- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálají výrobci, image, vliv na poptávkuprodukt/ výrobek je pro ně zajímavý pokud:- hodně doplňuje jejich obchodní sortiment- mají výhodný rabat- přiláká nové zákazníky atraktivitou- nekomplikuje techniku prodeje- nevyvolává četné reklamaceje důležité stanovit obchodní strategii, dílčí Mk mix pro segmenty kupujících a zároveň obchodní články.Tržní životnost produktuprodukt má tyto stádia tržní životnosti:zaváděnírůstzralostútlumetapy se liší rozsahem a tempy růstu poptávkyetapám odpovídá i obrat i zisk včetně příslušných Mk opatřenía) Etapa zaváděníznamená seznámení s produktem, zákazník pozná jeho přednosti a překonává nedůvěrurozsah prodeje i zisk je malý, někdy dochází i ke ztrátěvelmi záleží na dobrém Mk mixu – stoupá cena, komunikační mix, distribuční politikapomalé pronikání na trh znamená riziko nevracených prostředkůrychlé pronikání je obvykle finančně náročnékombinace postupů:1. intenzivní pronikání – vysoká cena, intenzivní komunikační mix2. výběrové (ohniskové) pronikání – vysoká cena, nízký komunikační mix3. široké pronikání – nízká cena, výrazný komunikační mix4. pronikání nízkou cenou – nízká cena, nízký (mírný) komunikační mix
b) Etapa růstupoptávka se rozšiřuje na další skupinu zákazníků, roste zisk i produktivita(např.: hromadná výroba)spojený „předvoj zákazníků“ znamená šíření ústním podánímudržujeme cenovou výši do nástupu konkurencevýrobce musí: - zintenzivnit komunikaci se zákazníky- zvýšit jakost- rozšířit škálu variant nabídky- nabízet doprovodné služby
Etapa zralosti- růst obratu (prodeje) se zpomaluje, ale dosahuje největšího rozsahu- na trhu vrcholí konkurenční boje- dělí se na:1. Etapa dospělosti – obrat ještě roste, zisk stagnuje nebo klesá2. Etapa nasycenosti – křivka obratu je na vrcholu, zisk rychle klesá- zisk je největší ve fázi růstu- nejobjemnější je zisk v období zralosti- o délce období zralosti rozhoduje nápaditost a účinnost Mk- nejčastější opatření ve stádiu zralosti jsou:- rozšíření trhu o další segmenty- zvýšení spotřeby u stávajících zákazníků- inovace, nové profilování výrobku- substituce jiných problémů- získání zákazníků konkurenčních značek- vyšší uspokojení potřeb- snížení ceny- intenzivnější
Vloženo: 1.09.2011
Velikost: 22,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- E - Ekonomie - Domácí produkt, blahobyt a bohatství
- E - Ekonomie - Vztah mezi úrokovou paritou a paritou kupní síly, cíle a nástroje měnové politiky
- E - Ekonomie - Vnitřní obchod, Nástroje komunikace
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MNG - Management - Nástroje motivování
- E - Ekonomie - Mnohostranné nástroje vnější obchodní politiky
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- 03 - Komunikace - Komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Verbální komunikace
- BI - Biologie - Komunikace s handicapovanými.ppt
- BI - Biologie - Problematické typy osobností, komunikace s nimi.ppt
- CJ - Český jazyk - Věta jako jednotka komunikace, její zvuková stránka
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Cíle hospodářské politiky státu Proměny komunikace v renesa
- PSY - Psychologie - Kontakty mezi lidmi, komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MNG - Management - Formy komunikace
- CJ - Český jazyk - Slovo jako základní jednotka komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - KOMUNIKACE
- CJ - Český jazyk - Moderní komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- ZSV - Základy společenských věd - SPOLEČNOST, POJEM SOCIALIZACE, PROCES SOCIALIZACE, SOCIÁLNÍ INTERAKCE A KOMUNIKACE, SOCIÁLNÍ P
- CJ - Český jazyk - Písmo jako prostředek komunikace
- IVT - Informatika a výpočetní technika - elektronicka komunikace
- PSY - Psychologie - komunikace
- CJ - Český jazyk - Komunikace v zvote cloveka a spolecnosti
- MKT - Marketing - Média a Komunikace
- MNG - Management - komunikace
- MKT - Marketing - komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace, manipulativní techniky
- PSY - Psychologie - Komunikace a zneužívání psychoaktivních látek
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Komunikace s PC
Copyright 2024 unium.cz