přesnější.
Máte k dispozici střídavý voltmetr, který měří špičkovou hodnotu napětí U=2,5V. Jaká je jeho efektivní hodnota, pokud napětí má okamžitou hodnotu vyjádřenou vztahem u(t)=U sin(100t + 0,3)?
Řešení:
Jelikož jde o harmonicky průběh signálu lze použít vzorec
Na čem záleží přesnost měření časového intervalu číslicovou přímou metodou?
Odpověď:
Na kvantovací chybě T=1/f, tedy při měření musí být N>>1. A dále i na stabilitě generátoru impulsů a časovém zpoždění ve tvarovacích obvodech.
Nakreslete princip činnosti analogově číslicového převodníku s postupnou aproximací a uveďte průběhy napětí ve význačných obvodech převodníku. Uveďte vztah pro vstupní napětí, pokud by převodník měl ideální vlastnosti.
Jakou výchylku bude ukazovat ampérmetr s magnetoelektrickým měřícím ústrojím, jehož vlastní frekvence mechanických kmitů je 5Hz, pokud na jeho vstup přivedeme proud popsaný vztahem i(t)=0,5 + 2,5 sin(3146 t). Ampérmetr má rozsah 3A a 100 dílků na plnou výchylku.
Řešení:
Jelikož je frekvence kmitů na které reaguje ampérmetr 5 Hz a frekvence signálu 500Hz (3146/2*PI) tak ukazatel nestíhá sledovat hodnotu signálu a ustálí se na střední hodnotě.
Kolik nejméně wattmetrů je potřebné pro měření výkonů v symetrické třívodičové třífázové soustavě?
Odpověď: Podle Blondelova teorému je potřeba nejméně 2 Wattmetrů. K měření výkonu v trojfázové síti bez středního vodiče se používá Aronovo zapojení se 2 wattmetry.
Blondelův teorém stanoví, že v n-vodičové soustavě můžeme činný výkon zátěže správně měřit nejméně n-1 wattmetry.
Který z mostů je vhodný pro měření malých odporů < 0,2Ω?
Odpověď: Thomsonův můstek (může měřit malé odpory ve čtyřsvorkovém zapojení s přesností až 0,1%).
Při měření magnetické indukce B ve stejnosměrném magnetickém poli pomocí rotující měřící cívky byla naměřena efektivní hodnota napětí 2V. Plocha cívky je 1cm2, počet závitů 100. Cívka má 1500 otáček za minutu. Určete velikost B.
Řešení:
Tenzometr se používá pro měření mechanického napětí (pnutí) v materiálech. Nejrozsáhlejší využití mají odporové tenzometry. V principu využívají změny odporu (vodivosti) kovů nebo polovodičů na mechanickém kmitání. Změna vodivosti kovů při deformaci: R=(ρ*l)/S.
cFeromagnetické měřící ústrojí se skládá z pevné cívky, uvnitř které jsou pohyblivé feromagnetické plíšky.
Při kalibraci analogového voltmetru o rozsahu 100V byli zjištěny tyto údaje voltmetru:
Měřené napětí
V
10,00
20,00
30,00
40,00
50,00
60,00
70,00
80,00
90,00
100,00
Údaj voltmetru
V
11,2
19,8
30,2
41,0
52,5
63,7
72,5
81,2
89,3
98,2
Stanovte třídu přesnosti přístroje.
Řešení:
To znamená, že přístroj podle mezinárodní normy IEC spadá do třídy přesnosti 5.
Třídy přesnosti jsou 0,05 / 0,1 / 0,2 / 0,5 / 1,0 / 1,5 / 2,5 / 5,0
Při měření odporu pomocí Ohmovy metody byl změřen analogovým ampérmetrem o rozsahu 1A a třídě přesnosti 1 proud 0,54A a analogovým voltmetrem o rozsahu 20V a třídě přesnosti 1,5% napětí 11,2V. Určete velikost odporu, pokud znáte velikost odporu ampérmetru (0,1 ± 0,01) Ω a přesnost měření odporu. Velikost odporu voltmetru neznáte.
Řešení:.
uation.3
, tedy R=(20,64±0,94) Ω
Máte za úkol změřit stejnosměrné napětí 18V. K dispozici máte
Multimetr PU 510, nastavený na rozsah 20V, s přesností udanou výrobcem: δ = (0,5% + 0,5%).
