- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálěru druhu reklamních prostředků, cen y výrobku, prodejní sítě, balení a jiných částí marengového mixu
Začali praktikovat Coca Cola, IBM, Nestlé
Podnik je otevřený vůči okolí, konkurence hodnocena jako motor podnikání
Decentralizace moci a důraz na týmovou práci
Pružnost (najímaní specialistů na akce)
Sociální koncepce marketingu (sociálně ekologická, etická filosofie)
Nejnovější marketingová koncepce
Požadavek, aby činnost dodavatelů vedla nejen k žádoucímu uspokojení potřeb spotřebitelů, ale aby současně neměla nepříznivé důsledky pro společnost
Snaží se dát do souladu zájmy spotřebitelů s prospěchem společnosti (s dlouhodobými sociálními a etickými zájmy společnosti) – výrobky nesmí být zdraví škodlivé, musí být bezpečně použitelné, výroba a používání nesmí vést k devastaci ŽP, důraz kladen na ekologii, hospodárnost (v souladu nejsou výrobci cigaret, hnojiv)
Předpokládá kompromisní řešení vztahů mezi zisky podniku, uspokojením potřeb spotřebitelů a veřejným zájmem (prvně byl u firem prvořadý zisk, poté upokojování přání spotřebitelů, dnes i faktor celospolečenských zájmů)
Je výsledkem kritiky spotřebního individualistického charakteru marketingové koncepce
Její přijetí zvyšuje náklady na činnost podniku -> neoblíbenost, státní orgány ji nařizují
Tuto koncepci lze vyjádřit v následujících postulátech:
Základním cílem podnikání je uspokojování rozumných potřeb zákazníků v souladu se zájmy společnosti – podnik aktivně působí na zákazníka a „vychovává“ jej k tomu, aby byl schopen rozlišit pozitivní a negativní dopady aktivně působí na zákazníka a „vychovává“ jej k tomu, aby byl schopen rozlišit pozitivní a negativní dopady svým spotřebitelských požadavků
Úsilí podniku je ornamentně orientováno na hledání nových výrobků, jež by lépe uspokojovaly a zajišťovaly zájmy spotřebitelů
Kromě své základní výrobní a obchodní činnosti rozvíjí podnik aktivity, které mají za úkol mu zajistit celospolečenskou prestiž a image
Vloženo: 12.04.2011
Velikost: 42,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- MNG - Management - Strategie podniku a SWOT analýza
- MNG - Management - Poslání personální strategie, základní personální činnosti
- MKT - Marketing - MK cíle a strategie
- MKT - Marketing - mkt strategie, umistovani
- MNG - Management - Zdroje a strategie - cestovni ruch
- ZSV - Základy společenských věd - Analytická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Buddhismus a čínská filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - ceska filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie byti
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie postmoderni
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie renesance
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie- předmět,vznik,nejstarší filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - helenisticka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - maturitni otazk filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - novoveka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - stredoveka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - uvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Vrcholná antická filozofie a filozofie helénského období
- FIL - Filozofie - FILOZOFIE úvod
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie
- FIL - Filozofie - Aristoteles, filozofie helenskeho obdobi
- FIL - Filozofie - Filozofie 20.století
- FIL - Filozofie - Filozofie renesance a baroka
- FIL - Filozofie - Filozofie stare Indie a ciny
- FIL - Filozofie - Moderní filozofie
- FIL - Filozofie - uvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Antická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie 18. a 19. stol
- ZSV - Základy společenských věd - Novověka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Současná filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Středověka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Vznik filozofie, předsokratovská filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie
- FIL - Filozofie - Dělení filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie - úvod
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie - 1. část
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie - 2. část
- FIL - Filozofie - Novověká filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie doby osvícenské
- FIL - Filozofie - Filozofie klasického období I.
- FIL - Filozofie - Filozofie klasického období II., helénistická filozofie
- FIL - Filozofie - Německá klasická filozofie
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie
- FIL - Filozofie - Vznik a vývoj filozofie, počátky filozofie v období antiky
- ZSV - Základy společenských věd - Demokracie Řecká antická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Středověká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Systematická filozofie řecké antiky
- FIL - Filozofie - Charakteristika české filozofie na přelomu 19. a 20. stole
- FIL - Filozofie - Filozofie na přelomu 19. a 20. století vymezení fází
- FIL - Filozofie - Česká filozofie po listopadu 1989
- FIL - Filozofie - Česká katolická filozofie
- FIL - Filozofie - Česká protestantská filozofie
- PSY - Psychologie - Vývoj psychologie v rámci novodobé evropské filozofie
- FIL - Filozofie - Aristoteles a jeho filozofie
- FIL - Filozofie - Světová filozofie 20. století
- FIL - Filozofie - Ceska filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie 20. stoleti
- FIL - Filozofie - Filozofie po 19.stol
- FIL - Filozofie - Poklasická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - ANTICKÁ FILOZOFIE KLASICKÉHO OBDOBÍ A DOBY HELÉNISMU
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE 19. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie 20. stol. - gnozeologie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie bytí, hermeneutika, křesťansky orientovaná filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE DOBY BAROKA A OSVÍCENSTVÍ
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE DRUHÉ POLOVINY 20. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie klasického období(sokrates, platon, aristoteles)
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie postmoderní (současná)
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE POČÁTKU 20. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie v baroku
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Hélenistická filozofie a Sokratovské školy
- ZSV - Základy společenských věd - Křesťanská filozofie ve středověku
- ZSV - Základy společenských věd - německá klasická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - RENESANČNÍ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Renesanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - renezanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Starověká řecká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - středověká filozofie (patristika, scholastika)
- ZSV - Základy společenských věd - STŘEDOVĚKÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - základy filozofie a východního myšlení
- ZSV - Základy společenských věd - ČESKÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Česká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE A JEJÍ POČÁTKY, ROZDĚLENÍ, CHARAKTERISTIKA A ZÁKLADNÍ FILOZOFICKÉ POJMY
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE A JEJÍ POČÁTKY
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE EXISTENCE
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE STARÉ ČÍNY
- ZSV - Základy společenských věd - GENDEROVÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Indická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - NĚMECKÁ FILOZOFIE 19.STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - NĚMECKÁ idealistická FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - RENESANČNÍ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - STŘEDOVĚKÁ FILOZOFIE – KŘESŤANSTVÍ, PATRISTIKA, AURELIUS AUGUSTINUS
- FIL - Filozofie - Novoveka filozofie jako obrat k poznavajicimu subjektu
- FIL - Filozofie - Filozofie v obdobi stredoveku, renesance, reformace
- FIL - Filozofie - Vznik filozofie z mytologie
- ZSV - Základy společenských věd - Renesanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- FIL - Filozofie - Helénská filozofie
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie
- FIL - Filozofie - Středověká filozofie
- FIL - Filozofie - Úvod do filozofie
Copyright 2024 unium.cz