- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Zlepšování služeb pracovníků v informačních centrech
MKT - Marketing
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálých informačních center, jak již vyplývá z jejich názvu, je informace, resp. služba jejich poskytování. Produkt je třeba přizpůsobit typu návštěvníka TIC. Pak tedy lze informace rozdělit do dvou hlavních skupin a to na:
a) Informace pro návštěvníky a turisty
b) Informace pro obyvatele města
Cena
Vzhledem k tomu, že většina informací se v infocentru podává bezplatně, můžeme hovořit pouze o cenách doplňkové činnosti. Ta slouží k částečné úhradě hlavní činnosti a řadíme sem ceny za kopírování, internet, propagační předměty apod.
Marketingová komunikace
Marketingová komunikace může být charakterizována jako plánovaný, nepřetržitý proces komunikace mezi organizací a potencionálním zákazníkem. Tento proces využívá různá média, různý obsah sdělení a je nedílnou součástí propagace. Samotná propagace zahrnuje reklamu, public relations atd.
V oblasti turistických informačních center lze využít tyto nástroje propagace:
1) Účast na veletrzích cestovního ruch
2) WWW stránky TIC
3) Členství v organizacích
4) Prospekty, propagační materiály
5) Reklama v televizi, rozhlase
6) Vlastní chování místních obyvatel
Místo
Jde o nalezení vhodného lokality pro umístění informačního centra na frekventovaném a dobře přístupném místě.
Lidé
Cestovní ruch je odvětvím lidí, působení v této oblasti je dáno lidmi poskytující služby dalším lidem služby spotřebovávající. Lidé jako součást marketingového mixu TIC jsou považováni za nejdůležitější. Na post informátora resp. na obsazení pozice vhodným kandidátem musí být kladen velký důraz. Tento zaměstnanec vytváří image celého podniku.
Spolupráce
Mnoho činností infocentra vyžaduje spolupráci několika subjektů najednou. Už samotné zjišťování informací vyžaduje komunikaci s druhou stranou, která musí být této činnosti také nakloněna. Další spolupráce je nutná s obecní nebo krajským úřadem, který je většinou zřizovatelem a také financuje činnost TIC; s dodavateli předmětů, s místními obyvateli, s různými organizacemi apod.
Proce
Vloženo: 2.04.2011
Velikost: 38,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- E - Ekonomie - Agregátní poptávka v uzavřené ekonomice, rovnováha na trhu zboží a služeb, keynesiánský kříž a křivka IS, rovnováha trhu peněz
- E - Ekonomie - Trh zapůjčitelných fondů, zahraniční investice a čistý vývoz, rovnováha trh zboží a služeb
- E - Ekonomie - Trh zboží a služeb - investice
- E - Ekonomie - Trh zboží a služeb - spotřeba a úspory
- Z - Zeměpis - Geografie dopravy a sluzeb
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Využití služeb internetu
- Z - Zeměpis - geografie světové dopravy, služeb, cestovního ruchu
- Z - Zeměpis - 14 geografie světové dopravy, služeb, cestovního ruchu
- E - Ekonomie - Odměňování pracovníků
- UCE - Účetnictví - Mzdy pracovníků
- E - Ekonomie - planovani pracovniku
- MNG - Management - Odměňování, motivování pracovníků, péče o zaměstnance
- E - Ekonomie - Odměňování pracovníků
- MNG - Management - Hodnocení a odměňování pracovníků
- MNG - Management - Získávání a výběr pracovníků
- E - Ekonomie - Zásady odměňování pracovníků, výpočty mezd
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Úvod do informačních technologií
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Úvod do informačních technologií
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Úvod do informačních technologií
- 58 - Informační technologie - Úvod do informačních technologií
Copyright 2024 unium.cz