- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Hromadně přidat materiály
Kulturní charakteristiky ovlivňující spotřební chování
MKT - Marketing
Hodnocení materiálu:
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálKulturní charakteristiky ovlivňující spotřební chování
Kultura- je základním faktorem, který ovlivňuje nějaké přání- v dětství a dospívání ji získáváme prostřednictvím rodiny a klíčových institucí ( škola ) soubor hodnot, vjemů, preferencí a způsobů chování- jako děti jsme mohli být vystavena těmto hodnotám: - úspěch - aktivita - praktičnost - materiální pohodlí - svoboda
Subkultura- každá kultura se skládá z menších subkultur, které poskytují bližší určení a zapojení se do společnosti a jejich členů- patří sem národnosti, náboženství, rasové skupiny a geografické regiony- jakmile subkultury vzrostou a zbohatnou začnou společnosti sestavovat specializované programy na jejich osnovu - Multikulturní Mk - např. letecká společnost Airways nabízí speciální menu
Společenské třídy- v podstatě všechny lidské společnosti provádějí sociální rozvrstvení- členové společenských tříd sdílejí podobné hodnoty, zájmy a způsoby chování- můžeme rozdělit např. 7 vzestupných úrovní společenských tříd: 1. nižší nižší 2. vyšší nižší 3. pracující třída 4. střední třída 5. vyšší střední třída 6. nižší horní třída 7. vyšší horní třída
- společenské třída mají několik charakteristických rysů: • lidé v každé třídě mají tendenci chovat se navzájem podobně, ale jinak než lidé odlišné společenské třídy • společenské třídy se liší podivem, způsobem řeči, preferencemi zábavy atd. • osoby jsou podle své společenské třídy vnímáni tak, že zaujímaní nižší nebo vyšší postavení • společenská třída je charakterizována spíše kombinací více proměnných ( zaměstnání, příjem, bohatství, vzdělání, hodnotová orientace ) než jedno proměnou • jednotlivci se mohou v průběhu života přemisťovat na společenském žebříčku nahoru nebo dolů- společenské třídy projevují rozdílné preference při výběru výrobků a služeb v mnoha oblastech včetně odívání, domácího nábytku, zábavy, automobilů- společenské třídy se také liší v preferencích médií, kdy spotřebitelé z vyšších tříd dávají přednost časopisům a knihám, zatímco spotřebitelé nižších
Vloženo: 5.08.2011
Velikost: 20,00 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu MKT - Marketing
Podobné materiály
- ZSV - Základy společenských věd - Ekonomická a kulturní globalizace
- LIT - Literatura - Význam českého divadla v národním a kulturním životě a jeho vývoj
- LIT - Literatura - Kulturní program a přínos tvorby generace májovců
- LIT - Literatura - Naše nejstarší kulturní tradice
- PSY - Psychologie - Kulturní psychoanalýza
- MNG - Management - Organizování kulturní akce výtvarná výstava
- D - Dějepis - Kulturni a historicky vyvoj islamu
- CJ - Český jazyk - Myšlenkové a kulturní dědictví humanismu a renesance
- CJ - Český jazyk - Úsilí naší literatury o vyrovnání se se světovým kulturním děním
- CJ - Český jazyk - kulturni prehled
- MNG - Management - multikulturni tymhotovoy
- D - Dějepis - Kulturní odkaz starověkých civilizací
- Z - Zeměpis - Seismologické charakteristiky Země
- M - Matematika - Ciselne charakteristiky
- CH - Chemie - Látky ovlivňující chemické děje.doc
- E - Ekonomie - Neziskový veřejný sektor a faktory ovlivňující jeho strukturu a velikost. Veřejný sektor a jeho efektivnost. Metody pro hodnocení veřejného sektoru.
- E - Ekonomie - Náklady jako faktor ovlivňující hospodaření podniku, rovnováha firmy
- MKT - Marketing - Osobní a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
- E - Ekonomie - Daně - silniční, spotřební a DPH
- E - Ekonomie - Spotřební daň, finanční analýzy
- E - Ekonomie - DPH, spotrebni dan
- E - Ekonomie - Spotřební daně
- MKT - Marketing - Model spotřebního chování
- ZSV - Základy společenských věd - Vývojové poruchy učení a chování
- PSY - Psychologie - Prožívání a chování
- E - Ekonomie - Chování výrobce a spotřebitele
- PSY - Psychologie - Charakteristika asertivního, agresivního a pasivního chování
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie činnosti, jednání, chování
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele
- PSY - Psychologie - Lidské chování
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, segmentace trhu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele z hlediska měřitelnosti užitečnosti
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele
- MKT - Marketing - Nákupní chování, průzkum trhu
- PSY - Psychologie - Kriteria školní zralosti, produktivní a neproduktivní chování
- F - Fyzika - Obecné principy a zákony zachování ...
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- F - Fyzika - Zákony zachování ve fyzice - zákon zachování hmotnosti, hybnosti
Copyright 2024 unium.cz