- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálReklama
Reklamou se rozumí oznámení, předvedení či jiná prezentace šířená zejména komunikačními medii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží, výstavby, pronájmu nebo prodeje nemovitostí, prodeje nebo využití práv nebo závazků, podporou poskytovaných služeb, propagaci ochranné známky.
Reklama podle kategorie-
reklama orientovaná na spotřebitele – má za úkol získat nové zákazníky posílit tzv. věrnost stávajících uživatelů,
Orientovaná na produkt – oznamujeme zavedení nového produktu, je
Vloženo: 21.04.2012
Velikost: 28,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu E - Ekonomie
Reference vyučujícího Mgr. Jitka Jamborová
Podobné materiály
- 04 - NEJ - Seminární práce Bestellung, Reklamation, Beschwerde
- PSY - Psychologie - Reklama
- PSY - Psychologie - Průzkum trhu, propagace, reklama
- E - Ekonomie - Reklamace
- UCE - Účetnictví - problematické účtování reklamace, dluhopisy, B, dobropis,..
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- PSY - Psychologie - Průzkum trhu, propagace, reklama
- E - Ekonomie - Reklama
- UCE - Účetnictví - Zásoby materiálu - pořízení, příjem, reklamace, nevyfakturované
Copyright 2024 unium.cz