- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Osobní a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
MKT - Marketing
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálčlověk vybírá, upravuje a interpretuje informace, na základě kterých si pak vytváří obraz světa-každý člověk podněty a informace přijímá a vysvětluje jiným způsobem-pro spotřební chování je důležité:člověk inoformace přijme, pochopí a zařadí je do svého poznatkového systémučlověk si vytvoří vnitřní obraz o sdělení, kterému je postřednictvým různých nástrojů MK komunikace předáváno-sdělení musí nejprve projít procesem smyslového vnímání (záznam našimi smysly)-v další etapě dochází ke zpracování přijatých informací, jejich třídění, řazení – jde o kongetivní vnímání = naše psychika za pomoci pozornosti, paměti, fantazie, myšlení a rozhodování umožňuje hlubší poznání jevů a jejich souvislostí
Učení-člověk se učí během činností, které vykonává-jde o proces získávání zkušeností a utváření jedince během jeho života-učení můžeme rozdělit na:a. Senzomotorické-učení se pohybovým dovednostem-rozvíjení analytických schopností v rámci smyslového vnímání-práce s nástroji a jemné rozlišování podnětů z vnějšího a vnitřního prostředíb. Učení se poznatkům-osvojování si vědomostí z různých oblastí lidských aktivit (věda, technika...)c. Učení se metodám řešení problémů-druh učení, které rozvíjí myšlenkové procesy a intelektuální dovednosti a schopnosti (matematické problémy, programování ale i hledání cest, jak uspokojit své potřeby, rodiny)d. Sociální-týká se rozvíjení dovedností komunikace s druhými lidmi, sociální vnímání a vzájemné působení-jeho prostřednictvím zvládáme spolupríci s druhými lidmi, meziosobní konflikty a utváříme jak sami sebe, tak ovlivňujeme druhé
-všechny tyto formy se v našem životě prolínají
Význam pro poznání spotřebního chování-na základě zkušeností lidé mění svoje chování, např. s velkou pravděpodobností nekoupí znovu produkt, který je zklamal nebo s ním má špatnou zkušenost-na proces učení působí motivy, poznatky nebo podněty které vedou k určitému jednání a upevnění reakcí na základě zkušeností-znalost této teorie má pro MK pracovníky praktický význam v tom, že mohou ovlivňovat poptávku po produktech tím, že vytvoří vazbu mezi silnými pohnutkami, motivy jednání a jejich pozitivním upevněním
Přesvědčení a postoje-v průběhu poznávání okolního světa a na základě získaných zkušeností si šlověk vytváří přesvědčení a postoje, které ho ovlivňují
Přesvědčení-vyjadřuje názor člověka, který je založen na reálných zkušenostech a znalostech, tak na představě a důvěře, kterou k určité věci chová
Postoje-člověk má k různým věcem různé postoje-znamenají poměrně stálé hodnocení a vztah k danému objektu nebo myšlence-postoj vyjadřuje stav obliby/neobliby k určité věci, která člověka přitahuje nebo odpuzuje-postoj je dlouhodobá záležitost-postoj je veřejné vyjádření vnitřního přesvědčení-MK pracovníci musí počítat s tím, že postoje se obtížně mění, a proto musí přizpůsobovat svoji nabídku a jeji komunikaci těmto postojům než se snažit o změnu postoj
Vloženo: 1.09.2011
Velikost: 23,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Komponenty osobního počítače
- 58 - Informační technologie - Osobní počítač
- E - Ekonomie - Osobní společnosti (v.o.s., k.s.)
- E - Ekonomie - MO4 Osobní finance
- E - Ekonomie - Osobni spolecnosti
- ZSV - Základy společenských věd - Osobní finance
- PRA - Právo - Osobní obchodní společnosti, družstva
- E - Ekonomie - Osobní společnosti
- POD - Podnikání - Osobní společnosti, tichý společník, sdružení
- PSY - Psychologie - Hra a práce jako základní lidské činnosti, psychologické zákonitosti
- PSY - Psychologie - Psychologické problémy výchovy dítěte v rodině a ústavním zařízení
- PSY - Psychologie - Psychologické směry a disciplíny
- PSY - Psychologie - Psychologické zákonitosti učení – druhy, fáze, činitelé
- PSY - Psychologie - Psychologické aspekty podnikání
- PSY - Psychologie - Psychologické směry
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologické školy
- PSY - Psychologie - Historické psychologické školy
- PSY - Psychologie - Psychologické školy ovlivněné filozofií
- PSY - Psychologie - Psychologické formy působení ve skupinách, teorie činnosti
- PSY - Psychologie - Psychologické aspekty podnikání
- ZSV - Základy společenských věd - Základní psychologické směry
- ZSV - Základy společenských věd - Metody psychologického výzkumu
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologické disciplíny
- E - Ekonomie - Neziskový veřejný sektor a faktory ovlivňující jeho strukturu a velikost. Veřejný sektor a jeho efektivnost. Metody pro hodnocení veřejného sektoru.
- E - Ekonomie - velikost, faktory a organizace verejneho nez. sektoru
- ZSV - Základy společenských věd - Výroba a výrobní faktory Osobnosti české filosofie 19.-20.s
- E - Ekonomie - Vyrobni faktory 2
- E - Ekonomie - Vyrobni faktory
- PSY - Psychologie - Populační faktory
- MNG - Management - Faktory, které ovlivňují tvorbu organizační struktury
- EKO - Ekonomika - Abiotické faktory
- CH - Chemie - Látky ovlivňující chemické děje.doc
- E - Ekonomie - Náklady jako faktor ovlivňující hospodaření podniku, rovnováha firmy
- MKT - Marketing - Kulturní charakteristiky ovlivňující spotřební chování
- E - Ekonomie - Daně - silniční, spotřební a DPH
- E - Ekonomie - Spotřební daň, finanční analýzy
- E - Ekonomie - DPH, spotrebni dan
- E - Ekonomie - Spotřební daně
- MKT - Marketing - Model spotřebního chování
- ZSV - Základy společenských věd - Vývojové poruchy učení a chování
- PSY - Psychologie - Prožívání a chování
- E - Ekonomie - Chování výrobce a spotřebitele
- PSY - Psychologie - Charakteristika asertivního, agresivního a pasivního chování
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie činnosti, jednání, chování
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele
- PSY - Psychologie - Lidské chování
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, segmentace trhu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele z hlediska měřitelnosti užitečnosti
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele
- MKT - Marketing - Nákupní chování, průzkum trhu
- PSY - Psychologie - Kriteria školní zralosti, produktivní a neproduktivní chování
- F - Fyzika - Obecné principy a zákony zachování ...
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- F - Fyzika - Zákony zachování ve fyzice - zákon zachování hmotnosti, hybnosti
Copyright 2024 unium.cz