- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálŘízení a marketing firem
Model nákupního chování, /kde,kolik,proč?/
Podstata spotřebního chováníSpotřební chování představuje jednu z rovin lidského chování. Zahrnuje jak důvody, kterévedou spotřebitele k užívání určitého zboží, tak způsoby, kterými to provádějí, včetně vlivů,které tento proces provázejí. Obecně řečeno: proč a jak spotřebitelé užívají výrobky.
Definice spotřebního chováníZnamená chování lidí – konečných spotřebitelů, které se vztahuje k získávání, užívánía odkládání spotřebních výrobků – produktů.Spotřební chování zahrnuje jak jednání spojené s bezprostředním nákupem nebo užitímvýrobku, tak i okolí, které jej podmiňuje.Odráží se v něm jakási všeobecnější „spotřební podstata“ každého člověka, jež je podmíněnačástečně geneticky, částečně získávána během života v dané (lidské) společnosti.Spotřební chování nelze vytrhnout z jeho vazeb na ostatní
Vloženo: 1.09.2011
Velikost: 15,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- 08 - Regenerace, prevence a doping - Regenerační zařízení v Plzeňském kraji
- 23 - Základy a aplikovaný management - Seminární práce - Významná osobnost managementu a její vliv na současné řízení - Henri Fayol
- 23 - Základy a aplikovaný management - Poznámky - sponzoring, řízení lidských zdrojů
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Dalsi_pripojitelne_zarizeni
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Externí zařízení počítače
- UCE - Účetnictví - Účtování o pořízení zásob a jejich oceňování
- UCE - Účetnictví - ÚČTOVÁNÍ POŘÍZENÍ A EVIDENCE PRODEJE CENYCH PAPIRU
- BI - Biologie - Látkové řízení organizmů.doc
- D - Dějepis - Počátky otrokářského zřízení
- D - Dějepis - Rozpad rodového zřízení a počátky feudalismu
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management veřejného sektoru, specifika managementu veřejného sektoru, řízení veřejného sektoru a manažerské metody.
- E - Ekonomie - Personální řízení podniku
- E - Ekonomie - Pořízení, odepisování, evidence a inventarizace dlouhodobého majetku
- PRA - Právo - 19MO občanské soudní řízení
- PSY - Psychologie - Psychologické problémy výchovy dítěte v rodině a ústavním zařízení
- UCE - Účetnictví - DM - pořízení
- UCE - Účetnictví - Pořízení DLM
- UCE - Účetnictví - Pořízení dlouhodobého majetku 1
- UCE - Účetnictví - Pořízení dlouhodobého majetku
- UCE - Účetnictví - Základy řízení aktiv a pasiv
- MKT - Marketing - Marketingový systém řízení
- PSY - Psychologie - Teorie řízení
- UCE - Účetnictví - Dlouhodoby majetek - charakteristika, trideni, ocenovani, porizeni, zalohy, dotace
- PRA - Právo - Trestní řízení
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku 2
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management (základní činnosti řízení)
- E - Ekonomie - Marketing a jeho význam pro řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Personální řízení podniku
- UCE - Účetnictví - Řízení a organizace učetnictví
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- UCE - Účetnictví - Pořízení a evidence dlouhodobého majetku
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Dalsi_pripojitelne_zarizeni
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Externí zařízení počítače
- BI - Biologie - Nervové řízení u člověka CNS
- BI - Biologie - Nervové řízení u člověka ONS
- BI - Biologie - Mikrobiologická kontrola výrobních zařízení
- BI - Biologie - Dýchání, mechanika a řízení dýchání
- BI - Biologie - Endokrinní systém, účinek a řízení činnosti hormonů
- E - Ekonomie - Finanční řízení
- E - Ekonomie - Financování podniku 1 - finanční řízení, náklady, výnosy
- E - Ekonomie - Finanční řízení podniku
- E - Ekonomie - Management - organizace řízení podniku
- MNG - Management - Faktor času při finančním rozhodování a řízení
- MNG - Management - FINANČNÍ ŘÍZENÍ PODNIKU, STRUKTURA A ORGANIZACE
- MNG - Management - ÚLOHA A VÝZNAM ŘÍZENÍ V MANAGEMENTU
- UCE - Účetnictví - Evidence DM (odepisování, vyřazení, pořízení...)
