- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Němčina - Die_Prasentation_und_Propagation
05 - NEJ
Hodnocení materiálu:
Vyučující: Mgr. Eva Růňová
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiál“ oder telefonisch. Solcher Verkauf ist aber relativ finanziell anspruchsvoll, deshalb kombiniert es mit dem Massenverkauf und der Abstützung des Verkaufs.
Der Massenverkauf ist die Kommunikation mit der großen Gruppe der gegenwärtigen und potentiellen Einkäufern in der gleichen Zeit. Die häufigste Form der Abstützung des Massenverkaufs ist die Werbung.
Die Abstützung des Verkaufs ist der Komplex der Aktivitäten, die das Interesse oder der Einkauf der Endkunden im Rahmen des Verteilungskanal fördern. Es beinhaltet die Verwendung der verschiedenen Kuponen, Vorbilden oder Katalogen.
Die Grundmethoden der Propagation sind:
die Werbung
der persönliche Verkauf
die Abstützung des Verkaufs
die Publizität
Die Quellennachweise
BĚLOHLÁVEK F., KOŠŤAN P., ŠULEŘ O.: Management, Rubico 2001.
VOŠZ Dr. Ilony Mauritzové, s.r.o., Ledecká 35, 323 21 Plzeň
Obor: Management sportovních aktivitVedoucí oboru: Mgr. Michal Šilhánek
Předmět: Německý jazykJméno: Kamila Kožuchová
Vloženo: 9.08.2009
Velikost: 44,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Reference vyučujících předmětu 05 - NEJReference vyučujícího Mgr. Eva Růňová
Podobné materiály
Copyright 2024 unium.cz