- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálí funkcizákazníci: inovátoři – lidé, kteří rádi zkoušejí nové věci2. RŮSTvýrobek je na trhu přijat, roste objem prodeje, zvyšuje se cenanáklady prodeje postupně klesají, zisk rostereklama plní především funkci přesvědčovací a připomínajícíkupující: počáteční osvojitelé – kupují buď na základě informací od inovátorů, nebo se nechají přesvědčit reklamou3. ZRALOSTobvykle trvá nejdéle, objem prodeje dosahuje vrcholu a poté začíná postupně klesatroste konkurence, klesá cena, objem vytvořeného zisku bývá nejvyššíněkdy se tato fáze dělí:a) počáteční většina – obezřetní kupující, nemají rádi riziko, kupují prověřené výrobkyb) pozdní většina – velmi opatrní lidé, nemají rádi novinky, výrobky kupují mezi posledními4. ÚPADEKtrh je nasycen, zájem prudce klesá, snaha doprodat výrobky za velmi nízké ceny, uvolnění kapacit pro nové výrobkynejpozději v této fázi musí firma přijít na trh s inovací, práce na tom musí začít už v předchozí fázizákazníci: opozdilci – konzervativní lidé, nebo lidé s nízkými příjmy, pro které je důležitá nízká cena- délka, časové rozložení a průběh cyklu je u jednotlivých druhů výrobků individuální, významně se liší podle oborů, charakteru výroby,podle vnímání výrobku zákazníky- některé výrobky jsou na trhu velmi dlouho (hašlerky), jiné naopak velmi krátce (módní výstřelky)- výrobce i prodejce by měli znát charakter cyklu u jejich výrobku2.DISTRIBUCE (PLACEMENT)přesun produktua) přímá – vlastní prodejní síť, více zisků i nákladůb) nepřímá – nejužívanější, pomocí mezičlánků (maloobchod, velkoobchod)TYPY:a) specializované prodejny – kvalifikovaný personál, úzký sortiment, vyšší cenab) obchodní domy – několik oddělení s vlastním personálem (elektronika, potraviny)c) obchodní střediska – členité, rozsáhlé komplexy, nezávislí prodejci, dopravad) hypermarkety – velká prodejní plocha, samoobslužný prodej, široký sortiment, nižší ceny, dostupnost (okraje měst)e) prodejny s prodlouženým prodejem (večerky) – menší sortiment, malá plocha, vyšší cenaf) prodejní sklady – možnost nákupu za nižší ceny, nákup s palet, vlastní přepravag) členské velkoobchodní zařízení – poplatek za členství nebo členství je dáno jinou podmínkou (živ.list), velkoobchodní ceny, velký objem nákupu, vlastní přepravai) diskontní prodejny – základní sortiment, nižší cenyj) další způsoby – katalogový, internetový obchodSTRATEGIE MALOOBCHODNÍCH PRODEJEN- silná konkurence- pro dosažení zisků sledují:a) cílová skupina zákazníků – výše příjmů, věk, vkusb
Vloženo: 7.07.2011
Velikost: 45,69 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu E - Ekonomie
Podobné materiály
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketingový záměr - prezentace firmy
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - referát
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - zkouška
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - okruhy ke zkoušce
- 04 - Marketing pro sportovní organizace - Marketing pro sportovní organizace - služby
- UCE - Účetnictví - marketing a managament
- E - Ekonomie - Kontrola marketingových plánů a informační soustava
- E - Ekonomie - Marketingová situační analýza
- E - Ekonomie - Marketingové cíle a strategie
- E - Ekonomie - Marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingový vývoj
- E - Ekonomie - Marketing 1
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing a prodejní činnosti
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix
- MKT - Marketing - Pokrytí trhu a marketingový výzkum
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - marketing
- MKT - Marketing - Marketingová strategie a filozofie
- MKT - Marketing - Marketingový systém řízení
- MKT - Marketing - Dodržování marketingových zásad
- MKT - Marketing - Marketingový výzkum a jeho metody
- E - Ekonomie - Marketing - nástroje marketingového mixu
- E - Ekonomie - Marketing a jeho význam pro řízení podniku
- E - Ekonomie - Marketing, marketingový mix
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce řízení podniku
- E - Ekonomie - Produkt a cena v marketingovém pojetí
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing 3
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - výrobek
- E - Ekonomie - Marketing a vnitřní obchod
- E - Ekonomie - Marketing - část I
- E - Ekonomie - Marketing - část II
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Operace v zahraničním obchodě, mezinárodní marketing
- E - Ekonomie - Podniková ekonomie- marketing
- MKT - Marketing - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing, průzkum trhu
- E - Ekonomie - Nástroje marketingu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- MKT - Marketing - Prostředí marketingu, MIS, marketingový výzkum
- MKT - Marketing - Vznik, vývoj a význam marketingu, podnikatelské koncepce
- AJ - Anglický jazyk - MARKETING
- E - Ekonomie - Marketing - charakteristika
- E - Ekonomie - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Základy marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketingová koncepce
- E - Ekonomie - Komunikacni prostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MO5 Marketing
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- E - Ekonomie - Marketing a marketingový plán
- E - Ekonomie - marketingový mix
- E - Ekonomie - Nákupní marketing
- E - Ekonomie - Komunikacniprostredky marketingu
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - Marketing v podniku
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - a) Marketingový systém řízení, struktura firemního strategického plánu
- MKT - Marketing - Analýza marketingového prostředí
- MKT - Marketing - Marketing obecně
- MKT - Marketing - marketing v podnikatelské praxi
- MKT - Marketing - Marketingová komunikace
- MKT - Marketing - Marketingový mix - cena
- MKT - Marketing - Marketingový mix - distribuce
- MKT - Marketing - Marketingový mix - komunikace, reklama
- MKT - Marketing - marketingový mix
- MKT - Marketing - Trh - z hlediska marketingu
- MKT - Marketing - Vytváření marketingového mixu - výrobek
- MKT - Marketing - Využití marketingu v řízení podniku
- MKT - Marketing - význam marketingového výzkumu v MK řízení
- MKT - Marketing - Řízení a marketing firem
- MNG - Management - Marketingový informační systém
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - Marketing 2
- E - Ekonomie - marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- E - Ekonomie - MARKETINGOVÝ MIX
- EKO - Ekonomika - 17. Marketing
- E - Ekonomie - Marketing
- Zákl. M - Základy marketingu - Základy marketingu - databáze otázek
- MMX - Marketingový mix - Marketingový mix - databáze otázek
- AJ - Anglický jazyk - Marketing the product, advertising, sales promotion
- E - Ekonomie - Marketing
- MKT - Marketing - Přímý marketing
- MKT - Marketing - marketingove komunikacni nastroje -tesco
- hiojhýá - účetnictví - maturita
- AJ - Anglický jazyk - Dopis (státní maturita)
Copyright 2023 unium.cz. Abychom mohli web rozvíjet a dále vylepšovat podle preferencí uživatelů, shromažďujeme statistiky o návštěvnosti, a to pomocí Google Analytics a Netmonitor. Tyto systémy pro unium.cz zaznamenávají, které stránky uživatel na webové stránce navštívil, odkud se na stránku dostal, kam z ní odešel, jaké používá zařízení, operační systém či prohlížeč, či jaký má preferenční jazyk. Statistiky jsou anonymní, takže unium.cz nezná identitu návštěvníka a spravuje cookies tak, že neumožňuje identifikovat konkrétní osoby. Používáním webu vyjadřujete souhlas použitím cookies a následujících služeb: