- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálThe influence of culture on communicationCommunication is a product of culture. Culture means collectively recognized set of attributes that is dynamic and is changing over time. Differences in communication cause misunderstandings that may have irreparable consequences. Diversity of cultures can be seen in:1. Type of communication2. Access to conflict3. Access to tasks filling4. Attitude to emotions5. Method of learning1. Type of communicationOne aspect of communication style is language usage. Another important aspect is the importance of non-verbal communication, which refers to gestures, facial expressions, seating arrangements, mutual distance, time perception, and assertiveness degree.For example, Asian cultures are less prone to body language; Southern Europeans use it in an unlimited range. In Western cultures, direct eye contact is considered to be listening and paying attention; in Asian cultures as undesirable. Different is communication volume. Loud are speaking Americans, Europeans may considered Americans as aggressive and lowbrow.The concept of time can be understood as monochromatic or polychromatic. Monochromatic prefers dedication one thing at once, polychromatic focuses on several tasks at once and is subordinated to interpersonal relations.2. Access to conflictI. Direct cultureDo not avoid conflicts and problems. One-way communication system resolves conflicts with force and power keeping directives and orders. Two-way communication resolves conflicts between people based on discussion, negotiation.II. Indirect cultureIt is avoiding conflict, and try to involve third person. Reason that sway is face saving, honor maintaining and shame avoiding.3. Access to tasks fillingI. With emphasis on contextIt is focused on relationships and it requires a large quantity of information about potential customers / suppliers. The prim
Vloženo: 3.07.2012
Velikost: 24,07 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MNG - Management
Podobné materiály
- 23 - Základy a aplikovaný management - Seminární práce - Významná osobnost managementu a její vliv na současné řízení - Henri Fayol
- BI - Biologie - vliv člověka na životní prostředí
- CH - Chemie - Látky ovlivňující chemické děje.doc
- E - Ekonomie - Neziskový veřejný sektor a faktory ovlivňující jeho strukturu a velikost. Veřejný sektor a jeho efektivnost. Metody pro hodnocení veřejného sektoru.
- LIT - Literatura - Ústní lidová slovesnost a její vliv na lit pro děti
- E - Ekonomie - vliv ceny, prijmu a cen jinych zbozi na poptavku
- E - Ekonomie - Vliv pravni normy na založení podniku
- PSY - Psychologie - Vlivy pracovního prostředí
- ZSV - Základy společenských věd - Současné vlivné náboženské směry
- E - Ekonomie - Hospodářská politika státu (ovlivňování podniku státem)
- CJ - Český jazyk - Bible a její vliv na kulturu a umění
- CJ - Český jazyk - Manifest Česká moderna a jeho vliv na rozvoj poezie u nás,
- PSY - Psychologie - Psychologické školy ovlivněné filozofií
- BI - Biologie - Vliv prostředí na růst a množení mikrobialních populací
- BI - Biologie - Vliv vnějšího prostředí na mikroorganismy
- MNG - Management - Faktory, které ovlivňují tvorbu organizační struktury
- MNG - Management - Finanční trh a jeho členění, vliv na podnikový management
- MNG - Management - Podnikové daně a jejich vliv na rozhodování
- E - Ekonomie - vliv ceny, prijmu a cen jinych zbozi na poptavku
- E - Ekonomie - Vliv pravni normy na založení podniku
- E - Ekonomie - Náklady jako faktor ovlivňující hospodaření podniku, rovnováha firmy
- MKT - Marketing - Kulturní charakteristiky ovlivňující spotřební chování
- MKT - Marketing - Osobní a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
- PSY - Psychologie - Vlivy pracovního prostředí
- ZSV - Základy společenských věd - ARISTOTELES – ŽIVOT, DÍLO, VÝZNAM, VLIV
- CJ - Český jazyk - VLIVY CIZÍHO UMĚNÍ NA VÝVOJ NAŠEHO
- CJ - Český jazyk - Lidová slovesnost a její vliv na uměleckou literaturu
- CJ - Český jazyk - Vlivy cizího umění na vývoj našeho
- LIT - Literatura - Vliv baroka na literaturu v Evropě i u nás
- BI - Biologie - Čisté mikrobiální kultury
- ZSV - Základy společenských věd - kultury,civilizace
- CJ - Český jazyk - Emancipace české kultury a Literatury
- D - Dějepis - význam antické kultury
- D - Dějepis - Řecko + přínos řecké kultury
- D - Dějepis - Řím + přínos římské kultury
- CJ - Český jazyk - Dejny knizni kultury
Copyright 2024 unium.cz