Analogový voltmetr nastavený na rozsah 24V s třídou přesnosti 0,5%.
Který z uvedených voltmetrů bude pro měření zadaného napětí z hlediska přesnosti vhodnější?
Řešení:
chyba číslicového přístroje:
chyba analogového:
BED Equation.3
Závěr: Z hlediska přesnosti bude vhodnější analogový voltmetr. Je přesnější.
Máte k dispozici střídavý voltmetr, který měří špičkovou hodnotu napětí U=2,5V. Jaká je jeho efektivní hodnota, pokud napětí má okamžitou hodnotu vyjádřenou vztahem u(t)=U sin(100t + 0,3)?
Řešení:
Jelikož jde o harmonicky průběh signálu lze použít vzorec
Na čem záleží přesnost měření časového intervalu číslicovou přímou metodou?
Odpověď:
Na kvantovací chybě T=1/f, tedy při měření musí být N>>1. A dále i na stabilitě generátoru impulsů a časovém zpoždění ve tvarovacích obvodech.
Nakreslete princip činnosti analogově číslicového převodníku s postupnou aproximací a uveďte průběhy napětí ve význačných obvodech převodníku. Uveďte vztah pro vstupní napětí, pokud by převodník měl ideální vlastnosti.
NEUPLNE
Jakou výchylku bude ukazovat ampérmetr s magnetoelektrickým měřícím ústrojím, jehož vlastní frekvence mechanických kmitů je 5Hz, pokud na jeho vstup přivedeme proud popsaný vztahem i(t)=0,5 + 2,5 sin(3146 t). Ampérmetr má rozsah 3A a 100 dílků na plnou výchylku.
Řešení:
Jelikož je frekvence kmitů na které reaguje ampérmetr 5 Hz a frekvence signálu 500Hz (3146/2*PI) tak ukazatel nestíhá sledovat hodnotu signálu a ustálí se na střední hodnotě.
Kolik nejméně wattmetrů je potřebné pro měření výkonů v symetrické třívodičové třífázové soustavě?
Odpověď: Podle Blondelova teorému je potřeba nejméně 2 Wattmetrů. K měření výkonu v trojfázové síti bez středního vodiče se používá Aronovo zapojení se 2 wattmetry.
Blondelův teorém stanoví, že v n-vodičové soustavě můžeme činný výkon zátěže správně měřit nejméně n-1 wattmetry.
Který z mostů je vhodný pro měření malých odporů < 0,2Ω?
Odpověď: Thomsonův můstek (může měřit malé odpory ve čtyřsvorkovém zapojení s přesností až 0,1%).
Při měření magnetické indukce B ve stejnosměrném magnetickém poli pomocí rotující měřící cívky byla naměřena efektivní hodnota napětí 2V. Plocha cívky je 1cm2, počet závitů 100. Cívka má 1500 otáček za minutu. Určete velikost B.
Řešení:
Tenzometr se používá pro měření mechanického napětí (pnutí) v materiálech. Nejrozsáhlejší využití mají odporové tenzometry. V principu využívají změny odporu (vodivosti) kovů nebo polovodičů na mechanickém kmitání. Změna vodivosti kovů při deformaci: R=(ρ*l)/S.
Feromagnetické měřící ústrojí se skládá z pevné cívky, uvnitř které jsou pohyblivé feromagnetické plíšky.
Při kalibraci analogového voltmetru o rozsahu 100V byli zjištěny tyto údaje voltmetru:
Měřené napětí
V
10,00
20,00
30,00
40,00
50,00
60,00
70,00
80,00
90,00
100,00
Údaj voltmetru
V
11,2
19,8
30,2
41,0
52,5
63,7
72,5
81,2
89,3
98,2
Stanovte třídu přesnosti přístroje.
Řešení:
To znamená, že přístroj podle mezinárodní normy IEC spadá do třídy přesnosti 5.
Třídy přesnosti jsou 0,05 / 0,1 / 0,2 / 0,5 / 1,0 / 1,5 / 2,5 / 5,0
Při měření odporu pomocí Ohmovy metody byl změřen analogovým ampérmetrem o rozsahu 1A a třídě přesnosti 1 proud 0,54A a analogovým voltmetrem o rozsahu 20V a třídě přesnosti 1,5% napětí 11,2V. Určete velikost odporu, pokud znáte velikost odporu ampérmetru (0,1 ± 0,01) Ω a přesnost měření odporu. Velikost odporu voltmetru neznáte.
Řešení:.
ation.3
, tedy R=(20,64±0,94) Ω
Máte za úkol změřit stejnosměrné napětí 18V. K dispozici máte
Multimetr PU 510, nastavený na rozsah 20V, s přesností udanou výrobcem: δ = (0,5% + 0,5%).
Analogový voltmetr nastavený na rozsah 24V s třídou přesnosti 0,5%.
Který z uvedených voltmetrů bude pro měření zadaného napětí z hlediska přesnosti vhodnější?
Řešení:
chyba číslicového přístroje:
chyba analogového:
ED Equation.3
Závěr: Z hlediska přesnosti bude vhodnější analogový voltmetr. Je přesnější.
Máte k dispozici střídavý voltmetr, který měří špičkovou hodnotu napětí U=2,5V. Jaká je jeho efektivní hodnota, pokud napětí má okamžitou hodnotu vyjádřenou vztahem u(t)=U sin(100t + 0,3)?
Řešení:
Jelikož jde o harmonicky průběh signálu lze použít vzorec
Na čem záleží přesnost měření časového intervalu číslicovou přímou metodou?
Odpověď:
Na kvantovací chybě T=1/f, tedy při měření musí být N>>1. A dále i na stabilitě generátoru impulsů a časovém zpoždění ve tvarovacích obvodech.
Nakreslete princip činnosti analogově číslicového převodníku s postupnou aproximací a uveďte průběhy napětí ve význačných obvodech převodníku. Uveďte vztah pro vstupní napětí, pokud by převodník měl ideální vlastnosti.
Jakou výchylku bude ukazovat ampérmetr s magnetoelektrickým měřícím ústrojím, jehož vlastní frekvence mechanických kmitů je 5Hz, pokud na jeho vstup přivedeme proud popsaný vztahem i(t)=0,5 + 2,5 sin(3146 t). Ampérmetr má rozsah 3A a 100 dílků na plnou výchylku.
Řešení:
Jelikož je frekvence kmitů na které reaguje ampérmetr 5 Hz a frekvence signálu 500Hz (3146/2*PI) tak ukazatel nestíhá sledovat hodnotu signálu a ustálí se na střední hodnotě.
Kolik nejméně wattmetrů je potřebné pro měření výkonů v symetrické třívodičové třífázové soustavě?
Odpověď: Podle Blondelova teorému je potřeba nejméně 2 Wattmetrů. K měření výkonu v trojfázové síti bez středního vodiče se používá Aronovo zapojení se 2 wattmetry.
Blondelův teorém stanoví, že v n-vodičové soustavě můžeme činný výkon zátěže správně měřit nejméně n-1 wattmetry.
Který z mostů je vhodný pro měření malých odporů < 0,2Ω?
Odpověď: Thomsonův můstek (může měřit malé odpory ve čtyřsvorkovém zapojení s přesností až 0,1%).
Při měření magnetické indukce B ve stejnosměrném magnetickém poli pomocí rotující měřící cívky byla naměřena efektivní hodnota napětí 2V. Plocha cívky je 1cm2, počet závitů 100. Cívka má 1500 otáček za minutu. Určete velikost B.
Řešení:
Tenzometr se používá pro měření mechanického napětí (pnutí) v materiálech. Nejrozsáhlejší využití mají odporové tenzometry. V principu využívají změny odporu (vodivosti) kovů nebo polovodičů na mechanickém kmitání. Změna vodivosti kovů při deformaci: R=(ρ*l)/S.
Indukční měřící ústrojí se skládá z hliníkového kotouče umístěného v poli dvou elektromagnetů.
Analogový voltmetr TP 1,5% je nastaven na rozsah 120 V. Určete maximální chybu jeho údaje, pokud měříte napětí o velikosti 100 V a to v absolutní i relativní vyjádření:
Řešení:
Absolutní chyba údaje:
Relativní chyba údaje:
Při měření výkonu DC proudu byly změřeny napětí U = 100 V a I = 2 A s přesností +1 %. Určete výkon v obvodu, obecný vztah pro relativní chybu této metody a stanovte chybu výsledku měření P. Spotřeby přístrojů neuvažujte.
