- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálModel spotřebního chování
1) Vnější prostředí, spotřebitel jako černá skřínka- každý člověk se denně rozhoduje o nákupu celé řady produktů a značek- jednotlivci i domácnosti, kteří nakupují produkty pro svoji osobní potřebu vytvářejí spotřebitelský trh.- MK pracovníci výrobních a obchodních firem musí nákupní rozhodování spotřebitelů analyzovat, vyhodnocovat a následně reagovat na situaci, protože výrobky nebo služby, které si zákazníci nevyberou se stávají na trhu zbytečnými a vedou k velkým ztrátám- je nutné znát odpovědi na otázky : CO? KDE? KOLIK? PROČ spotřebitelé kupují? - to jaké pr
Vloženo: 5.08.2011
Velikost: 12,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- 06 - Postavení a finanční zdroje ve sportu - makro ekonomický model
- E - Ekonomie - Ekonomický růst, růstové modely
- E - Ekonomie - Hospodářský růst, neoklasický model růstu - produkční a investiční fce
- E - Ekonomie - Model AS-AD a změny agregátní poptávky a nabídky
- E - Ekonomie - Model IS-LM, rozpočtová stimulace poptávky - multiplikační efekt a efekt vytěšňování
- E - Ekonomie - Neoklasický model růstu - stálý stav, míra úspor, růst populace
- CJ - Český jazyk - Zpoved modelky - rozhovor
- VV - Výtvarná výchova - Sochařství a modelování
- CH - Chemie - Stavba atomu,modely atomu,atomová kvantová čísla,radioaktiv
- IVT - Informatika a výpočetní technika - Vypocetni model
- PSY - Psychologie - big five (pětifaktorový model osobnosti)
- E - Ekonomie - Dvousektorový model
- E - Ekonomie - Modely a bariéry ekonomického růstu
- E - Ekonomie - Třísektorový a čtyřsektorvý model
- E - Ekonomie - Výdajový model s multiplikátorem
- PSY - Psychologie - 4 PSY big five (pětifaktorový model osobnosti)
- PSY - Psychologie - Maturitní otázka - 3. Vrozený základ osobnosti, temperament a modely osobnosti
- PSY - Psychologie - Maturitní otázka - 13. Dimenze osobnosti a modely osobnosti
- F - Fyzika - Modely atomů, fyzika atomového obalu
- ZSV - Základy společenských věd - Vývojové poruchy učení a chování
- PSY - Psychologie - Prožívání a chování
- E - Ekonomie - Chování výrobce a spotřebitele
- PSY - Psychologie - Charakteristika asertivního, agresivního a pasivního chování
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie činnosti, jednání, chování
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele
- PSY - Psychologie - Lidské chování
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, segmentace trhu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele z hlediska měřitelnosti užitečnosti
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele
- MKT - Marketing - Kulturní charakteristiky ovlivňující spotřební chování
- MKT - Marketing - Nákupní chování, průzkum trhu
- MKT - Marketing - Osobní a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
- PSY - Psychologie - Kriteria školní zralosti, produktivní a neproduktivní chování
- F - Fyzika - Obecné principy a zákony zachování ...
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- F - Fyzika - Zákony zachování ve fyzice - zákon zachování hmotnosti, hybnosti
Copyright 2024 unium.cz