- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiál25Distribuční cestya) dělení – popis distribuční cesty k zákazníkovib) velkoobchod a maloobchodc) druhy přepravyPopis distribuční cesty k zákazníkoviZboží se dostává ke kupujícím prostřednictvím prodejních cest. Prodejní cesty a) přímé b) nepřímé Organizace prodejních cest1) vertikální marketingový systém - skládá se z výrobců, velkoobchodu a maloobchodu - články jsou centrálně řízeny, členové ztrácejí svou plnou nezávislost Typy a) korporativní marketingový systém - všechny články jsou součástí jedné společnosti - velké obchodní organizace vlastní výrobní podniky a organizují pohyb zboží od výrobce ke spotřebiteli b) administrativní marketingový systém - členové jsou nezávislé subjekty, spolupracují podle nejsilnější autority c) smluvní marketingový systém - nezávislé subjekty, které spolupracují podle hospodářské smlouvy c1) dobrovolný řetězec - smlouva mezi VO a MO, iniciátor je VO c2) nákupní družstva - sdružování MO - nákup prostřednictvím družstva - společný výzkum trhu, účetnictvíc3) franchising - smlouva mezi poskytovatelem koncese a příjemcem koncese zbožový franchising - prodej aut prostřednictvím dealerů službový franchising - McDonald 2) horizontální marketingový systém - např. budování nákupních center - spojení 2 nebo více podniků na stejné úrovni Velkoobchod a maloobchodVelkoobchod - zahrnuje veškeré činnosti spojené s prodejem těm, kdo je prodává dále (MO) funkce - přetváří úzký výrobní sortiment na široký obchodní sortiment - překlenuje časový nesoulad mezi výrobou a spotřebou - vytváří zásoby pro pružné zásobování - podílí se na doho
Vloženo: 3.06.2011
Velikost: 19,18 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Copyright 2024 unium.cz