Řešení:
Máte za úkol změřit stejnosměrné napětí 9 V. K dispozici máte
Multimetr PU 510, nastavený na rozsah 20 V, s přesností udanou výrobcem: δ = (0,5% + 0,5%).
Analogový voltmetr nastavený na rozsah 24 V s třídou přesnosti 0,5%.
Který z uvedených voltmetrů bude pro měření zadaného napětí z hlediska přesnosti vhodnější?
Řešení:
chyba číslicového přístroje:
chyba analogového:
Závěr: Z hlediska přesnosti bude vhodnější analogový voltmetr. Je přesnější.
Nakreslete uspořádání číslicového spektrálního analyzátoru:
Analogový osciloskop je vybaven dvojitou časovou základnou. To znamená že, lze změnit měřítko časové osy v části sledovaného průběhu.
Nakreslete zapojení pro měření fázového posunu mezi dvěma napětími za předpokladu, že máte k dispozici osciloskop. Uveďte vztah nebo postup, jak zjistíte fázový posun.
Vypočtěte velikost rezistoru a kapacitou v napěťové sodndě osciloskopu víte li, že má mít dělící poměr 1:10, vstupní impedance osciloskopu je 1 Mohm paralelně s kapacitou 15pF a kapacita kabelu je 20pF. Kabel považujte za obvod se soustřednými parametry.
Řešení:
Neznáme R1, C1 = ?
Ri = 1Mohm, Ci = 15pF, Ck = 20 pF
Kolik nejméně wattmetrů je potřebné pro měření výkonů v obecné třívodičové soustavě?
Odpověď: Podle Blondelova teorému (n-1) musíme pro správné měření činného výkonu použít nejméně 2 wattmetry.
Nakreslete uspořádání Rogowskiho cívky a napište jakou magnetickou veličinu měří?
měří změny magnetického napětí Um
Nakreslete příklad hysterezní smyčky feromagnetika a zapojení pro její zobrazení na osciloskopu.
Pro měření teploty lze použít jen snímač Pt odporový teploměr.
(tenzometr – mechanické napětí, magnetoelastický spínač – měřič síly, fororezistor – modulace v OSC)
E
1) Střídavý proud o frekvenci 50Hz bez dalšího převodníku (usměrňovače), nelze měřit:
A) magneto elektrickým měřícím ústrojím
2)Analogový voltmetr třídy přesnosti 2,5 je nastaven na rozsah 300V. Urč. Max. chybu jeho údaje, pokud měříte napětí o velikosti 170V a to absolut. i relativ. chyby.
3) Při měření výkonu DC proudu byly změřeny napětí U=100V, I=2A. magnetoelek. přístroji s třídou přesnosti 1 a rozsahem 200V a 5 A. Určete výkon v obvodu, obecný vztah pro relat. chybu této metody a stanovte chybu výsledku měření P. Spotřeby přístrojů neuvažujte
4) Máte za úkol změřit napětí 8V k dispozci máte A)multimetr metex nastavený na rozsahu 20V s přesností δ=+-(0,5% ze čtení + 10digit). Přístroj má stupnici 4,5 míst, max 19999.
B) analogový voltmetr na rozsahu 10V a třídou přesnosti 0,5%. Který bude z hlediska přesnosti měření přesnější. B
5) Schéma digitálního spektrálního analyzátoru
6) Analogový osciloskop je vybavem 2 kanály. To značí že A) lze sledovat současně dva vstupní průběhy napětí v závislosti na čase, B) lze zobrazit závislost dvou napětí na sobě X-Y, C) Lze u každého z dvou průběhů nastravit rozdílné časové měřítko, D) Lze nastavovat časové měřítko hrubým a jemným nastavením. A-D
7) Nakreslete zapojení pro měření fázového posunu mezi dvěma napětími harmonického tvaru za předpokladu, že máte k dispozici voltmetry. Uveďte vztah nebo postup jak zjistíte fázový posun.
8)Vypočtěte velikost rezistoru a kapacitou v napěťové sondě osciloskopu víte-li, že má mít dělící poměr 1:10. Vstupní impedance osc. je jeden MΩ paralelně s kapacitou 12pF a kapacita kabelu je 15pF. Kabel považujte za obvod se soustřednými parametry
R,C=?
Ri=1MΩ, Ci=12pF, CK=15pF
R=9MΩ, C=3pF
9) Kolik nejméně watmetrů je potřebné pro měření jalového výkonu v obecné 4vodičové třífázové soustavě. 3 (n-1 vodičů)
10) Nakreslete uspořádání feromagnetické sondy a napiště co za magnetickou veličinu měří.
Měří magnetickou indukci
11) Nakreslete způsob měření mag. indukce v mezeře permanentního magnetu
12) Pro měření (temné) síly lze použít tyto snímače
B) Magnetoelastický snímač, D) Tenzometr
F
1) Základem elektromechanického wattmetru pro měření jalového výkonu není měřící ústrojí: D) Indukční
2) Analogový ampérmetr třídy přesnosti 1,5 je nastaven na rozsah 5A. Určete max chybu jeho údaje, pokud měříte proud 1,5A a v to absolut i relativ vyjádření.
3) Při měření vzájemné idukčnosti diferenční metodou byly změřeny idukčnosti La=16μH, Lb=4μH s přesností +-5%. Určete vzájemnou idukčnost, obecný vztah pro relativní chybu této metody a stanovte chybu měření výsledku M.
EMBED Equation.3 M=3μH; δ=((Xn-Xs)/Xn)*100 činitel vazby-
4) Máte za úkol změřit stejnosměrný proud 12A k dispozici máte a) metex, rozsah 20A, přesost δ=+-(0,8% ze čtení + 5digit). Přístroj má stupnici 4,5 míst, maximum 19999 b) analogový ampérmetr, rozsah 20A, přesnost 0,5%. Který z uvedených je přesnější. B
5) Nakreslete schéma zapojení ampermetru s měřícím transformátorem proudu
6) Na čem záleží nejistota měření frekvence porovnávací metodou?
C) nejistotě frekvence generátoru
7) Nakreslete princip činnosti analogového číslicového převodníku sigma – delta
8) Vypočítejte velikost předčasového odporu voltmetru pro měření stejnosměrného napětí víte-li, že bude použit ve spojení s magnetoelektrickým měřícím ústrojím s odporem 2500Ω, proudem na plnou výchylku 0,25mA a stupnicí 50 dílků. Požadujeme, aby při napětí 100V ukazovalo měřící přístrojí 50 dílků.
9) Spektrální analýzou byly zjištěny efektivní hodnoty napětí a proudů
f=50
I=5A
U=200V
Φ=0°
P=42W
f=150
I=2A
U=50V
Φ=45°
P=25W
f=250
I=3A
U=0V
P=0W
P=65
10) Napište podmínku rovnováhy pro thomsonův můstek. Jaká je velikost odporu Rx, jsou-li vnitřní odpory stejné R1=R2=R3=R4=560Ω, Re=0,1Ω. Můstek je vyvážený. Nakreslete schéma mostu. 0,1Ω
R1=Rx;R2=Re 1. podmínka-
ELM – zadání G
1)Nakreslete blokové schéma vysokofrekvenčního voltmetru
2)Nakreslete schéma usměrňovače pro střídavý analogový voltmetr reagující na špičkovou hodnotu
3)Uveďte metody převodu analogového napětí na číslo a porovnejte je z hlediska přesnosti (bloková schémata nekreslete)
4)Nakreslete blokové schéma číslicového osciloskopu
5)Nakreslete náhradní zapojení napěťové sondy používané u osciloskopu a vztah pro nezávislost jejího napěťového přenosu na frekvenci
6)Uveďte princip číslicového měřiče časových i
Vloženo: 28.04.2009
Velikost: 8,94 MB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu BMVE - Měření v elektrotechnice
Reference vyučujících předmětu BMVE - Měření v elektrotechnice
Podobné materiály
- BKSY - Komunikační systémy - zadání - A
- BKSY - Komunikační systémy - zadání - B
- BKSY - Komunikační systémy - zadání - C
- BVMT - Vysokofrekvenční a mikrovlnná technika - zadani2003-2004
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 01
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 02
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 03
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 04
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 05
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 06
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 07
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 08
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 09
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 10
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 11
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 12
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 13
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 14
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 15
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 16
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 17
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 18
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 19
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 20
