- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálPlánování
Plán= časový harmonogram, který přesně stanový co, kde, kdy, proč, s kým, jakými zdroji, za kolik, do kdy (tematický plán, plán výroby, plán odletu)
Strategie = posloupnost kroků a nástrojů vedoucí k určitému cíli (marketingová strategie, stanoví marketingové nástroje a způsob její užití dle určitých situací na trhu a jejím cílem je dostat se na trh a udržet se na něm), produkt, cena.
Prognóza= lze prognostikova, že v roce 2040 bude málo uhlí, ropy a plynu
Formulace cílů v plánech ve vztahu:
k zákazníkovi – uspokojit rozumné potřeby zákazníka
k majiteli firmy – zabezpečit nadstandardní životní úroveň
k firmě – zabezpečit likviditu, solventnost, produktivitu práce, užívat špičkovou techniku a technologie, aby měl nižší N provoz
k zaměstnancům – spokojený zaměstnanec l
Vloženo: 12.04.2011
Velikost: 75,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MNG - Management
Podobné materiály
- E - Ekonomie - planovani pracovniku
- MNG - Management - Druhy plánů a význam plánování
- MNG - Management - Finanční plánování v podniku
- MNG - Management - VÝZNAM PLÁNOVÁNÍ PRO MANAŽERA
- E - Ekonomie - MO24 Plánování a kontrola
- MNG - Management - Plánování jako manažerský proces podle času a úrovně
- MNG - Management - Plánování
- POD - Podnikání - plánování
Copyright 2024 unium.cz