- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiáldaný přebytekaby spotřebitel dosáhl své rovnováhy, musí vyměnit to, čeho má dostatek,za to, čeho má nedostatek, tak, aby se jeho celkový užitek z obou věcí vyrovnal.UŽITEČNOST:jedna z vlastností statku (poté ještě vzácnost) schopnost uspokojovat lidské potřebyZMĚNA POPTÁVKY:co ovlivňuje změnu poptávky?změna preferencí spotřebitele – stejná cena, ale mění se jiný faktor; např. víra, reklamazměna důchodu spotřebitelezměna ceny komplementu = doplněk (vzájemně se doplňující statky)změna ceny substitutu = náhražka (statky navzájem zaměnitelné; růst ceny jednoho statku, vyvolá růst poptávky po druhém statku)POPTÁVKA V KRÁTKÉM A DLOUHÉM OBDOBÍ:graf poptávky v krátkém období bude strmější než v dlouhém období protože pro spotřebitele je mnohem těžší v krátkém období najít nějaké substitutyv kratším období je tudíž méně elastičtějšígraf poptávky v dlouhém období není tak strmá než v krátkém období pro spotřebitele je lehké najít si substituty
Vloženo: 7.03.2011
Velikost: 17,40 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu E - Ekonomie
Podobné materiály
- ZSV - Základy společenských věd - Vývojové poruchy učení a chování
- PSY - Psychologie - Prožívání a chování
- E - Ekonomie - Chování výrobce a spotřebitele
- PSY - Psychologie - Charakteristika asertivního, agresivního a pasivního chování
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie činnosti, jednání, chování
- PSY - Psychologie - Lidské chování
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, segmentace trhu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele z hlediska měřitelnosti užitečnosti
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele
- MKT - Marketing - Kulturní charakteristiky ovlivňující spotřební chování
- MKT - Marketing - Model spotřebního chování
- MKT - Marketing - Nákupní chování, průzkum trhu
- MKT - Marketing - Osobní a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
- PSY - Psychologie - Kriteria školní zralosti, produktivní a neproduktivní chování
- F - Fyzika - Obecné principy a zákony zachování ...
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- F - Fyzika - Zákony zachování ve fyzice - zákon zachování hmotnosti, hybnosti
- E - Ekonomie - Užitek spotřebitele a odvození poptávky
- E - Ekonomie - Užitek spotřebitele a odvození poptávky
- MKT - Marketing - Černá skříňka spotřebitele
Copyright 2024 unium.cz