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 21
- MTEO - Teorie elektronických obvodů - zadani 22
- BDTS - Diagnostika a testování elektronických systémů - zadani1
- BDTS - Diagnostika a testování elektronických systémů - zadani2
- BDTS - Diagnostika a testování elektronických systémů - zadani3
- BDTS - Diagnostika a testování elektronických systémů - zadani4
- BEVA - Elektromagnetické vlny, antény a vedení - zadaniB
- BEVA - Elektromagnetické vlny, antény a vedení - zadaniM
- BICT - Impulzová a číslicová technika - Zadání B
- BKSY - Komunikační systémy - zadáníD
- BMA1 - Matematika 1 - Zkouška zadání 13
- BMA1 - Matematika 1 - Zkouška zadání 21
- BMA1 - Matematika 1 - Zkouška zadání 23
- BMA1 - Matematika 1 - Zkouška zadání 24
- BMA2 - Matematika 2 - Zkouška zadání 21
- BMA2 - Matematika 2 - Zkouška zadání 22
- BMA2 - Matematika 2 - Zkouška zadání 23
- BMA2 - Matematika 2 - Zkouška zadání 24
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadani E
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadani F
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadanie c vypracovane
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadanie C
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadanie d vypracovane
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadanie D
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadanie E
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadanie F
- BNFE - Nízkofrekvenční elektronika - zadání A a B
- BNFE - Nízkofrekvenční elektronika - zadání C a D
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto1
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto10
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto2
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto3
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto4
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto5
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto6
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto7
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto8
- BSHE - Studiová a hudební elektronika - zadaní zkoušky foto9
- BSIS - Signály a soustavy - zadani K
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - Zadani_4-1-2008#1
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - Zadani_4-1-2008#2
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - Zadani_4-1-2008#3
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - Zadani_4-1-2008#4
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - Zadani_5-1-2006
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - Zadani_predtermin_2007_skB1
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - Zadani_predtermin_2007_skB2
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - Zadani_predtermin_2007_skB3
- MMUT - Multitaktní systémy - pis_Zadani
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img153
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img154
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img155
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img156
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img157
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img158
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img159
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img160
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img161
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img162
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img163
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img164
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img165
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img166
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img167
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img168
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img169
- MPPR - Počítačem podporovaná řešení inženýrských problémů - zadani img170
- MTRK - Teorie rádiové komunikace - Zadani 1 druha strana
- MTRK - Teorie rádiové komunikace - Zadani 1
- MTRK - Teorie rádiové komunikace - Zadani 2 druha strana
- MTRK - Teorie rádiové komunikace - Zadani 2
- MTSD - Teorie sdělování - zadani2pn0
- MTSD - Teorie sdělování - zadani4tb1
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 test zadani 11
- BMA2 - Matematika 2 - BMA 2 zadani 12
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 zadani 13
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 zadani 14
