- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zlepšování služeb pracovníků v informačních centrech
MKT - Marketing
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálZlepšování služeb poskytovaných pracovníky Turistických informačních center TIC
Popis situace
Turistická informační centra
Turistické informační centrum je účelové zařízení poskytující informace a případně i služby ze všech oblastí souvisejících s cestovním ruchem pro potřeby návštěvníků a rezidentů včetně postupně realizovaných služeb cestovního ruchu s využitím informačních technologií. Součástí služeb turistického informačního centra je prodej informačních materiálů, publikací, map, průvodců, upomínkových předmětů. Označuje se mezinárodní značkou „i“ , jsou vytvářeny a zaváděny standardy služeb pro minimální rozsah turistického informačního centra. TIC často spolupracuje s místními podnikateli při vytváření a realizaci produktů cestovního ruchu.
Hlavní činností turistických informačních center je bezplatné poskytování informací veřejnosti. Náklady na hlavní činnost je tedy nutno dotovat, většinou z veřejných zdrojů. Část finančních příjmů by mělo také plynout z vlastní doplňkové činnosti a příspěvků subjektů profitujících z činnosti turistických informačních center. Doplňkové činnosti TIC mohou být např. prodej upomínkových předmětů, prodej map, cestovních brožur a průvodců, místopisné literatury, pohlednic, známek, průvodcovské služby, rezervace ubytování, letenek, jízdenek, tvorba a organizování turistických produktů apod.
Provozovateli TIC jsou v české praxi především města, obce a kraje, pokud nejsou přímo začleněni do struktury daných úřadů a fungují na základě jiné právní normy, pak je veřejné instituce často dotují. V centrech cestovního ruchu, kde nacházíme větší podniky cestovního ruchu, pak tyto společnosti také občas IC provozují (jako doplňkovou službu).
TIC se sdružují v rámci Asociace turistických a informačních center (A.T.I.C.ČR), která je cechovní organizací Informačních center (kanceláří). TIC zajišťují činnost v cestovním ruchu a tím pomáhají rozvoji cestovního ruchu v ČR. A.T.I.C.
Marketingový mix TIC
Produkt
Produktem turistick
Vloženo: 2.04.2011
Velikost: 38,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- E - Ekonomie - Agregátní poptávka v uzavřené ekonomice, rovnováha na trhu zboží a služeb, keynesiánský kříž a křivka IS, rovnováha trhu peněz
- E - Ekonomie - Trh zapůjčitelných fondů, zahraniční investice a čistý vývoz, rovnováha trh zboží a služeb
- E - Ekonomie - Trh zboží a služeb - investice
- E - Ekonomie - Trh zboží a služeb - spotřeba a úspory
- Z - Zeměpis - Geografie dopravy a sluzeb
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Využití služeb internetu
- Z - Zeměpis - geografie světové dopravy, služeb, cestovního ruchu
- Z - Zeměpis - 14 geografie světové dopravy, služeb, cestovního ruchu
- E - Ekonomie - Odměňování pracovníků
- UCE - Účetnictví - Mzdy pracovníků
- E - Ekonomie - planovani pracovniku
- MNG - Management - Odměňování, motivování pracovníků, péče o zaměstnance
- E - Ekonomie - Odměňování pracovníků
- MNG - Management - Hodnocení a odměňování pracovníků
- MNG - Management - Získávání a výběr pracovníků
- E - Ekonomie - Zásady odměňování pracovníků, výpočty mezd
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Úvod do informačních technologií
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Úvod do informačních technologií
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Úvod do informačních technologií
- 58 - Informační technologie - Úvod do informačních technologií
Copyright 2023 unium.cz. Abychom mohli web rozvíjet a dále vylepšovat podle preferencí uživatelů, shromažďujeme statistiky o návštěvnosti, a to pomocí Google Analytics a Netmonitor. Tyto systémy pro unium.cz zaznamenávají, které stránky uživatel na webové stránce navštívil, odkud se na stránku dostal, kam z ní odešel, jaké používá zařízení, operační systém či prohlížeč, či jaký má preferenční jazyk. Statistiky jsou anonymní, takže unium.cz nezná identitu návštěvníka a spravuje cookies tak, že neumožňuje identifikovat konkrétní osoby. Používáním webu vyjadřujete souhlas použitím cookies a následujících služeb: