- Stahuj zápisky z přednášek a ostatní studijní materiály
- Zapisuj si jen kvalitní vyučující (obsáhlá databáze referencí)
- Nastav si své předměty a buď stále v obraze
- Zapoj se svojí aktivitou do soutěže o ceny
- Založ si svůj profil, aby tě tví spolužáci mohli najít
- Najdi své přátele podle místa kde bydlíš nebo školy kterou studuješ
- Diskutuj ve skupinách o tématech, které tě zajímají
Studijní materiály
Zjednodušená ukázka:
Stáhnout celý tento materiálChování spotřebitelespotřebitelův přebytek, obětovaná příležitost, poptávka v krátkém a dlouhém období, změna poptávky, užitečnost, volné zdroje, volné statky, veřejné statkyVOLNÉ ZDROJE:zdroj, který je využíván bezplatně a zároveň takový zdroj, který nevyžaduje žádné náklady na udržovánípokud je tento volný zdroj vzácný, je o něj větší zájem, než jejich rozsah lidé jsou proto ochotni za tento zdroj platit např. bezplatné parkovánívolné zdroje využívají lidé mnohem častěji, než ty, za které musí platit vyčerpání či devastace zdrojůNÁKLADY OBĚTOVANÉ PŘÍLEŽITOSTI:náklady, které odpovídají hodnotě nejhodnotnější činnosti, které se musí ekonomický subjekt vzdát ve prospěch jiné činnosti např. když studuji, peníze, které bych vydělala=náklady obětované příležitostiSTATKY:slouží k uspokojování našich potřebvolné statky:takové statky, za které spotřebitel neplatí, ale tyto volné statky vyžadují náklady (na udržování)tyto náklady hradí např.
Vloženo: 7.03.2011
Velikost: 17,40 kB
Komentáře
Tento materiál neobsahuje žádné komentáře.
Mohlo by tě zajímat:
Skupina předmětu E - Ekonomie
Podobné materiály
- ZSV - Základy společenských věd - Vývojové poruchy učení a chování
- PSY - Psychologie - Prožívání a chování
- E - Ekonomie - Chování výrobce a spotřebitele
- PSY - Psychologie - Charakteristika asertivního, agresivního a pasivního chování
- ZSV - Základy společenských věd - Psychologie činnosti, jednání, chování
- PSY - Psychologie - Lidské chování
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, segmentace trhu
- MKT - Marketing - Chování spotřebitele, trh a cílený marketing, stimulování
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele z hlediska měřitelnosti užitečnosti
- E - Ekonomie - Chování spotřebitele
- MKT - Marketing - Kulturní charakteristiky ovlivňující spotřební chování
- MKT - Marketing - Model spotřebního chování
- MKT - Marketing - Nákupní chování, průzkum trhu
- MKT - Marketing - Osobní a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
- PSY - Psychologie - Kriteria školní zralosti, produktivní a neproduktivní chování
- F - Fyzika - Obecné principy a zákony zachování ...
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- CJ - Český jazyk - Satira na chování lidí, které dobře znám
- F - Fyzika - Zákony zachování ve fyzice - zákon zachování hmotnosti, hybnosti
- E - Ekonomie - Užitek spotřebitele a odvození poptávky
- E - Ekonomie - Užitek spotřebitele a odvození poptávky
- MKT - Marketing - Černá skříňka spotřebitele
Copyright 2024 unium.cz