- UCE - Účetnictví - Pořízení a vyřazení DM
- BI - Biologie - Křížení
- PRA - Právo - Správní řízení
- PRA - Právo - Subjekty trestního řízení
- PRA - Právo - Trestní řízení
- PRA - Právo - Zásady trestního řízení
- PRA - Právo - Úkoly státního zastupitelství v trestním řízení
- UCE - Účetnictví - Evidence DM (odepisování, vyřazení, pořízení...)
- D - Dějepis - Počátky otrokářského zřízení, orientální despocie
- MKT - Marketing - a) Marketingový systém řízení, struktura firemního strategického plánu
- MKT - Marketing - Využití marketingu v řízení podniku
- MKT - Marketing - význam marketingového výzkumu v MK řízení
- MNG - Management - Firemní dokumentace technická, řízení lidských zdrojů
- MNG - Management - Řízení lidských zdrojů rozbor
- POD - Podnikání - financování a finanční řízení podniku
- PRA - Právo - Obchodní právo, Správní řízení
- PRA - Právo - Sociální tématika Zásady trestního řízení
- PSY - Psychologie - Teorie řízení
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Myš a jiná polohovací zařízení
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Síťová zařízení
- E - Ekonomie - Kratkodobe financovani, financni rizeni
- E - Ekonomie - Manažerské řízení
- UCE - Účetnictví - DLM charakteristika porizeni pronajem
- PRA - Právo - Soudní řízení v občanském právu
- UCE - Účetnictví - Zásoby materiálu - pořízení, příjem, reklamace, nevyfakturované
- E - Ekonomie - Financni rizeni podniku a zdroje
- UCE - Účetnictví - Cenné papíry, pořízení DHM
- ZSV - Základy společenských věd - Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení)
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketingový záměr - prezentace firmy
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - referát
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - zkouška
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - okruhy ke zkoušce
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - služby
- UCE - Účetnictví - marketing a managament
- E - Ekonomie - Kontrola marketingových plánů a informační soustava
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- E - Ekonomie - Marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingový vývoj
- E - Ekonomie - Marketing 1
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing a prodejní činnosti
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - marketing
- MKT - Marketing - Marketingová strategie a filozofie
- MKT - Marketing - Dodržování marketingových zásad
- MKT - Marketing - Marketingový výzkum a jeho metody
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Marketing, marketingový mix
- E - Ekonomie - Produkt a cena v marketingovém pojetí
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing 3
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - výrobek
- E - Ekonomie - Marketing a vnitřní obchod
- E - Ekonomie - Marketing - část I
- E - Ekonomie - Marketing - část II
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- E - Ekonomie - Podniková ekonomie- marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Vznik, vývoj a význam marketingu, podnikatelské koncepce
- AJ - Anglický jazyk - MARKETING
- E - Ekonomie - Marketing - charakteristika
- E - Ekonomie - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Základy marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- E - Ekonomie - Komunikacni prostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MO5 Marketing
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- E - Ekonomie - Marketing a marketingový plán
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - Nákupní marketing
- E - Ekonomie - Komunikacniprostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Analýza marketingového prostředí
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- MKT - Marketing - marketing v podnikatelské praxi
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - distribuce
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Trh - z hlediska marketingu
- MKT - Marketing - Vytváření marketingového mixu - výrobek
- MNG - Management - Marketingový informační systém
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - marketing - maturita
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MARKETINGOVÝ MIX
- EKO - Ekonomika - 17. Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- Zákl. M - Základy marketingu - Základy marketingu - databáze otázek
- MMX - Marketingový mix - Marketingový mix - databáze otázek
- AJ - Anglický jazyk - Marketing the product, advertising, sales promotion
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Přímý marketing
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- 15 - Interpersonální a meziskupinové jevy - Firemní kultura
- E - Ekonomie - Vznik a zánik firem
Copyright 2023 unium.cz. Abychom mohli web rozvíjet a dále vylepšovat podle preferencí uživatelů, shromažďujeme statistiky o návštěvnosti, a to pomocí Google Analytics a Netmonitor. Tyto systémy pro unium.cz zaznamenávají, které stránky uživatel na webové stránce navštívil, odkud se na stránku dostal, kam z ní odešel, jaké používá zařízení, operační systém či prohlížeč, či jaký má preferenční jazyk. Statistiky jsou anonymní, takže unium.cz nezná identitu návštěvníka a spravuje cookies tak, že neumožňuje identifikovat konkrétní osoby. Používáním webu vyjadřujete souhlas použitím cookies a následujících služeb: