- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Test
SP3BP_PSCH - Psychiatrie
Hodnocení materiálu:
Vyučující: MUDr. Petr Kachlík Ph.D.
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálace
5 % populace
10 % populace
Bludy jsou:
vjemy, které postiženému připadají reálné, ale jejichž podněty objektivně neexistují
deformované vjemy na základě objektivně existujících podnětů
úzkostné myšlenky
myšlenkové konstrukce, o jejichž správnosti je postižený nevývratně přesvědčen, ale objektivně jsou nesprávné (???)
Pojem „katatonní“ se týká:
poruchy myšlení a emocí
poruchy kontroly motorické aktivity
poruchy pudů
poruchy vůle
Agorafobie je strach z:
pavouků
velkých otevřených prostranství
malých a uzavřených prostor
kontaktů s jinými lidmi
Obsesemi rozumíme:
opakující se vtíravé myšlenky či představy
opakující se stereotypní úkony zdánlivě účelného chování
opakující se záchvaty křečí
opakující se halucinace
Disociační amnézie je typická:
neočekávanými útěky z domova
náhlou ztrátou paměti, týkající se důležitých událostí
částečnou nebo úplnou ztrátou řeči
ztrátou motoriky končetin
Přechodná ztráta zrakového vnímání bez zjistitelné somatické poruchy je projevem:
epilepsie
maniodepresivity
disociativní poruchy vnímání
schizofrenie
Pacienti s hypochondrickou poruchou (vyberte pravdivá tvrzení):
užívají léky nadměrně a bez rozmyslu
se lekům/léčbě vyhýbají
vyžadují léčbu
nestojí o vyšetření svého stavu
TEST Psychiatrie, varianta A-2
U depresivního syndromu má většinu pacientů nejhorší náladu (pessimum):
ráno
uprostřed dne
večer
v noci
U bipolární afektivní poruchy (maniodepresivity) je typický začátek choroby:
brzy po narození
ve školním věku
mezi 20.-35. rokem života
po 60. roce života
Rozpoznávací a ovládací schopnosti člověka v období výskytu těžké manické nebo depresivní fáze:
jsou silně dotčeny, nemocný není právně odpovědný za své činy
jsou silně dotčeny, nemocný je právně odpovědný za své činy
jsou částečně dotčeny, nemocný je právně odpovědný za své činy
jsou nedotčeny, nemocný je právně odpovědný za své činy
Osobu označíme jako těžce opilou, nalezneme-li v její krvi hladinu alkoholu:
0,5-1,0 %
1,1-1,5 %
1,6-2,0 %
2,0-2,5 %
Delirium tremens je spojena se závislostí na:
alkoholu
kokainu
pervitinu
nikotinu
Amfetaminový typ závislosti se týká zneužívání:
konopí
kokainu
pervitinu
tabáku
U epilepsie typu grand mal je typické:
lehká porucha vědomí, ohraničené svalové záškuby
hluboké bezvědomí, tonicko-klonické křeče
neporušené vědomí, ohraničené svalové záškuby nebo poruchy citlivosti
neporušeného vědomí, uvolněné svěračů, křeče celého těla
Diagnostika epilepsie se rozhodujícím způsobem opírá o:
PEG
EEG
PMG
EKG
GABA je:
neurotransmiter
bílkovina
sacharid
lipid
Přenašeče nervového vzruchu se váží na:
efektory
depresory
re
Vloženo: 5.10.2010
Velikost: 72,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Reference vyučujících předmětu SP3BP_PSCH - PsychiatrieReference vyučujícího MUDr. Petr Kachlík Ph.D.
