- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálProdukt, jeho charakteristika, struktura, životnost a její etapyNástroje Marketingové komunikaceProduktje hlavní součástí Mk mixuje jádrem obchodní činnosti firmyje to vše, co může být nabízeno na trhu, směřuje k uspokojení potřeby, řešení problému, poskytnutí hodnotymůže jím být hmotný statek, služba i myšlenkapříklady hmotných statků:spotřební výrobky – potravinydrogerieobuvoděvosobní dopravní prostředkyvýrobní prostředky a zařízení pro výrobu a služby:strojepočítačeřídící systémyspotřební materiál:surovinymateriálochranné pomůckykancelářský nábytekslužby:osobní – kadeřník, pedikúra, fitness centrumobchodní – supermarket, stravovánípeněžní – finanční, pojišťovací, auditorskéservisní – údržba, opravyřemeslné – instalatérské službyostatní technické – projekční, zemědělskédopravní – vlak, automobil (taxi), autobus, letadlomarketingové, vzdělávací, informačníkulturní a sportovní – půjčovna lyžízdravotnické – masáž, rehabilitacemyšlenky, know-how, licence
- u spotřebního zboží rozlišujeme tyto kategorie:zboží časté potřeby – potraviny, cigarety, noviny, hygienické potřebyzboží občasné potřeby – oděvy, obuv, vybavení pro domácnost, zboží volného času, hobby, zahrada, sport – zde funguje MK mixzboží speciální nebo luxusní – odívání, bydlení, speciální hobby (motorový člun),produkt má svůj společenský význam a svoji prestižní hodnotu
Mk struktura podnikuobjektem zájmu nemusí být produkt jako takový, ale uspokojení v určitém směru4. základní úrovně produktu1. základnívýrobek je totožný s jeho funkcíodpovídá na otázku: Co kupuji nebo jakou službu poskytne?Např. Hodinky – měření času2. druhá úroveňformální výrobek, který určuje způsob uspokojení potřeb3. třetí úroveň – rozšířený produktmožnost dokompletovat produkt doplňky(elektroniky, airbagy, čalounění)4. subjektivní psychologické vnímánízahrnuje symboly předešlých úrovní produktů a jejich používání zákazníky, ty jsou syntetizovány do určitého jména a jeho image.spojení všech 4 úrovní vzniká Mk produkt, který obstojí v konkurencisoučasný konkurenční boj probíhá především na úrovni rozšířeného produktu (3. úroveň) a nebo image (4. úroveň)Vnímání produktu obchodními článkyobchodní články vním
Vloženo: 1.09.2011
Velikost: 22,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- E - Ekonomie - Domácí produkt, blahobyt a bohatství
- E - Ekonomie - Vztah mezi úrokovou paritou a paritou kupní síly, cíle a nástroje měnové politiky
- E - Ekonomie - Vnitřní obchod, Nástroje komunikace
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MNG - Management - Nástroje motivování
- E - Ekonomie - Mnohostranné nástroje vnější obchodní politiky
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- 03 - Komunikace - Komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Verbální komunikace
- BI - Biologie - Komunikace s handicapovanými.ppt
- BI - Biologie - Problematické typy osobností, komunikace s nimi.ppt
- CJ - Český jazyk - Věta jako jednotka komunikace, její zvuková stránka
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - Cíle hospodářské politiky státu Proměny komunikace v renesa
- PSY - Psychologie - Kontakty mezi lidmi, komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MNG - Management - Formy komunikace
- CJ - Český jazyk - Slovo jako základní jednotka komunikace
- ZSV - Základy společenských věd - KOMUNIKACE
- CJ - Český jazyk - Moderní komunikace
- PSY - Psychologie - Komunikace
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- PSY - Psychologie - Komunikace v práci manažera
- ZSV - Základy společenských věd - SPOLEČNOST, POJEM SOCIALIZACE, PROCES SOCIALIZACE, SOCIÁLNÍ INTERAKCE A KOMUNIKACE, SOCIÁLNÍ P
- CJ - Český jazyk - Písmo jako prostředek komunikace
- IVT - Informatika a výpočetní technika - elektronicka komunikace
- PSY - Psychologie - komunikace
- CJ - Český jazyk - Komunikace v zvote cloveka a spolecnosti
- MKT - Marketing - Média a Komunikace
- MNG - Management - komunikace
- MKT - Marketing - komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace
- PSY - Psychologie - Asertivní komunikace, manipulativní techniky
- PSY - Psychologie - Komunikace a zneužívání psychoaktivních látek
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Komunikace s PC
Copyright 2024 unium.cz