- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálMarketingová strategie a filozofie
Podnikatelská filozofie a koncepce podnikového řízení
Podniková filozofie = základní přístup vedení podniku k jeho okolí a k vlastnímu způsobu řízení
Dělí se podle:
Podle cesty k zisku
Podle vztahu k okolí
Podle způsobu řízení
Funkcionální x divizionální
Územní x odvětvová
Centralismus a decentralismus
Podle typu organizace – byrokratické rysy, elasticita
Podle vztahu ke konkurenci – nežádoucí faktor nebo motor podnikání
Základní koncepce podnikového řízení
Výrobní
Prodejní
Výrobková
Marketingová
Etická (sociálně-ekologická, sociálně etický marketing)
Výrobní
Předpoklad, že spotřebitelé budou preferovat výrobky, které budou snadno dostupné a levné
Dodavatelské podniky pak koncentrují úsilí na dosažení vysoké efektivnosti výroby (lepší využíváním techniky, technologie a lepší organizace práce) a široké krytí trhu, snaží se o vysoké objemy výroby, které umožňují dosáhnout nižších nákladů na jednotku produkce a tím i vyšší zisk, přičemž často přihlížejí ke skutečným potřebám spotřebitelů -> díky technickému zvládnutí výroby nízké ceny => maximalizaci zisku dosahujeme růstem prodeje
Vychází předpokladu, že kvalitní a levný výrobek si koupí rád každý zákazník
Firma je uzavřená vůči okolí
Centralizované řízení a byrokratické rysy řízení (vyhlášky)
Konkurence nežádoucí
Průkopníkem Henry Ford, prosazoval dělbu práce v hromadné pásové výrobě; v předválečném Československu firma Baťa
Prodejní
Vyplynula z hromadné výroby, která potřebovala masovou distribuci a prodej
Vychází z toho, že na trhu je x podobných výrobků a spotřebitel si nekoupí dost výrobků naší firmy, a proto je zapotřebí vyvinout značné úsilí, aby byl vybrán právě náš výrobek
Předpoklad, že spotřebitelé jsou typicky pasivní nebo dokonce rezistentní, je proto je potřeba je k nákupu přemluvit, podnik musí stimulovat prodej agresivními aktivními
prodeji a propagacemi k nákupu přemluvit, podnik musí stimulovat prodej agr
Vloženo: 12.04.2011
Velikost: 42,50 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- MNG - Management - Strategie podniku a SWOT analýza
- MNG - Management - Poslání personální strategie, základní personální činnosti
- MKT - Marketing - MK cíle a strategie
- MKT - Marketing - mkt strategie, umistovani
- MNG - Management - Zdroje a strategie - cestovni ruch
- ZSV - Základy společenských věd - Analytická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Buddhismus a čínská filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - ceska filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie byti
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie postmoderni
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie renesance
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie- předmět,vznik,nejstarší filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - helenisticka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - maturitni otazk filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - novoveka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - stredoveka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - uvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Vrcholná antická filozofie a filozofie helénského období
- FIL - Filozofie - FILOZOFIE úvod
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie
- FIL - Filozofie - Aristoteles, filozofie helenskeho obdobi
- FIL - Filozofie - Filozofie 20.století
- FIL - Filozofie - Filozofie renesance a baroka
- FIL - Filozofie - Filozofie stare Indie a ciny
- FIL - Filozofie - Moderní filozofie
- FIL - Filozofie - uvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Antická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie 18. a 19. stol
- ZSV - Základy společenských věd - Novověka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Současná filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Středověka filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Vznik filozofie, předsokratovská filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie
- FIL - Filozofie - Dělení filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie - úvod
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie - 1. část
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie - 2. část
- FIL - Filozofie - Novověká filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie doby osvícenské
- FIL - Filozofie - Filozofie klasického období I.
- FIL - Filozofie - Filozofie klasického období II., helénistická filozofie
- FIL - Filozofie - Německá klasická filozofie
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie
- FIL - Filozofie - Vznik a vývoj filozofie, počátky filozofie v období antiky
- ZSV - Základy společenských věd - Demokracie Řecká antická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Středověká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Systematická filozofie řecké antiky
- FIL - Filozofie - Charakteristika české filozofie na přelomu 19. a 20. stole
- FIL - Filozofie - Filozofie na přelomu 19. a 20. století vymezení fází
- FIL - Filozofie - Česká filozofie po listopadu 1989
- FIL - Filozofie - Česká katolická filozofie
- FIL - Filozofie - Česká protestantská filozofie
- PSY - Psychologie - Vývoj psychologie v rámci novodobé evropské filozofie
- FIL - Filozofie - Aristoteles a jeho filozofie
- FIL - Filozofie - Světová filozofie 20. století
- FIL - Filozofie - Ceska filozofie
- FIL - Filozofie - Filozofie 20. stoleti
- FIL - Filozofie - Filozofie po 19.stol
- FIL - Filozofie - Poklasická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - ANTICKÁ FILOZOFIE KLASICKÉHO OBDOBÍ A DOBY HELÉNISMU
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE 19. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie 20. stol. - gnozeologie
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie bytí, hermeneutika, křesťansky orientovaná filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE DOBY BAROKA A OSVÍCENSTVÍ
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE DRUHÉ POLOVINY 20. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie klasického období(sokrates, platon, aristoteles)
- ZSV - Základy společenských věd - filozofie postmoderní (současná)
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE POČÁTKU 20. STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie v baroku
- ZSV - Základy společenských věd - Filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Hélenistická filozofie a Sokratovské školy
- ZSV - Základy společenských věd - Křesťanská filozofie ve středověku
- ZSV - Základy společenských věd - německá klasická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - RENESANČNÍ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Renesanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - renezanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Starověká řecká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - středověká filozofie (patristika, scholastika)
- ZSV - Základy společenských věd - STŘEDOVĚKÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - základy filozofie a východního myšlení
- ZSV - Základy společenských věd - ČESKÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Česká filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE A JEJÍ POČÁTKY, ROZDĚLENÍ, CHARAKTERISTIKA A ZÁKLADNÍ FILOZOFICKÉ POJMY
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE A JEJÍ POČÁTKY
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE EXISTENCE
- ZSV - Základy společenských věd - FILOZOFIE STARÉ ČÍNY
- ZSV - Základy společenských věd - GENDEROVÁ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - Indická filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - NĚMECKÁ FILOZOFIE 19.STOLETÍ
- ZSV - Základy společenských věd - NĚMECKÁ idealistická FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - RENESANČNÍ FILOZOFIE
- ZSV - Základy společenských věd - STŘEDOVĚKÁ FILOZOFIE – KŘESŤANSTVÍ, PATRISTIKA, AURELIUS AUGUSTINUS
- FIL - Filozofie - Novoveka filozofie jako obrat k poznavajicimu subjektu
- FIL - Filozofie - Filozofie v obdobi stredoveku, renesance, reformace
- FIL - Filozofie - Vznik filozofie z mytologie
- ZSV - Základy společenských věd - Renesanční filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- ZSV - Základy společenských věd - Úvod do filozofie
- FIL - Filozofie - Helénská filozofie
- FIL - Filozofie - Renesanční filozofie
- FIL - Filozofie - Středověká filozofie
- FIL - Filozofie - Úvod do filozofie
Copyright 2024 unium.cz