- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
PostFinZdrojSport7
06 - Postavení a finanční zdroje ve sportu
Hodnocení materiálu:
Vyučující: Mgr. František Berka
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálmpijských her
reklama a propagace
informace a administrativa
pořádání předolympijských soutěží
Investiční náklady (stavby a infrastruktura):
olympijský stadion a další sportoviště
olympijská vesnice
tiskové a televizní středisko
tréninková zařízení
dopravní infrastruktura
Financování činnosti Českého olympijského výboru
(údaje se vztahují k olympijskému cyklu 2001 – 2004)
státní dotace (MŠMT) – část přímo sportovním svazům, významný podíl na úhradě nákladů spojených s účastí českých reprezentantů na OH
vlastní marketing (Česká olympijská, a.s.) – podíl market. zdrojů 68 %
podíl na marketingu MOV (Solidarita, TOP) - podíl mar. zdrojů 32 %
podíl na výtěžku Sazka, a.s.
Marketingová strategie ČOV (2001 – 2004):
cíl – získat finanční prostředky pro přípravu sportovců na OH a soutěže mládeže pořádané MOV a EOV (EYOD a WYOD) – úkol zjistit překlad a obsah zkratky, na podporu sportovně talentované mládeže a podporu masových sportovních akcí Sportu pro všechny - objem finančních prostředků zhruba 200 mil. Kč
Prostředky k dosažení cílů:
Finanční partneři – 4 generální partneři a 6 oficiálních partnerů
Mediální partneři – 4 generální a další 2
Dodavatelé – doplněk ke komplexnímu zabezpečení ČOT – úkol zjistit
Podporovatelé
Příjmy ČOV v olympijském cyklu 2001 - 2004
(viz. Dovalil,J.: Olympismus, Olympia, Praha, 2004, str. 119)
Náklady v olympijském cyklu 2001 - 2004
(viz. Dovalil,J.: Olympismus, Olympia, Praha, 2004, str. 123)
Procent. rozdělení finančních zdrojů ČOV v olympijském cyklu 2001 - 2004
(viz. Dovalil,J.: Olympismus, Olympia, Praha, 2004, str. 124)
Dobrovolnictví ve sportu
(viz Novotný,J.: Ekonomika sportu – vybrané kapitoly, Oeconomica, 2006, str.63 – 75)
velká tradice, skrytý ekonomický zdroj většinou amatérských organizací
hranice mezi dobrovolníkem a „klientem“ často mlhavá“
ten, který si odpracovává hodiny pouze pro vlastní sportovní vyžití
ten, který vnímá odpracované hodiny jako určitou solidaritu vůči členům oddíl
Vloženo: 9.08.2009
Velikost: 376,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Copyright 2024 unium.cz