- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálesivními aktivními prodeji a propagacemi
Cílem výrobce je prodat to, co vyrobil, nikoliv vyrábět to co by prodal
V současnosti užití při nadměrných zásobách či u nevyhledávaného (pojištění, encyklopedie, rakve), ale i u vyhledávaných výrobku (např. automobily)
Centrální vedení přesouvá odpovědnost za ziskovost firmy je přesouvána na obchodní (odbytové) útvary
Uzavřený podnik
Byrokratické
Výrobková
Cestou k zisku je neustále zkvalitňování produktu, předpokládá, že dobré zboží se prodává samo
Vychází z předpokladu, že spotřebitelé favorizují výrobky, které jsou vysoce kvalitní, bezvadně fungují a mají vynikající design, a že jsou ochotni za jejich mimořádné provedení zaplatit i mimořádnou cenu -> spotřebitel si vybírá nejlepší výrobek
Existuje zde riziko marketingové krátkozrakosti = podnik se příliš soustřeďuje na výrobek a méně na potřeby a přání spotřebitelů – výrobce je až příliš zamilován do svého výrobku často projektuje výrobky s nevyužitelnými charakteristikami, chybou je špatné stanovení potřeb zákazníka, výrobce nevnímá, co se na trhu děje
General Motors, odbytové problémy automobilky Porche
Podnik je stále uzavřen, nedostatečně se zajímá o zájem zákazníka
Řízení centralizované, vykazuje technokratické rysy
Konkurence stále vnímána jako nežádoucí faktor
Marketinogová
Vzniká v USA v polovině 50. let
Marketing je o něco více než prodej
Předpokládá především zpětnou vazbu mezi výrobcem a trhem
Klade důraz na spotřebitele = o tom, co se bude vyrábět, rozhoduje zákazník, zisku je dosahováno díky dokonalé znalosti potřeb a přání zákazníka
Zastává názor, že klič k dosažení cílů podniku spočívá v určení potřeb a požadavků cílových trhů a k požadovanému uspokojení
Podnikatel se nebude zaměřovat na trh jako celek, ale bude volit individuální přístup, své úsilí ve snaze získat zákazníka bude směřovat na tzv. cílový trh = určitou skupinu zákazníků vybraných podle předem daných pravidel, výběr se promítne do výb
Vloženo: 12.04.2011
Velikost: 42,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- MNG - Management - Strategie podniku a SWOT analýza
- MNG - Management - Poslání personální strategie, základní personální činnosti
- MKT - Marketing - MK cíle a strategie
- MKT - Marketing - mkt strategie, umistovani
- MNG - Management - Zdroje a strategie - cestovni ruch
- ZSV - Základy společenských věd - Analytická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Buddhismus a čínská filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - ceska filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie byti
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie postmoderni
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie renesance
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie- předmět,vznik,nejstarší filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - helenisticka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - maturitni otazk filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - novoveka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - stredoveka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - uvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Vrcholná antická filozofie a filozofie helénského období
- FIL - Filozofie - FILOZOFIE úvod
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie
- FIL - Filozofie - Aristoteles, filozofie helenskeho obdobi
- FIL - Filozofie - Filozofie 20.století
- FIL - Filozofie - Filozofie renesance a baroka
- FIL - Filozofie - Filozofie stare Indie a ciny
- FIL - Filozofie - Moderní filozofie
- FIL - Filozofie - uvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Antická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie 18. a 19. stol
- ZSV - Základy společenských věd - Novověka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Současná filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Středověka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Vznik filozofie, předsokratovská filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie
- FIL - Filozofie - Dělení filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie - úvod
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie - 1. část
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie - 2. část
- FIL - Filozofie - Novověká filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie doby osvícenské
- FIL - Filozofie - Filozofie klasického období I.
- FIL - Filozofie - Filozofie klasického období II., helénistická filozofie
- FIL - Filozofie - Německá klasická filozofie
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie
- FIL - Filozofie - Vznik a vývoj filozofie, počátky filozofie v období antiky
- ZSV - Základy společenských věd - Demokracie Řecká antická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Středověká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Systematická filozofie řecké antiky
- FIL - Filozofie - Charakteristika české filozofie na přelomu 19. a 20. stole
- FIL - Filozofie - Filozofie na přelomu 19. a 20. století vymezení fází
- FIL - Filozofie - Česká filozofie po listopadu 1989
- FIL - Filozofie - Česká katolická filozofie
- FIL - Filozofie - Česká protestantská filozofie
- PSY - Psychologie - Vývoj psychologie v rámci novodobé evropské filozofie
- FIL - Filozofie - Aristoteles a jeho filozofie
- FIL - Filozofie - Světová filozofie 20. století
- FIL - Filozofie - Ceska filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie 20. stoleti
- FIL - Filozofie - Filozofie po 19.stol
- FIL - Filozofie - Poklasická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - ANTICKÁ FILOZOFIE KLASICKÉHO OBDOBÍ A DOBY HELÉNISMU
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE 19. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie 20. stol. - gnozeologie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie bytí, hermeneutika, křesťansky orientovaná filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE DOBY BAROKA A OSVÍCENSTVÍ
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE DRUHÉ POLOVINY 20. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie klasického období(sokrates, platon, aristoteles)
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie postmoderní (současná)
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE POČÁTKU 20. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie v baroku
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Hélenistická filozofie a Sokratovské školy
- ZSV - Základy společenských věd - Křesťanská filozofie ve středověku
- ZSV - Základy společenských věd - německá klasická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - RENESANČNÍ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Renesanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - renezanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Starověká řecká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - středověká filozofie (patristika, scholastika)
- ZSV - Základy společenských věd - STŘEDOVĚKÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - základy filozofie a východního myšlení
- ZSV - Základy společenských věd - ČESKÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Česká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE A JEJÍ POČÁTKY, ROZDĚLENÍ, CHARAKTERISTIKA A ZÁKLADNÍ FILOZOFICKÉ POJMY
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE A JEJÍ POČÁTKY
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE EXISTENCE
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE STARÉ ČÍNY
- ZSV - Základy společenských věd - GENDEROVÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Indická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - NĚMECKÁ FILOZOFIE 19.STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - NĚMECKÁ idealistická FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - RENESANČNÍ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - STŘEDOVĚKÁ FILOZOFIE – KŘESŤANSTVÍ, PATRISTIKA, AURELIUS AUGUSTINUS
- FIL - Filozofie - Novoveka filozofie jako obrat k poznavajicimu subjektu
- FIL - Filozofie - Filozofie v obdobi stredoveku, renesance, reformace
- FIL - Filozofie - Vznik filozofie z mytologie
- ZSV - Základy společenských věd - Renesanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- FIL - Filozofie - Helénská filozofie
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie
- FIL - Filozofie - Středověká filozofie
- FIL - Filozofie - Úvod do filozofie
Copyright 2024 unium.cz