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 zadani 21
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 zadani 22
- BMA1 - Matematika 1 - BMA2 zadani 23
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 zadani 24
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 zadani 31
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 zadani 23
- BMA2 - Matematika 2 - BMA2 zadani 32
- BASS - Analýza signálů a soustav - Test 1 Zadání A
- BASS - Analýza signálů a soustav - Zadání testů
- BDOM - Digitální obvody a mikroprocesory - Zkouška různá zadání
- BEMC - Elektromagnetická kompatibilita - Mix zadání
- BFY2 - Fyzika 2 - Opravné zadání A
- BFY2 - Fyzika 2 - Opravné zadání B
- BFY2 - Fyzika 2 - Zadání testů 1
- BFY2 - Fyzika 2 - Zadání testů 2
- BFY2 - Fyzika 2 - Zadání testů 3
- BFY2 - Fyzika 2 - Zadání testů 4
- BFY2 - Fyzika 2 - Řádné zadání A
- BFY2 - Fyzika 2 - Řádné zadání B
- BMA2 - Matematika 2 - Zadání minulý rok
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Ukázka zadání 07
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadání E,K,I
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadání E
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadání F
- BMVE - Měření v elektrotechnice - Zadání
- BRR1 - Řízení a regulace 1 - Různá zadání Kalová
- BRR1 - Řízení a regulace 1 - Zadání od Kalova
- BVNP - Vysoké napětí a elektrické přístroje - Zadání otázek k půlsemstrálce
- BEMV - Elektrotechnické materiály a výrobní procesy - Příklady - zadání
- BMTD - Materiály a technická dokumentace - Zadání konstrukčních úloh a pokyny pro zpracování
- BRR1 - Řízení a regulace 1 - Zadání 1.úlohy 09
- BRR1 - Řízení a regulace 1 - Zadání 3.úlohy sudý týden
- BRR1 - Řízení a regulace 1 - Zadání 4.úlohy sudý týden
- BMA2 - Matematika 2 - zadání11
- BMA2 - Matematika 2 - zadání12
- BMA2 - Matematika 2 - zadání13
- BMA2 - Matematika 2 - zadáni14
- BMA2 - Matematika 2 - zadání21
- BMA2 - Matematika 2 - zadáni22
- BMA2 - Matematika 2 - zadání23
- BMA2 - Matematika 2 - zadání 24
- BMA2 - Matematika 2 - Zadání 31
- BMA2 - Matematika 2 - zadání 32
- AMA2 - Matematika 2 - zadání K
- AMA2 - Matematika 2 - zadaní 11
- AMA2 - Matematika 2 - zadání M
- AMA2 - Matematika 2 - zadání 12
- AMA2 - Matematika 2 - zadání 13
- AMA2 - Matematika 2 - zadání 14
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - zadání zkoušky
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - zadání zkoušky
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - zadání zkoušky
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - zadání zkoušky
- MDRE - Diferenciální rovnice a jejich použití v elektrotechnice. - zadání zkoušky
- BREB - Řídicí elektronika - Zkouškové zadání
- BEL2 - Elektrotechnika 2 - Prvni test, zadani E
- BNAO - Návrh analogových integrovaných obvodů - Zadání semestrální práce 2006
- BEL2 - Elektrotechnika 2 - Zkoušky BEL2 2007 až 2009 + vzorové zadání 2010
- BESO - Elektronické součástky - Zadani zkousky 08
- BFY1 - Fyzika 1 - BFY1 zadání a výsledky semestrální práce 2009
- BMVA - Měření v elektrotechnice - Test-laboratoře-2010-2_zadání
- BAEY - Analogové elektronické obvody - Zadání 2. termínu zkoušky 2011
- BEL1 - Elektrotechnika 1 - Zadání zkoušky - řádný termín 7.1.2011
- BESO - Elektronické součástky - BESO 2011 - zadání zkoušky (řádný)
- BESO - Elektronické součástky - BESO 2011 - zadání zkoušky (1. opravný)
- BVEL - Výkonová elektronika - BVEL 13-1- 2012 zkouška zadání
- BMPT - Mikroprocesorová technika - BMPT 2011 zadani PC cviceni + skripta s ucivem
- BMPT - Mikroprocesorová technika - BMPT zadání zkoušky 2008 až 2011
- BCZA - Číslicové zpracování a analýza signálů - BCZA půlsemestrální test na papír - zadání
- BCZA - Číslicové zpracování a analýza signálů - BCZA zkouška zadání 19-5-2011 v pdf
- BEL2 - Elektrotechnika 2 - BEL2 2012 řešené zkoušky všechna zadání
- BPC2 - Počítače a programování 2 - Zadání test č.4
- BESO - Elektronické součástky - BESO 2012 - zadání zkoušky (řádný)
- BMA1 - Matematika 1 - BMA1 - Skusky 2011/2012 - vsetky zadania
- BFY1 - Fyzika 1 - BFY1 - Skusky 2011/2012 - vsetky zadania
- BFY1 - Fyzika 1 - BFY1 - Skusky 2011/2012 - vsetky zadania
- BEVA - Elektromagnetické vlny, antény a vedení - Vzorové zadání zkoušky 2013
- BCZA - Číslicové zpracování a analýza signálů - BCZA zkouška zadání 14-5-2013
- BCZA - Číslicové zpracování a analýza signálů - BCZA zkouška zadání 24-5-2013
Copyright 2024 unium.cz