Podobné materiály
- Ze2BP_GGP4 - Geologie a geomorfologie - otazky k testu
- Ze2BP_GIP3 - Geoinformatika pro učitele zeměpisu - Vyracovane otazky k testu a
- Ze2BP_GIP3 - Geoinformatika pro učitele zeměpisu - Vyracovane otazky k testu
- CJ3BP_L9S1 - Česká literatura 19. století 1 - Test
- De2BP_HiPR - Historický proseminář - Test
- FJ2BP_FRTL - Teorie literatury - Test
- MA2BP_PAN1 - Matematická analýza 1 - Test varianta%20A
- MA2BP_PAN1 - Matematická analýza 1 - Test varianta%20B
- MA2BP_PAN1 - Matematická analýza 1 - Test varianta%20C
- MA2BP_PGE1 - Geometrie 1 - Test_5_1_2009
- OV2BP_ELCL - Ekologie člověka - Test a
- OV2BP_ELCL - Ekologie člověka - Test b
- OV2BP_ELCL - Ekologie člověka - Test
- RV2BP_3ND - Nemoci dětského věku a první pomoc u akutních stavů - Test
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - BOZP_test
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - BOZP_test_vyplneny
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - Legislativa-test
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - Test a
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - Test a
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - Test dalsi
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - Test
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - Testy
- SZ2BP_SLE1 - Školská politika, školský systém a legislativa I - Test_xx
- SZ3BP_SoPd - Základy sociální pedagogiky - Test Socpedvarianta B
- SZ3BP_SoPd - Základy sociální pedagogiky - Test varianta B
- SZ7BP_BiEV - Environmentální vzdělávání - Test 1
- SZ7BP_BiEV - Environmentální vzdělávání - Test 2
- SZ7BP_BiEV - Environmentální vzdělávání - Test 3
- SZ7BP_BiEV - Environmentální vzdělávání - Test
- SZ7BP_BiEV - Environmentální vzdělávání - Testy
- SZ7BP_BiEV - Environmentální vzdělávání - Test_7_1_2008
- SZ7BP_DTLO - Logika - Test a
- SZ7BP_DTLO - Logika - Test
- SZ7BP_DUP1 - Nástin dějin pedagogiky a úvod do pedagogiky - Test Smahelova B+C
- SZ7BP_DUP1 - Nástin dějin pedagogiky a úvod do pedagogiky - Test z pedagogiky2
- SZ7BP_OVIE - Integrace Evropy - Integrace_Evropy_Test_2
- SZ7BP_PsDV - Psychologie duševního vývoje - Test psychologie a
- SZ7BP_PsDV - Psychologie duševního vývoje - Test psychologie
- SZ7BP_PtZP - Patopsychologie a základy psych. poradenství - Test
- SZ7BP_PtZP - Patopsychologie a základy psych. poradenství - Test
- SZ7BP_SP1P - Speciální pedagogika 1 - Test
- SZ7BP_SPZN - Základy zdravotních nauk - Testy2
- SZ7BP_SPZN - Základy zdravotních nauk - Testy3
- SZ7BP_UvPs - Úvod do psychologie - Test psychologie 1
- SZ7BP_UvPs - Úvod do psychologie - Test
- TE2BP_DPV - Dopravní výchova na ZŠ - Test 1
- TE2BP_DPV - Dopravní výchova na ZŠ - Test 2
- TE2BP_DPV - Dopravní výchova na ZŠ - Test 3
- Ze2BP_GGP4 - Geologie a geomorfologie - Test 16 6 2008
- Ze2BP_GGP4 - Geologie a geomorfologie - Test jina verze
- Ze2BP_GGP4 - Geologie a geomorfologie - Test z 020608
- Ze2BP_GIP3 - Geoinformatika pro učitele zeměpisu - Test
- Ze2BP_GIP3 - Geoinformatika pro učitele zeměpisu - Zápočtový test
- Ze2BP_NSP5 - Geografie nevýrobní sféry - Otazky z testu
- Ze2BP_NSP5 - Geografie nevýrobní sféry - Test 12 1 2009
- Ze2BP_NSP5 - Geografie nevýrobní sféry - Test 19 1 2009
- Ze2BP_NSP5 - Geografie nevýrobní sféry - Test 26 1 2009
- Ze2BP_NSP5 - Geografie nevýrobní sféry - Test
- Ze2BP_PBP6 - Pedogeografie a biogeografie - Test 2
- Ze2BP_PBP6 - Pedogeografie a biogeografie - Test 3
- Ze2BP_PBP6 - Pedogeografie a biogeografie - Test 4
- Ze2BP_PBP6 - Pedogeografie a biogeografie - Test
- Ze2BP_PZP2 - Planetární geografie - Testy(z prednasek)
- Ze2BP_VSP4 - Geografie výrobní sféry - Test 13.6.2008
- Ze2BP_VSP4 - Geografie výrobní sféry - Test A,B vyprac
- Ze2BP_VSP4 - Geografie výrobní sféry - Test
- Ze2BP_VSP4 - Geografie výrobní sféry - Zkouska-test-vyrobka rok 2006-otazky
- SZ7BP_DTLO - Logika - Testovací program logika
- SZ2BP_UFI - Úvod do filosofie - Test-19.1.2009
- CH2BP_1P6S - Repertorium názvosloví anorganické chemie - test ukázkový
- CH2BP_1P2S - Matematika - test - matematika pro chemiky
- SP7BP_PEDI - Pediatrie - test A
- SP7BP_PEDI - Pediatrie - test B
- SP4BP_MTO1 - Metodologie 1 - test
- SZ7BP_UvPs - Úvod do psychologie - Doplneni testu u řehulky o semestr podzim 2010
Copyright 2024 unium.cz